Nog een aantal weken tot de nieuwe cds van Metallica en Type O Negative. Daarna volgen wat metalfestivals. Het kan niet op.
Metallica's nieuwe cd en ik ga ze + maiden voor het eerst live zien
quote:ik denk dat je pas weer van een tegenwoordig metallica kunt spreken als het album uit is. Hoe lang die wel niet op hun gat hebben gezeten.
Op zaterdag 24 mei 2003 00:37 schreef bas-beest het volgende:
Iron Maiden is qua muziek wel okee, maar Metallica vind ik tegenwoordig![]()
quote:Heiligschennis!
Op zaterdag 24 mei 2003 00:55 schreef Tokus het volgende:
WTF? een soundgarden nr? das niet true genoeg
At The Gates - Slaughter Of The Soul
No Return - Self Mutilation
No Return - Machinery
als er iemand nog andere metal-core suggesties heeft, dan hoor ik die graag, want deze twee bands zijn de enigste metal-core bands die ik ken... ben namelijk nog niet zow bekend met het genre metal-core, dus kom maar op met die hap!
Liar, facedown, congress, born from pain, earth crisis......... vette shit!
check ook wat power-violence! errug lekker voor in de auto op de autobahn ===>> Insult, fuck on the beach, BSE, mihoen, cockroach, infest!
Ook errug leuk.
quote:Ik weet 't ook niet precies. Zoals ik al zei ben ik vrij onbekend met het metal-core genre, dus ik kan het mis hebben. Maar een collega van mij die zelf in een metal-core bandje zit, zei in ieder geval dat No Return een metalcore band was. Hij voegde daar echter later wel aan toe, dat No Return qua productie beter was, dan de gem. metal-core band.
Op zaterdag 24 mei 2003 01:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik dacht altijd dat Pro-Pain metal-core was? At the Gates lijkt me gewoon melodieuze deathmetal a la de Gothenburgsound.
In ieder geval, daar ik At The Gates er wel aardig in de buurt vond komen, dacht ik dat ie bij hetzelfde genre zat. Maar ja, het zit inderdaad ook niet ver uit de buurt van de melodieuze death metal en de gothenburg rock sound.
*zucht* Ik weet het ook allemaal niet meer!!!
Ik zal wel achterlopen ofzo.
np: Manowar - Outlaw
HELL YEAH
quote:Idd. Ik heb 2 albums van Soundgarden, maar luister er nooit naar, want het is niet True genoeg.
Op zaterdag 24 mei 2003 00:55 schreef Tokus het volgende:
WTF? een soundgarden nr? das niet true genoeg
De zomerplaat wordt iets van Twisted Sister, want ze zijn weer terug.
Ow en @ Angieh;
Saltatio Mortis, tsja de muziek vond ik dus wel grappig, maar viel live nogal tegen En wat een players zeg
Meer over het concert van gister, met natuurlijk Morten Veland, komt later wel.. ik ga me weer opmaken voor dat van vandaag
quote:Screaming for Vengeance, Defenders of The Faith, Turbo en enigszins Jugulator.
Op zaterdag 24 mei 2003 11:35 schreef doender het volgende:
Weet er iemand een cd van Judas Priest die een beetje in de stijl van het album "Painkiller" is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |