abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10722066
Kort samengevat: Sids moeder Malika was Arthur's huishoudster en kreeg een affaire met hem en raakte zwanger van hem. Sid werd geboren en hij en zijn moeder bleven bij Arthur en zijn vrouw wonen. Niemand van de familie wist dat Sid de zoon van Arthur was. Toen Hugo's zusje Eline verdronk ik hun vijver was dit voor Arthur de ideale gelegenheid Malika en Sid het huis uit te werken hij gaf Sid de schuld van Eline's dood. Sid's moeder werd gek en belandde in een tehuis. Jaren later komt Sid terug in Hugo's leven en verleid zijn vrouw Claire en maakt haar zwanger. Sid wil echter alleen Hugo kapot maken en Claire laat een abortus plegen.
Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 27 mei 2003 @ 23:43:56 #52
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_10722900
Wat is Joost toch een schatje!!!

Hij moest echt bijna een traantje laten toen lizzie het vertelde... oh écht wat een lieverdje!!! En ik vond dat ze er opzich ook best wel cool mee omgingen! Go Joost!!!!

Joost en Lizzie

Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_10722922
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 23:43 schreef somegirl het volgende:
Hij moest echt bijna een traantje laten toen lizzie het vertelde...
Wat vertelde
  dinsdag 27 mei 2003 @ 23:59:57 #54
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_10723284
Dat ze verliefd is op Micha!!!

Heb je niet gekeken ofzo?

Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_10723299
Wie is Micha
  woensdag 28 mei 2003 @ 00:01:17 #56
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_10723317
Haar begeleider
pi_10728693
Ik vind Joost echt een grappig personage. Vooral toen hij een tijdje geleden stoned met Daan op de bank zat en over Het Kleine Huis op de Prairie begon dat was echt supergrappig
  woensdag 28 mei 2003 @ 11:06:11 #58
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_10728750
vind joost eerder irritant geworden,
hij voert ook geen flikker uit ofzo, ten tijde dat ik begon te kijken (toen ze bij irene van de laar zaten) was ie wel cool
pi_10728818
Dat is juist het coole van Joost, hij doet geen reet en irriteert zich aan mensen die wel wat doen zoals die stagebegeleider van Lizzy. En altijd maar geld lenen van Sid en Hugo haha.
  woensdag 28 mei 2003 @ 11:13:58 #60
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_10728937
mjah, irritatie gehalte dus, ik voeg heb in bij het rijtje:

Suzy, Ariel en nu dan ook Joost

wel cool dat ie zo uit viel tegen Ariel

pi_10728972
Ariel mag er van mij ook uit ja, niet zozeer dat ik me aan haar irriteer maar ze heeft gewoon geen enkel nut in de serie. Daan en Kyra lijken hun langste tijd ook wel gehad te hebben volgens mij weten de schrijvers daar ook niks meer voor te verzinnen.
  woensdag 28 mei 2003 @ 11:17:43 #62
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_10729019
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 11:15 schreef Markie-Mark het volgende:
Ariel mag er van mij ook uit ja, niet zozeer dat ik me aan haar irriteer maar ze heeft gewoon geen enkel nut in de serie. Daan en Kyra lijken hun langste tijd ook wel gehad te hebben volgens mij weten de schrijvers daar ook niks meer voor te verzinnen.
ja dat kyra gezeik ben ik ook wel een beetje beu, daan mag natuurlijk altijd blijven en zal dat ook wel vanwege de kijkcijfers
maar het wordt allemaal een beetje flauw en afgezaagd...

enig leuke in de serie is eigenlijk gewoon dat gedoe rond Sid...
als ze slim waren geweest hadden ze Lex gehouden en niet dood laten gaan, Lex was een succes!
(en ook de scenes met Bram & Ellen waren veel leuker, nu zijn het weer allebei van die zeurpeople)

pi_10729091
Ik vind dat ze al die Engelbewoners behalve Lizzy en Joost er uit moeten gooien en de hele serie gaan richten op de families Couwenberg en Van Walsum en het ziekenhuis.

Sid is op dit moment idd het coolst, en Arthur en Joyce kan ook nog interessant worden

woensdag 28 mei 2003 @ 11:22:35 #64
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_10729133
ik weet niet, die arthur vind ik ook niet zo,
ben zowiezo al niet weg van hem (in andere series ofzo)
en ook de manier waarop hij nu als DE MAN van de serie wordt gehouden, nee, ik weet niet, er is maar 1 ziekenhuisleider en dat is Bettina....
pi_10729248
Ik denk dat die Niels ook een grote rol gaat spelen straks in het ziekenhuis, die is volgens mij ook niet te vertrouwen. Misschien is het wel helemaal niet echt de broer van Victor maar een mannetje van Arthur.
pi_10736171
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 11:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik denk dat die Niels ook een grote rol gaat spelen straks in het ziekenhuis, die is volgens mij ook niet te vertrouwen. Misschien is het wel helemaal niet echt de broer van Victor maar een mannetje van Arthur.
Of van Serge. Die moet absoluut terugkomen! De ultieme badguy!
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_10741414
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 23:08 schreef Shirley het volgende:
Sid is ontslagen omdat ie een meisje heeft mishandeld. Stond een paar weken terug uitgebreid in een roddelblaadje. Maar ik snap niet waarom ie dan zelfmoord pleegt, ik volg het pas sinds een maand of 4, dus weet niet precies wat er daarvoor is gebeurd allemaal.
LOL niet alleen in de soap een echte bad guy
pi_10741570
Ja ik vind hem wel erg overtuigend een creep spelen ja, dus wat in dat bericht staat kan ik me ook wel voorstellen.
pi_10742305
Claire had Bettina wel mooi uitgeluld vandaag. En die Arthur met Joyce .
Lex moest volgens mij wel uit de serie geschreven worden. Hij is nog maar 15 en gaat dus waarschijnlijk nog gewoon naar school.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_10742408
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 21:16 schreef Svensational het volgende:
Claire had Bettina wel mooi uitgeluld vandaag. En die Arthur met Joyce .
Lex moest volgens mij wel uit de serie geschreven worden. Hij is nog maar 15 en gaat dus waarschijnlijk nog gewoon naar school.
Dat hoeft niet, want Gyman is toch ook niet uit de serie geschreven, terwijl hij leerplichtig is (en slechts een beperkt aantal uren per jaar mag werken). Voor hem zijn de scènes zo geschreven dat hij niet constant op de set aanwezig hoeft te zijn.
pi_10742800
Ja die Arthur en Joyce houden van vreemde spelletjes eerst elkaar de grond in boren en elkaar dan meteen bespringen.
pi_10743255
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 21:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja die Arthur en Joyce houden van vreemde spelletjes eerst elkaar de grond in boren en elkaar dan meteen bespringen.
Arthur is iemand die ik het liefste ongespitst in de grond wil slaan.
Joyce staat sinds de dood van Melchior Vehmeijer (een glansrol van Peter Faber) droog, dus elke man mag haar bepotelen.
pi_10743319
Joyce valt wel op oudere mannen blijkbaar.

Peter Faber was idd briljant, jammer dat ie vermoord werd.

En bepotelen? is dat een nieuw woord?

pi_10744055
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 21:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Joyce valt wel op oudere mannen blijkbaar.

Peter Faber was idd briljant, jammer dat ie vermoord werd.

En bepotelen? is dat een nieuw woord?

"Bepotelen" is Vlaams voor "betasten".
pi_10744075
Wow, die zal ik dan maar onthouden, je weet nooit waar het goed voor is he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')