Wat ik gemist heb: is die vader van Niels en Victor soms overleden dat ineens het testament voorgelezen moet worden, of is dat testament juist de reden dat Niels erachter is gekomen dat Victor zijn halfbroer is. Ik vertrouw die Niels trouwens ook voor geen meter, en een beetje vreemd dat ie naar een paar dagen al in huize Couwenberg komt te wonen.
Sid richt een pistool op het hoofd van Duuk en eist dat de andere aanwezigen uit de personeelsruimte van het ziekenhuis vertrekken. Arthur vindt het beschamend dat zijn zoon dit doet in zijn ziekenhuis. Margot is geschokt als ze begrijpt waar Sid mee bezig is.
Ik vraag me af waarom op Duuk. Die heeft toch helemaal niks met Sid te maken?
quote:en daarna pleegt sid zelfmoord
Op dinsdag 27 mei 2003 13:40 schreef Svensational het volgende:
Volgende week maandag in Onderweg naar morgen:Sid richt een pistool op het hoofd van Duuk en eist dat de andere aanwezigen uit de personeelsruimte van het ziekenhuis vertrekken. Arthur vindt het beschamend dat zijn zoon dit doet in zijn ziekenhuis. Margot is geschokt als ze begrijpt waar Sid mee bezig is.
Ik vraag me af waarom op Duuk. Die heeft toch helemaal niks met Sid te maken?
quote:Waarom een lachend gezichtje? Sid is het leukste personage in ONM. Laat hem dan Ariel of zo neerschieten, of Arthur. En dat Olaf zichzelf doodschoot was ook ook jammer. Die zit nu in GTST maar daar is ie niet leuk. In ONM was ie wel leuk
Op dinsdag 27 mei 2003 14:09 schreef Blaze85 het volgende:[..]
en daarna pleegt sid zelfmoord
net zoals die andere gek met duke nukem
quote:Hij begint ook een relatie met jou
Op zaterdag 24 mei 2003 18:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lizzy moet een relatie met mij beginnenMiguel Zwart wordt ontdooid. Hij voelt zich weer jong en gaat achter Lizzy aan.
quote:Misschien omdat hij Margo en Duuk zag praten in de Engel....en Duuk heeft een hekel aan Sid door dat gedoe met Suzy...en dat weet Sid..dus hij wilt niet meer dat Duuk met Margo praat ?
Op dinsdag 27 mei 2003 13:48 schreef Cybart het volgende:
same questoin here....why duuk?
quote:Mijn idee...volgens mij is Sid stinkend jaloers. (dat Margo met Duuk praat)
Op dinsdag 27 mei 2003 14:54 schreef ien_ter_net het volgende:[..]
Misschien omdat hij Margo en Duuk zag praten in de Engel....en Duuk heeft een hekel aan Sid door dat gedoe met Suzy...en dat weet Sid..dus hij wilt niet meer dat Duuk met Margo praat ?
En ben errug benieuwd naar Joost zijn reactie vanavond
Ik snap idd ook niet waarom ie Duuk iets zou willen aandoen, van bijv Arthur zou ik het nog kunnen begrijpen. Maar Arthur mag er niet uit Arthur is
quote:Ja dat had ik ook begrepen dat de acteur die Sid speelt, Joussef Idibili, ontslagen was. Vond het ook opmerkelijkdat hij er nog steeds in zit. maar van mij mogen ze hem erin houden
Op dinsdag 27 mei 2003 15:49 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat ik ook niet begrijp: enkele maanden geleden was bij RTL Boulevard te zien en ook op enkele sites te lezen dat de acteur die Sid speelt in ONM ontslagen was wegens slecht gedrag op de set. Dit is inmiddels al maanden geleden en Sid loopt nog steeds rond in ONM, beetje vreemd
quote:de serie is al ongeveer 3 maanden ongeveer opgenomen, dus het kan zijn, dat Sid uiteindelijk zelfmoord pleegt in het ziekenhuis ( ik weet ook niet waarom daar)
Op dinsdag 27 mei 2003 15:49 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat ik ook niet begrijp: enkele maanden geleden was bij RTL Boulevard te zien en ook op enkele sites te lezen dat de acteur die Sid speelt in ONM ontslagen was wegens slecht gedrag op de set. Dit is inmiddels al maanden geleden en Sid loopt nog steeds rond in ONM, beetje vreemd
De oude leaders waren veel mooier met het nummer Onderweg naar Morgen eerst door Ruth Jaccot en later door Gordon.
quote:had olaf ook niet met margot?
Op dinsdag 27 mei 2003 14:19 schreef Svensational het volgende:[..]
Waarom een lachend gezichtje? Sid is het leukste personage in ONM. Laat hem dan Ariel of zo neerschieten, of Arthur. En dat Olaf zichzelf doodschoot was ook ook jammer. Die zit nu in GTST maar daar is ie niet leuk. In ONM was ie wel leuk
maar goed kep ook liever dat ariel sharon dood gaat abdoullah roeleert
quote:Nee niet met Margot, wel met haar zusje Babette, en later met Bobbie en Nicky, de tweeling gespeeld door Fabienne.
Op dinsdag 27 mei 2003 19:20 schreef Blaze85 het volgende:[..]
had olaf ook niet met margot?
quote:Ik hoop dat hij zich door zijn irritante kop knalt. Btw,: die Arthur is ook een eerste klas klootzak. Lizzy moet zich tegenover Daan en Suzy beter gaan gedragen. Zij is zelf geen haar beter.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou Sid heeft het blijkbaar al opgegeven dat hij zo eerlijk is tegen Margot en aan de voorstukjes te zien draait hij morgen helemaal door...spannend!!!
quote:Dan gooi ik 'm toch weer met zijn kloten in de vrieskist.
Op dinsdag 27 mei 2003 14:52 schreef du_ke het volgende:[..]
Hij begint ook een relatie met jou
.
quote:Ik heb pas medelijden met hem als Ariel Visser boven op hem valt.....
Op dinsdag 27 mei 2003 21:26 schreef juuultje het volgende:
aiiiiiii Sid....'kheb echt medelijden met hem, als ik dat voorstukje zo zag.......
kfin um eg liev
quote:ROFL
Op dinsdag 27 mei 2003 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik heb pas medelijden met hem als Ariel Visser boven op hem valt.....
maar sid is wel de gaafste bad guy die er is
quote:Ik vind dat Serge moet terugkomen. Slinks en sneaky sneaky!
Op dinsdag 27 mei 2003 21:30 schreef Cybart het volgende:[..]
ROFL
maar sid is wel de gaafste bad guy die er is
Sid is idd een erg coole badguy en vandaar dus ook deze keer in de topictitel!!
quote:De echte Sid Vicious had nog de helderheid van geest om zichzelf een overdosis heroïne toe te dienen.
Op dinsdag 27 mei 2003 22:36 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik hoop echt dat Sid in ONM blijft maar ja als hij Duuk gaat bedreigen met een pistool zie ik het somber in.Sid is idd een erg coole badguy en vandaar dus ook deze keer in de topictitel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |