quote:Crank en Fris.
Op woensdag 28 mei 2003 23:42 schreef Markie-Mark het volgende:
Crank en Frits?Oke dat heb ik ff gemist.
Dat zij overleed op die boot was ook echt een shock voor mij dat ik had ik totaal niet verwacht, ook erg jammer Lara had een hartstikke leuk personage kunnen worden in latere seizoenen.
Ik vond dat trouwens de beste verhaallijn ooit in ONM, duurde ook bijna echt het hele seizoen en was spannend.
Frank is dood alleen Joyce heeft nooit gezien dat hij echt begraven is in dat verzorgingstehuis, dus een come-back is mogelijk!!
quote:Ik vond het seizoen waarin Serge werd ontmaskerd ook zinderend. Duurde ook zowat een heel jaar....
Op woensdag 28 mei 2003 23:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Lara was idd een mooie meidDat zij overleed op die boot was ook echt een shock voor mij dat ik had ik totaal niet verwacht, ook erg jammer Lara had een hartstikke leuk personage kunnen worden in latere seizoenen.
Ik vond dat trouwens de beste verhaallijn ooit in ONM, duurde ook bijna echt het hele seizoen en was spannend.
Frank is dood alleen Joyce heeft nooit gezien dat hij echt begraven is in dat verzorgingstehuis, dus een come-back is mogelijk!!
Babette was ook leuk ja, vooral toen ze nog met Ticho had
quote:Daan is toch al gehuwd? Of denk je dat het huwelijk met Kyra op de klippen loopt? Ik hoop het voor hem en dat hij dan maar met Suzy verder gaat.
Op woensdag 28 mei 2003 23:55 schreef Markie-Mark het volgende:
Aisha komt nog wel een keertje terug denk ik...met het kind van Daan, zal wel weer op een leuk moment komen, een huwelijk van Daan ofzo.Babette was ook leuk ja, vooral toen ze nog met Ticho had
Volgende week krijgt Daan te maken met een aantrekkelijke vrouwelijke uitgeefster, dus dat zal wel weer misgaan.
Er komt ook een ander nieuw personage volgende week, een of andere Hedwig.
quote:Die Daan toch!
Op donderdag 29 mei 2003 00:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja ik heb er stukjes van gezien, ze is alleen niet echt mijn type. Ze speelde wel een stuk beter dan in ONM volgens mij.Volgende week krijgt Daan te maken met een aantrekkelijke vrouwelijke uitgeefster, dus dat zal wel weer misgaan.
quote:Ik heb je toch gezegd dat ik kan zuipen als een ketellapper (net als Lizzy). It takes a lot of hard liquor to knock me down.
Op donderdag 29 mei 2003 00:55 schreef Markie-Mark het volgende:
Jou ontgaat ook niks he, ik vind je nog behoorlijk helder op dit late tijdstip.
quote:Gyman is door meerdere acteurs gespeeld en Gyman is nog maar 4 of 5 jaar oud en hoeft dus niet zoveel naar school als Lex. Maar als ze Lex nou niet dood hadden laten gaan had ie nog terug kunnen komen, net als Lizzy. Die heeft toen d'r eindexamen gedaan en is toen weer teruggekomen, godzijdank
Op woensdag 28 mei 2003 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Dat hoeft niet, want Gyman is toch ook niet uit de serie geschreven, terwijl hij leerplichtig is (en slechts een beperkt aantal uren per jaar mag werken). Voor hem zijn de scènes zo geschreven dat hij niet constant op de set aanwezig hoeft te zijn.
quote:Gyman is een jaar of 10.
Op donderdag 29 mei 2003 17:44 schreef Svensational het volgende:[..]
Gyman is door meerdere acteurs gespeeld en Gyman is nog maar 4 of 5 jaar oud en hoeft dus niet zoveel naar school als Lex. Maar als ze Lex nou niet dood hadden laten gaan had ie nog terug kunnen komen, net als Lizzy. Die heeft toen d'r eindexamen gedaan en is toen weer teruggekomen, godzijdank
quote:Ik hoop dat Joyce die Arthur eens flink onder zijn kloten schopt! Wat een irritante arrogante zak is die vent.
Op donderdag 29 mei 2003 20:28 schreef Svensational het volgende:
Jaja dat was weer een leuke aflevering. Originele titel ook voor dat kookboek van daan: Daan & PastaJoyce en Arthur mogen ook meteen ophouden met hun "relatie"
quote:Volgens mij is er gewoon een foutje gemaakt bij het schrijven van de verhaaltjes, want ik denk dat ze met Hedwig gewoon Hester bedoelen. Er staat nl. Hedwig heeft haar bedenkingen over de broer-zus relatie van Duuk en Suzy. Aangezien Hester daar nu ook al zo over denkt zijn Hedwig en Hester waarschijnlijk gewoon dezelfde persoon.
Op donderdag 29 mei 2003 00:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja ik heb er stukjes van gezien, ze is alleen niet echt mijn type. Ze speelde wel een stuk beter dan in ONM volgens mij.Volgende week krijgt Daan te maken met een aantrekkelijke vrouwelijke uitgeefster, dus dat zal wel weer misgaan.
Ik ben benieuwd wat voor spannends er vanavond allemaal gaat gebeuren met Sid en Duuk in het ziekenhuis. Ik kan het helaas niet zien en dat klote RTL4 zendt tegenwoordig ook geen herhalingen meer uit
quote:Je kunt de aflevering toch opnemen?
Op vrijdag 30 mei 2003 16:00 schreef Markie-Mark het volgende:
ik denk dat je gelijk heb ja!!Ik ben benieuwd wat voor spannends er vanavond allemaal gaat gebeuren met Sid en Duuk in het ziekenhuis. Ik kan het helaas niet zien en dat klote RTL4 zendt tegenwoordig ook geen herhalingen meer uit
quote:Volgende week is ze wat platter. Sid schoot de lucht eruit!
Op vrijdag 30 mei 2003 20:03 schreef Trance4Ever het volgende:
Is ariel nu neergeschoten
quote:Die zag me vandaag toch weer een partij lekker uit in dat strakke pakkie!
Op vrijdag 30 mei 2003 20:10 schreef StarGazer het volgende:
En Lizzy vandaag weer
quote:Omdat die JP een te vette kop heeft!
Op vrijdag 30 mei 2003 22:11 schreef Svensational het volgende:
Jaja, Ariel in d'r been geschoten, meesterlijkZe was Joost vet aan 't dissen door ineens de sport te gaan lezen. En dan Daan met die motor, meteen al een boete, haha
Omo ging inderdaad een barst in de vloer maken.
Maar wat is er voor de rest nog meer gebeurt vandaag, Ariel is dus neergeschoten door Sid, maar heeft ie Duuk ook al gegijzeld of komt dat maandag pas??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |