quote:Margot Reitsema a.k.a Wendy Brouwer
Op dinsdag 3 juni 2003 11:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is die linkse? Ze lijkt op Jorja Fox van CSI.
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 03-06-2003 11:52]
quote:Presenteerde dat programma Wonderland toch, samen met een hond ofzo. Werd eerst door Bassie & Adriaan gepresenteerd maar toen nam zij het over. Op Nederland 2 volgens mij, niet Kindernet.
Op dinsdag 3 juni 2003 11:50 schreef Cybart het volgende:
margot... dat kindernet vrouwtje van vroeger
wendy ofzo heet ze...
quote:Televisie-ervaring doet Wendy onder meer op met de series De Zomer van '45, Aktie, Coverstory, Goede Tijden Slechte Tijden, Blauw Blauw en Voor Hete Vuren. Ook heeft ze een tijdje de presentatie van Kindernet verzorgd. Verder heeft ze in theatervoorstellingen als Het Dagboek Van Anne Frank en Romeo en Julia gespeeld
Op dinsdag 3 juni 2003 11:52 schreef SmashBro het volgende:[..]
Presenteerde dat programma Wonderland toch, samen met een hond ofzo. Werd eerst door Bassie & Adriaan gepresenteerd maar toen nam zij het over. Op Nederland 2 volgens mij, niet Kindernet.
quote:ze deed wel kindernet
Op dinsdag 3 juni 2003 11:52 schreef SmashBro het volgende:[..]
Presenteerde dat programma Wonderland toch, samen met een hond ofzo. Werd eerst door Bassie & Adriaan gepresenteerd maar toen nam zij het over. Op Nederland 2 volgens mij, niet Kindernet.
maar daar ken ik Wendy dus van
En ik ken haar daar idd ook van. Was wel even wennen, om die lieve Wendy in de rol van de pittige, paranormaal begaafde Margot te zien.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 03-06-2003 11:57]
quote:Dat heeft Julika Marijn (Gina Roderiquez) ook gedaan, dat met die hond bij Kindernet. Die speelde in ONM en lijkt wel aardig op Margot
Op dinsdag 3 juni 2003 11:54 schreef Cybart het volgende:[..]
ze deed wel kindernet
samen met Kinno, een pop/hond die volgensmij uit dezelfde stal komt als nu Abnormaalmaar daar ken ik Wendy dus van
Gina
quote:die ken ik dan weer niet
Op dinsdag 3 juni 2003 11:56 schreef Svensational het volgende:[..]
Dat heeft Julika Marijn (Gina Roderiquez) ook gedaan, dat met die hond bij Kindernet. Die speelde in ONM en lijkt wel aardig op Margot
quote:wat een mislukte pauliene huizinga!
Op dinsdag 3 juni 2003 11:58 schreef Svensational het volgende:[afbeelding]
Gina
Nu ik deze vraag stel bedenk ik me dat het eigenlijk een retorische vraag is, want Renee shagt met praktisch iedereen.
Gina en Renee
quote:Ja, die rules ook. Ze rulen allevier. De harde kern van L&C.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:03 schreef Cybart het volgende:
zeg smash, geheel offtopic, maar ik moet hem stellen....rudolph?
quote:ik krijg echt braaknijgingen van die huppeligheid en dat hoge libelle gehalte van die shitrudolph...
Op dinsdag 3 juni 2003 12:04 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja, die rules ook. Ze rulen allevier. De harde kern van L&C.
ik hoop elke week weer dat ie zijn vingers eraf snijdt, dat het eten wat ie maakt niet te pruimen is, dat ie zijn handje verbrand aan de kookplaat en dat ie zichzelf eens in de flambe zet,....
tot nu toe ben ik dus elke week teleurgesteld
Maar goed, iets ontopics. Aafke is toch wel de oppermoeder van ONM, vinden jullie ook niet?
quote:ja en bettina de uberbitch.... veel beter dan arthur
Op dinsdag 3 juni 2003 12:10 schreef SmashBro het volgende:
Rudolph is gewoon een topkok, die snijdt zichzelf niet in de vingers.Maar goed, iets ontopics. Aafke is toch wel de oppermoeder van ONM, vinden jullie ook niet?
en ik ga pauze houden
quote:Maar Bettina heeft ook nog een hele grote zachte kant. Net als Martine Hafkamp bijvoorbeeld (maar dan nog veel meer). Dus heb je dan wel recht op de titel überbitch? Maar ik vind Betinna hartstikke leuk hoor, begrijp me niet verkeerd.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:12 schreef Cybart het volgende:[..]
ja en bettina de uberbitch....
quote:nee, ik ben niet boos ofzo hoor
Op dinsdag 3 juni 2003 12:24 schreef SmashBro het volgende:[..]
Maar Bettina heeft ook nog een hele grote zachte kant. Net als Martine Hafkamp bijvoorbeeld (maar dan nog veel meer). Dus heb je dan wel recht op de titel überbitch? Maar ik vind Betinna hartstikke leuk hoor, begrijp me niet verkeerd.
just kiddin, martine was natuurlijk way cooler, maar bettina is (vind ik dan) de enige echt ONM Bitch
er gaat niks boven Martine natuurlijk, wat was dat een heerlijk vals kreng
Ik kan niet wachten tot de zomercliff..... en damn wat gaat dit topic snel vanavond waarschijnlijk deeltje 3 al openen~!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |