quote:Wat is het onderscheid in de kleuren, behalve de kleur?
Op maandag 26 mei 2003 21:15 schreef Kluk_Kluk het volgende:[..]
Heb tot nog toe met geen van die ik geprobeerd heb van hot rubber een probleem gehad (gewoon, rood, zwart en groen). Moet zeggen dat ze allemaal goed passen. Maar ik gebruik meestal de zwarte of de groene, waarbij de groene mijn favoriet is (en die van mijn vriendin)
quote:Easy = 54 millimeter breed, de anderen 52 millimeter. Het verschil tussen de kleuren betreft ofwel echt de kleur (black=zwart) of smaken, hobbels en bobbels (de kennelijk geliefde groene variant
Op maandag 26 mei 2003 21:40 schreef Acacia het volgende:[..]
Wat is het onderscheid in de kleuren, behalve de kleur?
Info komt trouwens van http://www.safeservice.nl/shop/ (geen idee of die link hier mag) waar je die condooms ook kunt bestellen zonder bezorgkosten (stichting die SOA's wil bestrijden, nogal op homo's gericht, geloof ik).
quote:weet je wat me niet duidelijk wordt op die site? Die easy is 54 mm breed, maar loopt ie vervolgens ook iets breder uit, zoals de durex avanti (nog niet geprobeerd) pretendeert te zijn? Want dat is eigenlijk het probleem bij de andere cd's dat ze 'recht' lopen en ivm de breedte van het geslacht levert dat de problemen op... en ik vraag me ook af (ben tenslotte geen man) als ie 54mm breed is bij t einde (of t begin, zo je wilt) en daarna breder, geeft dat dan nog steeds de problemen bij t afrollen of is het toch voldoende?
Op maandag 26 mei 2003 21:44 schreef ZsoundOfMetal het volgende:[..]
Easy = 54 millimeter breed, de anderen 52 millimeter. Het verschil tussen de kleuren betreft ofwel echt de kleur (black=zwart) of smaken, hobbels en bobbels (de kennelijk geliefde groene variant
), etc.
Info komt trouwens van http://www.safeservice.nl/shop/ (geen idee of die link hier mag) waar je die condooms ook kunt bestellen zonder bezorgkosten (stichting die SOA's wil bestrijden, nogal op homo's gericht, geloof ik).
quote:
Op maandag 26 mei 2003 23:27 schreef Kluk_Kluk het volgende:
Bovenaan heb ik weinig problemen, dat rekt wel, maar de onderste stvige rand die rekt niet en knelt gewoon je penis af. Net alsof je een elastiekje te strak om je vinger doet (bij gebrek aan een betere vergelijking)
quote:wel eens durex avanti gebruikt?
Op maandag 26 mei 2003 23:27 schreef Kluk_Kluk het volgende:
Ik heb vooral problemen onderaan bij de normale condooms. Daar knelt het de boel een beetje af waardoor de bloedsomloop niet goed verloopt en mijn piemel na verloop van tijd gat kloppen en zeer doen. Bovenaan heb ik weinig problemen, dat rekt wel, maar de onderste stvige rand die rekt niet en knelt gewoon je penis af. Net alsof je een elastiekje te strak om je vinger doet (bij gebrek aan een betere vergelijking)
quote:Nope nog niet geprobeerd, ben tenslotte tevreden met wat ik nu heb.
Op dinsdag 27 mei 2003 21:27 schreef Acacia het volgende:[..]
wel eens durex avanti gebruikt?
quote:Je zou ook van Condomi XXL of Ceylor Large eens moeten proberen... en durex heeft sinds een tijdje hun condooms vergroot..
Op maandag 26 mei 2003 21:08 schreef Kluk_Kluk het volgende:
Heb met beide een beetje een probleem, ze zijn namelijk allebei net iets te krap (breedte niet lengte). Maar ik heb een ander alternatief gevonden dat wel werkt voor mij. Bij de tuinen hebben ze hot rubber the condom en deze passen bij wel goed en knellen niet zo. Bij de anderen had ik toch wat moeite en pijn als ik wat langer bezig was.
wij hebben op een aantal grotere condooms kijk daar eens... (zie sig.)
Wordt wel een heel kostbare zaak als er 2 per avond door gaan... wat zijn die dingen tering duur zeg!
5 stuks, iets van 10 euro!
gebruik nu nog maar weinig condooms meer,
maar heb een tijdje Kruidvat-huismerk rubbertjes gehad...
niks mis mee (en minder als 1/3e van de Durex-prijs)
die zaten best goed
tussen door had ik "bij gebrek aan" wel een paar keer Durexen uit de automaat gehaald. Fetherlites meestal, volgens mij maar 1x gewone...
maar die vond ik dan toch altijd strakker om mijn p!k zitten als de Kruidvatjes die ik normaal altijd had
(beetje een beklemmend gevoel )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |