zo moet het lukken, je moet als je een plaatje ziet met je rechter muisknop op het plaatje klikken en dan eigenschappen kiezen, je ziet dan de url staan en deze moet je kopieren en plaatsen tussen [img] en [/img]
quote:Leuk, die "x".
Op vrijdag 30 mei 2003 23:45 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
( )
Somegirl is niet zo'n fan van dat dikke mormel
quote:Zeker leuk
Op zaterdag 31 mei 2003 11:54 schreef Svensational het volgende:
Even wat leuke foto's van Lizzy[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Me neither!
Op zaterdag 31 mei 2003 11:14 schreef somegirl het volgende:
Somegirl is niet zo'n fan van dat dikke mormel
ActeurPersonageOmschrijving
Afke Reijenga Lotus VerburgArts in Beatrix Ziekenhuis / had menage a trois met Renée en Gina / kreng
Albertine de Kanter Anja de JagerVerpleegster in Beatrix Ziekenhuis
André Arend van Noord Pim / Frank ReitsemaPim bleek niet dood / nam na operatie identiteit Frank aan / belazerde kluit / stierf op boot Ellen
Apolonia van Veen Wanda ZevensterNichtje van Aafke / had incestrelatie met Pim / werkte in "Engel" / misbruikt door Chris Gomez
Ben Ramakers Miguel ZwartZakenman / vader Olaf Zwart en Ravi Wertheimer / Man van Aafke / ingevroren
Beppie van Wijk Lara EvenhuisZus van Ellen / minnares van Pim "Frank" Reitsema / stierf op ontploffende boot Ellen
Bram van der Veen Jasper BronkhorstVriend van Babette / broer van Clint / deed zich als Clint voor / vertrok na Babette's overspel
Carina Smulders Lotje KoningsFotomodel / Echtgenote Sacha Nagy / is voor ziekte ME in Zwitserland
Casper van Bohemen Rutger Helligers (2)Arts in Beatrix Ziekenhuis / pikte Aafke in / vermoord in gerechtszaal
Chris Jolles Luciel StarrenburgMoeder van Daan / onderzoekster en interniste / ex van Renée en Duuk / is nu in Afrika
Chris Zegers Sacha NagyFotograaf / kunstenaar / Echtgenoot Lotje Konings
Corinne van Egeraath Julia FontaineVriendin van Ellen Evenhuis / ex van Frank en Bob / pleegde zelfmoord door zichzelf te aborteren
Dennis Barten Tommy NooyVriendje van Wanda
Dieke de Vries Sylvia WingelaarVriendin van Serge / klaagde Victor na "misbruik" aan
Dolf de Vries Ed CouwenbergNeurochirurg / onderzoeker/ Man van Aafke Reitsema / vermoord
Edward Koldewijn Casper BergmanEx van Babette en Margot / belazerde de kluit / ging er met Sacha's geld vandoor
Eva Duyvestein Reina de Zeeuw (1)Dochter Cor de Zeeuw / ex Sacha Nagy en Melle Hartman/ gebruikte drugs / woont in Spanje
Fabiënne de Vries Bobby FischerTweelingzusje Nicki / had iets met Olaf / Bobby is vermoord
Fabiënne de Vries Nicki FischerTweelingzusje Bobby / had iets met Olaf / Nicki verongelukte door Duuk
Filip Bolluyt Wouter Lansink"Advocaat" / lichtte Aafke en Joyce op / killde " zoon "/ poging moord Aafke, Lizzy, Joyce / verdronk
Frank Rigter Frank Reitsema (2)Zoon Aafke & Jan Reitsema / Advocaat met Joyce Couwenberg / ex van Joyce / verongelukt
Frankie Ribbens Melle HartmanEx van Reina de Zeeuw / zit sinds drugssmokkel in Frankrijk in de bak
Gaston van Erven Jan ReitsemaMan van Aafke Reitsema / verongelukte door opzettelijke (?) stuurfout van Ed Couwenberg
Giam Kwee Madelief NjomptjongVerpleegster in Beatrix Ziekenhuis / werd door Pim "Frank" Reitsema bedreigd
Herman Boerman Frank Reitsema (1)Zoon Aafke & Jan Reitsema / Advocaat met Joyce Couwenberg / ex van Joyce / verongelukt
Hero Muller Cor de ZeeuwCrimineel / vader Reina de Zeeuw / na hartaanval in rolstoel / gevlucht uit de bak
Hugo Konings Abel HaagenBroer van Martin / leed aan ME / bleek moordenaar te zijn / overleed na zelfmoord
Huub Scholten Alexander SteinerOom van Ticho / archeoloog / smokkelde kunst / vluchtte voor Justitie
Iwana Chronis Reina de Zeeuw (2)Dochter Cor de Zeeuw / ex Sacha Nagy en Melle Hartman/ gebruikte drugs / woont in Spanje
Job Redelaar Pim ReitsemaZoon van Aafke & Jan Reitsema / zat in crimineel circuit / overleed op ontploffende boot van Ellen
Joep Sertons Paul de RidderAdvocaat / ex van Ellen / ging weg na ruzie met Ellen over Merel
John Williams Maurice ZegersNeuroloog / vriend Daphne en Margot / schandaal in Frankrijk kwam uit / ging naar Zuid - Afrika
Jop de Vries Victor CouwenbergBriljante neuroloog en onderzoeker / directeur ziekenhuis / experimenteerde op eigen hersens
Jos Verest Rutger Helligers (1)Arts in Beatrix Ziekenhuis / pikte Aafke in / acteur vervangen
Juan Wells Bento do CarmoBraziliaanse voetballer / na hartkwaal zanger / overleed na afstoten transplantatiehart
Julika Marijn Gina RodriguesArts in Beatrix Ziekenhuis / had menage a trois met Renée en Lotus / ging naar Amerika
Manouk van de Meulen Daphne SimonsEx van Frank / Victor / Maurice & Stefan/ moeder van Jannes / hysterische tante / werkt in Italië
Manuel Broekman Lex CitroenNierpatiënt van 16 jaar / door Bram & Ellen geadopteerd / verongelukt op skivakantie Noorwegen
Marc Hazewinkel Chris GomezEx van Joyce / verkrachtte Wanda Zevenster / kwam per ongeluk om (kreeg gasfles op kop)
Marc Krone Martin HaagenBroer van Abel Haagen / zat onschuldig in de bak / ex van Joyce Couwenberg
Margot van Dooren Merel MansciniEx Victor Couwenberg / schoot op Ellen / psychisch labiel / ging naar USA na riskante operatie
Martin Schwab Gyman Rhemrev Sr.Geadopteerde zoon van Ed / Arts / doneerde sperma voor Gyman Jr. / overleed aan spasmoditis
Michiel Kerbosch David DuPontVriend van Alexander Steiner / crimineel / ontvoerde en bedreigde Babette
Mimi Ferrer Aïsha Wertheimer - AmalWerkte in Beatrix Ziekenhuis / ex van Ravi Wertheimer / woont in Frankrijk
Pim Veth Clint BronkhorstSchoolvriend van Babette / broer van Jasper / auteur / verminkt / vertrok naar Ierland
Pim Vosmaer Bob SimonsPolitieagent / ex van Ellen / stierf na brand in uitgaansgelegenheid Casablanca van Cor de Zeeuw
Roel Fooy Sander OverbeekeEx van Reina de Zeeuw & Daphne Simons
Rosita Boedhoe Ruby MoretWoonde boven de "Engel" / kwetterde veel / wilde een ster worden
Saskia van der Heide Sarah HagensVriendinnetje van Jannes Reitsema / nichtje van JP / loste met Renéé de moord op Ed op
Sebastiaan Labrie Olaf ZwartOplichter / zoon Miguel Zwart / ex van Babette / Manager Daan / zelfmoord
Seth Kamphuijs Ticho SteinerVriend van Babette / ex crimineel / neef van Alexander / ging naar Engeland na Babette's overspel
Sylvia Kristel Trix Odijk / Maria JanssenZat onterecht in de bak door Ellen (toen rechercheur) / zat in inrichting / zinde op wraak
Tamara Brinkman Babette CouwenbergBuitenechtelijke dochter Ed & Aafke / Had internetcafé met Olaf Zwart / studeert in USA
Tanneke Hartzuiker Kate LeeflangEx van Renée / ex eigenaresse Seepaert / vluchtte voor Justitie na fraude met boekhouding
Theo de Groot Evert StarrenburgVader Luciel en Daan / pleegde moorden op z'n vrouw en patiënten Luciel / misbruikte Luciel
Tim Immers Ravi WertheimerZoon van Annemarie Wertheimer & Miguel Zwart / halfbroer Olaf / Ex van Aïsha / ging naar Padmar
Tim Zweije / e.a. Jannes ReitsemaZoon van Daphne en Frank / ex van Sarah / Lizzy Vehmeijer en Suzy / studeert voor jurist
Wim Bax Serge van MieghemZoon Bettina Wertheimer & Ed Couwenberg / vermoordde Ed / zit in de bak
Yvonne Valkenburg Irene de VriesEx van Renée / verliet haar na ruzie over IVF behandeling om Gyman Jr. te verwekken
Heb je dat helemaal zelf samengesteld, volgens mij heb je echt niemand overgeslagen he
quote:Helemaal zelf gemaakt, ja. Was ik in 15 minuten mee klaar. Niet elke persoon die weg is staat er in, want ik heb het eerste seizoen voor 3/4 gemist.
Op zaterdag 31 mei 2003 17:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Top dat overzicht!!!!!Heb je dat helemaal zelf samengesteld, volgens mij heb je echt niemand overgeslagen he
quote:geweldig!!!! Maar jezus dat je dat allemaal onthoudt, heb je er een hele studie van gemaakt ofzo?
Op zaterdag 31 mei 2003 18:05 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Helemaal zelf gemaakt, ja. Was ik in 15 minuten mee klaar. Niet elke persoon die weg is staat er in, want ik heb het eerste seizoen voor 3/4 gemist.
quote:Ik heb 79 videotapes van Onderweg Naar Morgen (de 1e 10 op longplay -doe ik niet meer. Is minder qua kwaliteit), d.w.z.: vanaf de laatste week van mei 1999 tot heden heb ik ALLE afleveringen op tape. Van voor die periode heb ik alleen nog wat verdwaalde afleveringen op video. En: ik heb een goed geheugen. Ik kan heel erg goed waarnemen.
Op zaterdag 31 mei 2003 18:08 schreef somegirl het volgende:[..]
geweldig!!!! Maar jezus dat je dat allemaal onthoudt, heb je er een hele studie van gemaakt ofzo?
Caroline Almekinders-Sophie Macini-terug naar scandinavie
Marith van Bohemen- Carlijn van Bussum-tv producente
Judith Hees-Elisabeth Ansing-overleden in 1e seizoen
Rene Retel-Steven Ansing-overleden in 1e seizoen
Irene van der Laar-Priscilla Bouvier- achtergebleven op Bonaire
Michael van Buuren-Jur van Elst-eerste grote liefde van Margot,journalist
quote:Dat klopt, maar ze waren geen vaste personages. Ze kwamen slechts in enkele episoden voor. Behalve die Jur. Heb ik helaas in het 1e seizoen gemist.
Op zaterdag 31 mei 2003 18:16 schreef Markie-Mark het volgende:
k heb er nog een paar bijgevonden:Caroline Almekinders-Sophie Macini-terug naar scandinavie
Marith van Bohemen- Carlijn van Bussum-tv producente
Judith Hees-Elisabeth Ansing-overleden in 1e seizoen
Rene Retel-Steven Ansing-overleden in 1e seizoen
Irene van der Laar-Priscilla Bouvier- achtergebleven op Bonaire
Michael van Buuren-Jur van Elst-eerste grote liefde van Margot,journalist
Hidde Maas .... Benno Zwart (1995)/Arthur van Walsum (2003-present)
Hij heeft dus al eens eerder een rol gespeeld, weet iemand nog wie Benno Zwart was? ik niet namelijk
quote:Benno was, geloof ik, lid van de sekte "De Cirkel"...
Op zaterdag 31 mei 2003 18:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Gevonden op IMDB.COMHidde Maas .... Benno Zwart (1995)/Arthur van Walsum (2003-present)
Hij heeft dus al eens eerder een rol gespeeld, weet iemand nog wie Benno Zwart was? ik niet namelijk
quote:familie van Olaf????
Op zaterdag 31 mei 2003 18:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Gevonden op IMDB.COMHidde Maas .... Benno Zwart (1995)/Arthur van Walsum (2003-present)
quote:De Cirkel was ook een sekte. Orion kwam later, in de periode dat Ed niet meer helemaal sjang was en zich bij die oplichters aansloot. Kostte hem en Babette (die werd meegesleurd in die dopekul) bijna het leven.
Op zaterdag 31 mei 2003 18:23 schreef Markie-Mark het volgende:
De Cirkel???Dat kan ik me niet meer herinneren. Wel de Orion sekte maar volgens mij was dat na 1995
quote:Nee...
Op zaterdag 31 mei 2003 18:24 schreef somegirl het volgende:[..]
familie van Olaf????
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 31-05-2003 18:46]
En later verschenen er allemaal lichaamsdelen van Rutger in het ziekenhuis, een hand tussen het eten van een patient en een afgehakt been in de lift( ik heb Bettina nog nooit zo geschokt zien kijken). Dit had weer een andere patient van Rutger gedaan, ook een vrouw
quote:Ik heb mijn verhaal hierboven gecorrigeerd. Els van Garderen hakte Rutger in mootjes, omdat Rutger de operatie op haar man verknalde. Hij injecteerde zijn ruggemerg met alcohol. Het gedesintegreerde lijk van Rutger lag in de kelder in een cryostaat.
Op zaterdag 31 mei 2003 18:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja dat was een geweldige verhaallijn,bijna de hele cast was verdacht zo gehaat was die RutgerEn later verschenen er allemaal lichaamsdelen van Rutger in het ziekenhuis, een hand tussen het eten van een patient en een afgehakt been in de lift( ik heb Bettina nog nooit zo geschokt zien kijken). Dit had weer een andere patient van Rutger gedaan, ook een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |