Ik kan ze bijna allemaal opnoemen:
Auto-Ongeluk van Ed en Jan
Ellen valt van de trap/dubbelhuwelijk van Lotje Sacha Aisha Ravi
Ontploffing op de boot met Lara en Pim
Joyce neergeslagen door lover met ijzeren staaf
Olaf schiet zichzelf neer
Rutger neergeschoten in rechtzaal
Welke ben ik nu vergeten??
quote:Door Martin Haagen, de broer van Abel Haagen. Martin zat ooit onschuldig in de bak en Joyce moest dat bewijzen. Toen Joyce hem op de boot iets kwam vertellen dacht Martin dat het een hitman was en mepte Joyce op haar hersenpan. Later bleek dat de inmiddels overleden Abel vroeger de moord had gepleegd en werd Martin gerehabiliteerd.
Op woensdag 28 mei 2003 23:09 schreef somegirl het volgende:
door wie werd joyce neergeslagen dan?
quote:Renée pafte Serge omver.
Op woensdag 28 mei 2003 23:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou sommige dingen vergeet je nooit, zoals de cliffhangersIk kan ze bijna allemaal opnoemen:
Auto-Ongeluk van Ed en Jan
Ellen valt van de trap/dubbelhuwelijk van Lotje Sacha Aisha Ravi
Ontploffing op de boot met Lara en Pim
Joyce neergeslagen door lover met ijzeren staaf
Olaf schiet zichzelf neer
Rutger neergeschoten in rechtzaalWelke ben ik nu vergeten??
quote:Damn man jij weet echt veel, ik dacht dat ik erg was.
Op woensdag 28 mei 2003 23:11 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Door Martin Haagen, de broer van Abel Haagen. Martin zat ooit onschuldig in de bak en Joyce moest dat bewijzen. Toen Joyce hem op de boot iets kwam vertellen dacht Martin dat het een hitman was en mepte Joyce op haar hersenpan. Later bleek dat de inmiddels overleden Abel vroeger de moord had gepleegd en werd Martin gerehabiliteerd.
Dan kan jij mij vast wel helpen met de missende cliffhangers, zie hierboven
quote:Ik heb nooit normaal gefunctioneerd....
Op woensdag 28 mei 2003 23:07 schreef somegirl het volgende:
ja uuuuuuhm, volgensmij ben jij dan ook wel een uitzondering op de gemiddelde kijker...........
quote:Erg ben je ook, maar dat heeft niks met de serie te maken, hahahahahahaha!
Op woensdag 28 mei 2003 23:13 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Damn man jij weet echt veel, ik dacht dat ik erg was.
Dan kan jij mij vast wel helpen met de missende cliffhangers, zie hierboven
quote:En bedankt
Op woensdag 28 mei 2003 23:14 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Erg ben je ook, maar dat heeft niks met de serie te maken, hahahahahahaha!
quote:That was the alcohol talking..... paar pintjes achter de kiezen....
Op woensdag 28 mei 2003 23:17 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
En bedankt
quote:Potverdehierenginder! Heb jij bier nodig om over Neerlands beste soap te praten??????
Op woensdag 28 mei 2003 23:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Waarom denk je dat ik nu zo slap lul, ook een "paar"biertjes achter de kiezen
quote:Je begint op Rat (gebande user) te lijken ....
Op woensdag 28 mei 2003 23:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Nee dat nietMaar wel om met jou een gesprek te voeren
But ... let's crap the cut and go back to the soap ....
Jij hebt zeker ook "Laat Ze Maar Lachen" met Frits Jansma (J.P.) gezien. Er was in de serie ooit een scène waarin JP samen met Aïsha een wasmachine naar boven moet sjouwen. Krijgt JP me toch de handvaten van de steekwagen in zijn kruis. Was als blooper tezien. Auw! Ik voelde de pijn.....
Yep dat heb ik idd gezien toen ja was echt geweldig grappig, die Frits Jansma is trouwens cool zit er al vanaf het begin in maar op de een of andere manier valt ie gewoon niet echt op in ONM
quote:Daardoor houdt het karakter het ook lang uit. Het kan te pas en te onpas worden aangepast.
Op woensdag 28 mei 2003 23:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Ohjee ik denk niet dat ik op Rat wil lijken danmaar op de een of andere manier valt ie gewoon niet echt op in ONM
Do van Vliet was ook laatst te gast, maar ik vond haar te "gemaakt", te aanstellerig.
quote:" Jannes! Jannehhhs! Jij gaat ... jij gaat nu - en als ik zeg 'nu' dan is het 'nu', Maurice en mij helpen met het uitpakken van spulletjes. Vooruit! binnen een uur ben je er! hoor je me, Jannes Rrrreiiiiiiitsema!?"
Op woensdag 28 mei 2003 23:35 schreef Markie-Mark het volgende:
Manouk van der Meulen moet terugkomen, ik vond die hysterische Daphne echt geweldig vooral toen ze voor het ziekenhuis stond en Jannes binnen vast zat toen dat virus uitbrak. Begon ze die agent te slaan met haar handtas echt hylarisch was at
quote:Toen Crank (Frank) iets voor Fris (Chris) had uitgezocht? Ja, dat was vet heftig! Btw.: Pim / Frank was ooit heftig. André Arend van Noord speelt altijd dat soort misdadigers.
Op woensdag 28 mei 2003 23:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Die presenteert ook dat vreselijke beauty programma op Net 5, ze kan het beter bij acteren houden want dat kan ze prima.Vooral toen ze aan de alcohol verslaafd was en Lara iets met 'Frank"kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |