Lekker hygienisch mannetje ben jij zeg! Wie weet wie er nog meer daar heeft staan kloppen!
Binnekort komt er allemaal pus uit gedropen Suc6
Soms ook tegen de muur, maar dat hoeft maar 2-3 keer, en is veel effectiever.
quote:Echt irritant. Soms ben ik te gehaast en dan heb ik geen zin om af te kloppen met als consequentie dat er altijd een laatste straaltje uitkomt zodra ik mijn broek al weer dicht heb
Op zaterdag 24 mei 2003 03:07 schreef Khalein het volgende:
Zo vaak als nodig is...
(Overigens klop ik in 9 van de 10 gevallen af hoor)
quote:OMG
Op zaterdag 24 mei 2003 03:09 schreef teknomist het volgende:[..]
Echt irritant. Soms ben ik te gehaast en dan heb ik geen zin om af te kloppen met als consequentie dat er altijd een laatste straaltje uitkomt zodra ik mijn broek al weer dicht heb
Ik douche wel elke dag hoor
(Overigens klop ik in 9 van de 10 gevallen af hoor)
Hem erin steken is 'doppen' (let wel dubbel P anders hangt de top in het water)
Als dit niet lukt pak ik mn voorhuid en friemel ik hier op een dermate slimme wijze mee dat de druppels alsnog de weg naar buiten weten te vinden. Dit heeft als voordeel dat je boxershort niet vies is en je hem dus in theorie de hele dag nog kunt gebruiken!
Mocht dit ook niet lukken dan heb ik daar vrede mee en pak ik de boel weer in, het kan niet altijd feest zijn! Ik moet trouwens zeggen dat ik het jammer vind dat dit een forum is en geen boek. Het liefst zou ik er namelijk nog even over door gaan!
Houdoe!
Maaruh.. inderdaad: 'If you shake it more than twice, you're playing with it' iig dat is wat Hollywood ons wijsmaakt
quote:Nooit gehoord van een strakke en "waterdichte" onderbroek?
Op zaterdag 24 mei 2003 03:15 schreef Gertsan het volgende:[..]
OMG
Klinkt errug vervelend... vooral als je een licht broek hebt! Die kleurt dan denk ik mooi mee
quote:rufl
Op zaterdag 24 mei 2003 03:17 schreef jep het volgende:
Mijn fallus is soms dermate hard dat het bij het afdruppen best moeilijk is alle druppeltjes kwijt te raken. Meestal gebruik ik dan beide handen in het projectiel onder controle en tevens ontdaan van druppels te krijgen. Meestal lukt dit!
Als dit niet lukt pak ik mn voorhuid en friemel ik hier op een dermate slimme wijze mee dat de druppels alsnog de weg naar buiten weten te vinden. Dit heeft als voordeel dat je boxershort niet vies is en je hem dus in theorie de hele dag nog kunt gebruiken!
Mocht dit ook niet lukken dan heb ik daar vrede mee en pak ik de boel weer in, het kan niet altijd feest zijn! Ik moet trouwens zeggen dat ik het jammer vind dat dit een forum is en geen boek. Het liefst zou ik er namelijk nog even over door gaan!
Houdoe!
quote:Jij viert feest als je van je druppeltjes ontdaan bent
Op zaterdag 24 mei 2003 03:17 schreef jep het volgende:
[kinp]Mocht dit ook niet lukken dan heb ik daar vrede mee en pak ik de boel weer in, het kan niet altijd feest zijn! Ik moet trouwens zeggen dat ik het jammer vind dat dit een forum is en geen boek. Het liefst zou ik er namelijk nog even over door gaan!
Houdoe!
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 04:17 schreef halu het volgende:
Als ik wil afkloppen tegen de pot moet ik op mn knieën zitten, das dus ook nie relaxed...
Maarree... ben ik dan de enige met een automatische afsluiter?
Heb geen last van een nadruppeler en als ik 'em zwiep dan is het voor de show
quote:..je spreek niet mij aan, maar topicstarter mag ik aannemen? In het kader offtopic-info wil ik wel vermelden dat vroeger het mes in mij is gezet, met als gevolg dat ik tegenwoordig de trotse drager ben van wat men ook wel noemt modelletje "duitse helm"
Op zaterdag 24 mei 2003 05:17 schreef Vampier het volgende:
voorhuid naar achteren trekken als je gaat pissen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |