quote:Dat zelfde gevoel had ik nou ook. Ik geef een tip dat de aanwijzing niet te veel duidelijk moet maken en dan krijg ik dat gezeik van jou over me heen? Alsof ik daar zin aan heb. Bye bye
Op zondag 25 mei 2003 01:11 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Je neemt het echt allemaal veel te zwaar op. Ik zeg gewoon netjes dat ik het niet fijn vind als je haar zo afkraakt. Geen kots of boze smilies. Nu wordt dat meteen bestempeld als gezeik en ik krijg nog een kostsmile op de koop toe. Lekker is dat zeg
.
quote:
Op zondag 25 mei 2003 01:11 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Dat heb ik hoor.
quote:Heb net al 10 things I hate about you gezien. Leuke film. Even lekker FMT bezoeken naderhand bleek iets minder geslaagd te zijn. Maar wie weet vatten de mensen van morgen goedbedoelde aanwijzingen niet op als kritiek en word je daar niet op aangevallen.
Op zondag 25 mei 2003 01:13 schreef BwennieBren het volgende:[..]
en dan gaan we nu met z'n allen gezellig film kijken... eind goed, al goed!
quote:Hallo. Dat ik je ergens netjes op aanspreek hoeft niet meteen je hele avond te verpesten hoor. Zoals ik net al zei neem je het allemaal veel te zwaar op. Als je het zo asociaal van mij vindt dat ik je goedbedoelde adviezen als kritiek opvat moet je mijn normale uitingen ook niet opvatten als gezeik zeg.
Op zondag 25 mei 2003 01:15 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Heb net al 10 things I hate about you gezien. Leuke film. Even lekker FMT bezoeken naderhand bleek iets minder geslaagd te zijn. Maar wie weet vatten de mensen van morgen goedbedoelde aanwijzingen niet op als kritiek en word je daar niet op aangevallen.
quote:Het is okay zo Bijna35, BS bedoelde het niet slecht, dat zag ik nl. aan haar smileys tussen de zinnen door. Voor mij is het klaar. Een fijne nacht nog!
Op zondag 25 mei 2003 01:15 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Heb net al 10 things I hate about you gezien. Leuke film. Even lekker FMT bezoeken naderhand bleek iets minder geslaagd te zijn. Maar wie weet vatten de mensen van morgen goedbedoelde aanwijzingen niet op als kritiek en word je daar niet op aangevallen.
* victorinox pakt er een palmpje bij.
quote:Nee, jij nam mijn goedbedoelde aanwijzingen veel te zwaar op!
Op zondag 25 mei 2003 01:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zoals ik net al zei neem je het allemaal veel te zwaar op.
quote:Film kijken jij en wel nu
Op zondag 25 mei 2003 01:17 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Hallo. Dat ik je ergens netjes op aanspreek hoeft niet meteen je hele avond te verpesten hoor. Zoals ik net al zei neem je het allemaal veel te zwaar op. Als je het zo asociaal van mij vindt dat ik je goedbedoelde adviezen als kritiek opvat moet je mijn normale uitingen ook niet opvatten als gezeik zeg.
quote:Precies
Op zondag 25 mei 2003 01:17 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Het is okay zo Bijna35, BS bedoelde het niet slecht, dat zag ik nl. aan haar smileys tussen de zinnen door. Voor mij is het klaar. Een fijne nacht nog!
quote:Ik heb zo'n vermoeden dat het over is
Op zondag 25 mei 2003 01:18 schreef victorinox het volgende:
Catfight.![]()
quote:Lees nou de rest van mijn post
Op zondag 25 mei 2003 01:18 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Nee, jij nam mijn goedbedoelde aanwijzingen veel te zwaar op!
En nu ga ik dit topic niet verder bevuilen
Maargoed, ik ben weg.
quote:
Op zondag 25 mei 2003 01:18 schreef victorinox het volgende:
Catfight.![]()
Bijna 35 doe jij nog de volgende vraag?
quote:Alleen als Khalein weer meedoet!
Op zondag 25 mei 2003 01:23 schreef victorinox het volgende:
Het is alweer voorbij.Bijna 35 doe jij nog de volgende vraag?
quote:Lurker als ik ben zie ik dit soort dingen wel...
Op zondag 25 mei 2003 01:36 schreef Bijna35 het volgende:
Alleen als Khalein weer meedoet!
Waarom moet ik nou weer meedoen? Jij en Patch hebben nu een leuke rivaliteit wat de rankings betreft en het gaat verder toch ook prima? Wat is het nut van mijn terugkeer?
quote:Rivaliteit? Ik sta meer dan 100 punten achter ofzo. Jij kunt hem alleen nog inhalen toch
Op zondag 25 mei 2003 01:38 schreef Khalein het volgende:[..]
Lurker als ik ben zie ik dit soort dingen wel...
Waarom moet ik nou weer meedoen?
Jij en Patch hebben nu een leuke rivaliteit wat de rankings betreft en het gaat verder toch ook prima? Wat is het nut van mijn terugkeer?
quote:Het zijn er inmiddels nog minder dan 100
Op zondag 25 mei 2003 01:41 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Rivaliteit? Ik sta meer dan 100 punten achter ofzo. Jij kunt hem alleen nog inhalen toch
quote:Okay, misschien dat 'rivaliteit' met het huidige verschil in punten een beetje de verkeerde term is, maar verder gaan jullie behoorlijk gelijk op, toch?
Op zondag 25 mei 2003 01:41 schreef Bijna35 het volgende:
Rivaliteit? Ik sta meer dan 100 punten achter ofzo. Jij kunt hem alleen nog inhalen toch
Maarreh, waarom moet ik nou terugkeren dan?
quote:Je maakte ook leuke vragen en weet veel over film. Reden zat lijkt me.
Op zondag 25 mei 2003 01:44 schreef Khalein het volgende:[..]
Okay, misschien dat 'rivaliteit' met het huidige verschil in punten een beetje de verkeerde term is, maar verder gaan jullie behoorlijk gelijk op, toch?
Maarreh, waarom moet ik nou terugkeren dan?
Nieuwe vraag: Welke acteur speelde in alle drie films?
Waarschijnlijk wel, aangezien hij in Spaceballs Alien Parodieert
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 25-05-2003 01:51]
quote:Dat is snel! Klasse
Op zondag 25 mei 2003 01:49 schreef victorinox het volgende:
John Hurt?
quote:De Alien-trilogie is mijn favoriete trilogie of all times.
Op zondag 25 mei 2003 01:50 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Dat is snel! Klasse
Ik dacht echt die raden ze nooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |