Blijkbaar is een politieke ideologie hetzelfde als het links of rechts zijn. Dus niet! Bijvoorbeeld, het liberalisme is een politieke ideologie, maar je hebt zowel linkse als rechtse liberalen...
Van een mod van een subforum zoals politiek had je toch wel ietsies meer nuance verwacht Bovendien was dit een aanzet geweest tot een mindere simplistische links-rechts-discussie
quote:
Op maandag 26 mei 2003 02:48 schreef teknomist het volgende:
Politieke ideologie
Blijkbaar is een politieke ideologie hetzelfde als het links of rechts zijn. Dus niet! Bijvoorbeeld, het liberalisme is een politieke ideologie, maar je hebt zowel linkse als rechtse liberalen...
Van een mod van een subforum zoals politiek had je toch wel ietsies meer nuance verwacht
Bovendien was dit een aanzet geweest tot een mindere simplistische links-rechts-discussie
quote:Hallo! Is dat KLAAGBAAK ONLY-gedeelte niet duidelijk genoeg?
Zeiktopic over slotjes [KLAAGBAAK ONLY!!]
Klagen over POL mag in [Feedback] Moderating Methods in Politiek.
quote:
Op maandag 26 mei 2003 00:18 schreef Scepsis het volgende:[..]
Dan ben je niet bepaald intgellent...
quote:Dat heb je goed gezien.
Op woensdag 28 mei 2003 19:30 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Op al mijn topics zit een slotje
quote:Dat heb jij niet goed gedaan.
Op woensdag 28 mei 2003 19:30 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Dat heb je goed gezien.
quote:Ik vind van wel.
Op woensdag 28 mei 2003 19:32 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Dat heb jij niet goed gedaan.
quote:Mais non!
Op woensdag 28 mei 2003 19:32 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik vind van wel.
quote:Oui.
Op woensdag 28 mei 2003 19:37 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Mais non!
quote:Maar goed, wat gaan we hier aan doen?
Op woensdag 28 mei 2003 19:56 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Oui.
quote:Open hem dan in Onzin.
Op vrijdag 30 mei 2003 19:27 schreef Poog het volgende:
Slotje op Zoeter beetje jammer. Vorig topic was nog te zwart/wit. Had em dan naar onzin gedaan
.
quote:Weet niet waar die vervolg topics heen moeten (was niet als reeks bedoeld though). Deel 1 stond in KLB heb hem daar dus gehouden. Onzin niet gedaan vanwege bagger-snelheid. GC niet vanwege vaagheid GC.
Op vrijdag 30 mei 2003 19:28 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Open hem dan in Onzin.
quote:Dat is nog geen reden om hem in KLB te openen. En ik ga hem dus ook niet verplaatsen. Open maar een nieuw topic in ONZ als je zo graag verder wil.
Op vrijdag 30 mei 2003 19:30 schreef Poog het volgende:[..]
Weet niet waar die vervolg topics heen moeten (was niet als reeks bedoeld though). Deel 1 stond in KLB heb hem daar dus gehouden. Onzin niet gedaan vanwege bagger-snelheid. GC niet vanwege vaagheid GC.
In de openingspost moet een klacht staan met een duidelijke omschrijving. Alleen ' NS ' of iets dergelijks is niet genoeg. Alleen topics als 'Klaag hier over ....' en die vervolgens geen openingsklacht hebben gaan ook op slot.
Lijkt me duidelijk.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 19:30 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Dat is nog geen reden om hem in KLB te openen. En ik ga hem dus ook niet verplaatsen. Open maar een nieuw topic in ONZ als je zo graag verder wil.
Tienermeiden kunnen hier amper komen zonder meteen uitgescholden te worden, en alles is hun schuld enzo.
Oftewel iedereen begint nogal aggresief te worden tegen gewone meiden tussen de 12 en de 18
En dat kaart ik dus aan. en dan krijg ik een slotje met de mededeling dat klagen over fok-users niet mag?? waar slaat dat op?
Echt.. wie heeft dat ooit bedacht?
Op heel fok! gebeurt er niks anders dan zeiken op elkaar en klagen over elkaar. Maar als je dan in KLAAGbaak over fok-users klaagt dan is dat ineens een overtreding van de regels?
toch niet normaal dat je wel mag klagen over dingen in de maatschappij maar niet over maatschappelijke dingen die op fok! plaatsvinden omdat volgens de FAQ je niet mag klagen over fokkers
Ik bedoel ik heb verder niks persoonlijks met dat breezah gedoe.. maar vindt het gewoon eng hoe IEDEREEN gewoon zich bot en aggresief gedraagt tegen gewone meiden die hier dus weer snel weg zijn.
Snap ook niet dat de moderators er niet mee zitten. Lijkt me namelijk niet echt goed voor het imago van fok! of wel? JONGERENSITE?? willen jullie soms dat e rstraks alleen maar jongens hier zitten ofzo?
quote:Kutmod.
Op vrijdag 30 mei 2003 20:51 schreef QyRoZ het volgende:
Het niet mogen klagen over Fok-related zaken is een wens van de Forum Admins. Voor klachten over dit beleid mag je bij hen terecht. Ze zijn te bereiken op forum@fok.nl. Ik zal ze ook even wijzen op dit topic, maar verwacht niet direct een reactie ivm drukte.
Alleen het lijkt hier soms wel de 2de wereld oorlog waar de joden nu de 'breezahchicks zijn' om het maar even overdreven te zeggen
Dat hier genoeg pubers zitten is aan het niveau in dit topic alleen al wel te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |