abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10746367
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 23:42 schreef Markie-Mark het volgende:
Crank en Frits?

Oke dat heb ik ff gemist.

Crank en Fris.
Dat zei Ellen in bezopen toestand toen ze aan de balie van de afdeling Neurologie een mededeling voor Lara had. Zij wilde immers van haar nog in Canada wonende echtgenoot (Chris) scheiden. Frank zou de scheiding regelen .... voor het knappe zusje van zijn vrouw (zoals Joyce dat recht voor zijn raap opmerkte).
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_10746428
Lara was idd een mooie meid

Dat zij overleed op die boot was ook echt een shock voor mij dat ik had ik totaal niet verwacht, ook erg jammer Lara had een hartstikke leuk personage kunnen worden in latere seizoenen.

Ik vond dat trouwens de beste verhaallijn ooit in ONM, duurde ook bijna echt het hele seizoen en was spannend.

Frank is dood alleen Joyce heeft nooit gezien dat hij echt begraven is in dat verzorgingstehuis, dus een come-back is mogelijk!!

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_10746549
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 23:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Lara was idd een mooie meid

Dat zij overleed op die boot was ook echt een shock voor mij dat ik had ik totaal niet verwacht, ook erg jammer Lara had een hartstikke leuk personage kunnen worden in latere seizoenen.

Ik vond dat trouwens de beste verhaallijn ooit in ONM, duurde ook bijna echt het hele seizoen en was spannend.

Frank is dood alleen Joyce heeft nooit gezien dat hij echt begraven is in dat verzorgingstehuis, dus een come-back is mogelijk!!

Ik vond het seizoen waarin Serge werd ontmaskerd ook zinderend. Duurde ook zowat een heel jaar....
Btw.: het is goed dat men Niels Meegens (de eerste Daan) door Sander Foppele heeft vervangen. Die Niels was me toch een onverstaanbare zoutzak eerste klasse!
De affaire Clint / Jasper + Babetje was ook geinig. Babette moet ook terugkomen. Die vond ik altijd leuk. Onstuimig en leuk en neukte met iedereen! Ik vond het ook jammer dat Aïsha, na het gejammer met de geest van Halewig, uit de serie verdween.
pi_10746628
Aisha komt nog wel een keertje terug denk ik...met het kind van Daan, zal wel weer op een leuk moment komen, een huwelijk van Daan ofzo.

Babette was ook leuk ja, vooral toen ze nog met Ticho had

pi_10746691
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 23:55 schreef Markie-Mark het volgende:
Aisha komt nog wel een keertje terug denk ik...met het kind van Daan, zal wel weer op een leuk moment komen, een huwelijk van Daan ofzo.

Babette was ook leuk ja, vooral toen ze nog met Ticho had

Daan is toch al gehuwd? Of denk je dat het huwelijk met Kyra op de klippen loopt? Ik hoop het voor hem en dat hij dan maar met Suzy verder gaat.
Heb je Monique van der Werff (Suzy) in de film "Loverboy" gezien? Daarin speelde ze een paar naaktscènes.
pi_10746730
Ja ik heb er stukjes van gezien, ze is alleen niet echt mijn type. Ze speelde wel een stuk beter dan in ONM volgens mij.

Volgende week krijgt Daan te maken met een aantrekkelijke vrouwelijke uitgeefster, dus dat zal wel weer misgaan.

Er komt ook een ander nieuw personage volgende week, een of andere Hedwig.

pi_10746930
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 00:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja ik heb er stukjes van gezien, ze is alleen niet echt mijn type. Ze speelde wel een stuk beter dan in ONM volgens mij.

Volgende week krijgt Daan te maken met een aantrekkelijke vrouwelijke uitgeefster, dus dat zal wel weer misgaan.

Die Daan toch!
Zou die meid net zo'n lekker mokkel als Carlijn van Bussum (Marit van Bohemen) zijn? Mmmm! Yamm! Yamm!
pi_10747983
Mij is iets opgevallen. Sommige acteurs spelen meerdere bijrollen. Ken je nog Gerrit Noorda, de man wiens gebroken arm door Claire zogenaamd niet goed werd gezet en ontstoken raakte? In de aflevering waarin Melchior Vehmeijer net is overleden speelt dezelfde vent de vorige eigenaar van de Galaxy.
pi_10748155
Jou ontgaat ook niks he, ik vind je nog behoorlijk helder op dit late tijdstip.
pi_10748433
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 00:55 schreef Markie-Mark het volgende:
Jou ontgaat ook niks he, ik vind je nog behoorlijk helder op dit late tijdstip.
Ik heb je toch gezegd dat ik kan zuipen als een ketellapper (net als Lizzy). It takes a lot of hard liquor to knock me down.
pi_10758418
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, want Gyman is toch ook niet uit de serie geschreven, terwijl hij leerplichtig is (en slechts een beperkt aantal uren per jaar mag werken). Voor hem zijn de scènes zo geschreven dat hij niet constant op de set aanwezig hoeft te zijn.

Gyman is door meerdere acteurs gespeeld en Gyman is nog maar 4 of 5 jaar oud en hoeft dus niet zoveel naar school als Lex. Maar als ze Lex nou niet dood hadden laten gaan had ie nog terug kunnen komen, net als Lizzy. Die heeft toen d'r eindexamen gedaan en is toen weer teruggekomen, godzijdank
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_10759726
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 17:44 schreef Svensational het volgende:

[..]

Gyman is door meerdere acteurs gespeeld en Gyman is nog maar 4 of 5 jaar oud en hoeft dus niet zoveel naar school als Lex. Maar als ze Lex nou niet dood hadden laten gaan had ie nog terug kunnen komen, net als Lizzy. Die heeft toen d'r eindexamen gedaan en is toen weer teruggekomen, godzijdank

Gyman is een jaar of 10.
pi_10760999
Jaja dat was weer een leuke aflevering. Originele titel ook voor dat kookboek van daan: Daan & Pasta Joyce en Arthur mogen ook meteen ophouden met hun "relatie"
pi_10761704
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 20:28 schreef Svensational het volgende:
Jaja dat was weer een leuke aflevering. Originele titel ook voor dat kookboek van daan: Daan & Pasta Joyce en Arthur mogen ook meteen ophouden met hun "relatie"
Ik hoop dat Joyce die Arthur eens flink onder zijn kloten schopt! Wat een irritante arrogante zak is die vent.
Hidde Maas speelt altijd van die klootzakrollen. Dat deed hij ook in "Amsterdamned". Maar hij is natuurlijk een geweldige acteur.
pi_10773169
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 00:00 schreef Markie-Mark het volgende:

Volgens mij is er gewoon een foutje gemaakt bij het schrijven van de verhaaltjes, want ik denk dat ze met Hedwig gewoon Hester bedoelen. Er staat nl. Hedwig heeft haar bedenkingen over de broer-zus relatie van Duuk en Suzy. Aangezien Hester daar nu ook al zo over denkt zijn Hedwig en Hester waarschijnlijk gewoon dezelfde persoon.
pi_10773957
ik denk dat je gelijk heb ja!!

Ik ben benieuwd wat voor spannends er vanavond allemaal gaat gebeuren met Sid en Duuk in het ziekenhuis. Ik kan het helaas niet zien en dat klote RTL4 zendt tegenwoordig ook geen herhalingen meer uit

pi_10777360
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 16:00 schreef Markie-Mark het volgende:
ik denk dat je gelijk heb ja!!

Ik ben benieuwd wat voor spannends er vanavond allemaal gaat gebeuren met Sid en Duuk in het ziekenhuis. Ik kan het helaas niet zien en dat klote RTL4 zendt tegenwoordig ook geen herhalingen meer uit

Je kunt de aflevering toch opnemen?
pi_10778353
Is ariel nu neergeschoten
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_10778418
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 20:03 schreef Trance4Ever het volgende:
Is ariel nu neergeschoten
Volgende week is ze wat platter. Sid schoot de lucht eruit!
  vrijdag 30 mei 2003 @ 20:10:32 #145
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_10778494
Sid

En Lizzy vandaag weer

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_10778527
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 20:10 schreef StarGazer het volgende:
En Lizzy vandaag weer
Die zag me vandaag toch weer een partij lekker uit in dat strakke pakkie!
pi_10780563
Jaja, Ariel in d'r been geschoten, meesterlijk Ze was Joost vet aan 't dissen door ineens de sport te gaan lezen. En dan Daan met die motor, meteen al een boete, haha
pi_10780587
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 22:11 schreef Svensational het volgende:
Jaja, Ariel in d'r been geschoten, meesterlijk Ze was Joost vet aan 't dissen door ineens de sport te gaan lezen. En dan Daan met die motor, meteen al een boete, haha
Omdat die JP een te vette kop heeft!

Omo ging inderdaad een barst in de vloer maken.

pi_10781778
KAn je alleen een plaatje plaatje plaatsen als ie op internet staat? kan dat nergens terugvinden in de faq
pi_10782183
Zover ik weet kan je in een reply idd alleen een internetplaatje plaatsen, maar ik ben zelf ook nog niet een heel ervaren fokker.

Maar wat is er voor de rest nog meer gebeurt vandaag, Ariel is dus neergeschoten door Sid, maar heeft ie Duuk ook al gegijzeld of komt dat maandag pas??

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')