ik heb in de archieven even onderzoek gedaan en ben diverse keren de reactie tegen gekomen dat de kruidvat condooms breder worden ervaren dan de standaard durex...
Ik kan op de website niets vinden over de grootte van de kruidvatcondooms...
Is het zo dat die van de kruidvat net zo 'ruim' zijn als de durex avanti of zijn die van t kruidvat net zo 'ruim' als de standaard van durex??
ik zou zeggen heb je nooit van editten gehoort, maar dat heb je ook al gedaan
raar vrouwtje.
Edit: lees net in je gebruikersprofiel dat je een vrouw bent, wat dit nog vaager maakt omdat een vrouw toch geen condom nodig heeft?
[Dit bericht is gewijzigd door Chevron op 23-05-2003 18:01]
Maar als je het zeker wilt weten dan koop je ze toch beide. Kan je het uitproberen.
Ik gebruik ze zelf helemaal niet meer nu. Vriendin slikt de pil, en onze relatie is vast genoeg.. Durex paste op zich altijd wel goed genoeg. Té strak is natuurlijk niet goed, maar hij moet ook niet ervan af glijden
Maar waarom probeer je het zelf niet gewoon? Koop een pakje durex en een pakje kruidvat.. Als je ze uberhaupt nodig hebt, komen ze heus wel op toch?
quote:Moejje de Giant is proberen van (weet 't merk effe niet, niet Durex iig, verkrijgbaar bij de DA Drogist, paarse verpakking)
Op vrijdag 23 mei 2003 17:56 schreef UberPhreak het volgende:
bij mij zijn ze allemaal krap
quote:ging idd wat mis... editten... geprobeerd... maar bericht bleef toch staan. Excuses...
Op vrijdag 23 mei 2003 17:58 schreef Chevron het volgende:
je vind jezelf te belangrijk, 3x op jezelf reageren.ik zou zeggen heb je nooit van editten gehoort, maar dat heb je ook al gedaan
raar vrouwtje.
Edit: lees net in je gebruikersprofiel dat je een vrouw bent, wat dit nog vaager maakt omdat een vrouw toch geen condom nodig heeft?
quote:Alle begin is moeilijk.
Op vrijdag 23 mei 2003 20:14 schreef Acacia het volgende:[..]
ging idd wat mis... editten... geprobeerd... maar bericht bleef toch staan. Excuses...
en ik ben idd een vrouw, maar kan toch voor ene oplossing zoeken voor vriend en mijzelf? of mag je alleen over condooms lullen als je man bent?
quote:een condoom die je wel verder afgerold krijgt dan 3 kwart zonder dat het pijn doet
Op vrijdag 23 mei 2003 20:27 schreef hollander172 het volgende:[..]
Alle begin is moeilijk.
En je mag ook over condooms babbelen als je geen man bent.
Maar wat voor oplossing zoek je eigenlijk?
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 20:28 schreef Acacia het volgende:[..]
een condoom die je wel verder afgerold krijgt dan 3 kwart zonder dat het pijn doet
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 17:44 schreef Acacia het volgende:
Vind het nl van die zinloze uitgaven...maar moet soms toch he..
quote:kijk, als het meters zijn, gaat het denk ik net lukken
Op vrijdag 23 mei 2003 20:37 schreef EvilPlatypus het volgende:[..]
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 20:56 schreef Acacia het volgende:[..]
kijk, als het meters zijn, gaat het denk ik net lukken
quote:psies... was ook een onzinnige reactie
Op vrijdag 23 mei 2003 21:29 schreef MrMoon het volgende:[..]
opschepper
zou wel graga serieuse recaties willen
quote:eerlijk gezegd geen id
Op vrijdag 23 mei 2003 17:37 schreef Acacia het volgende:
Ik kan op de website niets vinden over de grootte van de kruidvatcondooms...
Is het zo dat die van de kruidvat net zo 'ruim' zijn als de durex avanti of zijn die van t kruidvat net zo 'ruim' als de standaard van durex??
quote:Ik reageageerde serieus op "een condoom die je wel verder afgerold krijgt dan 3 kwart zonder dat het pijn doet" en daar voldoen die in het plaatje perfect aan en het is ook nog eens fijn glijmiddel. Ik weet dat ze nog durex, nog kruidvat zijn, maar ze zijn wel groter en ze voelen voor beiden acceptabel (fijn is zo'n groot woord voor condooms).
Op vrijdag 23 mei 2003 22:14 schreef Acacia het volgende:[..]
psies... was ook een onzinnige reactie
zou wel graga serieuse recaties willen
quote:Ach 8,5 inch dat is iets van 21cm toch?
Op zaterdag 24 mei 2003 00:28 schreef EvilPlatypus het volgende:[..]
Ik reageageerde serieus op "een condoom die je wel verder afgerold krijgt dan 3 kwart zonder dat het pijn doet" en daar voldoen die in het plaatje perfect aan en het is ook nog eens fijn glijmiddel. Ik weet dat ze nog durex, nog kruidvat zijn, maar ze zijn wel groter en ze voelen voor beiden acceptabel (fijn is zo'n groot woord voor condooms).
Mocht dit niet het geval zijn vraag ik me af wat dan de maten moeten zijn waaraan een condoom dient te voldoen.
quote:21 cm is ook wel voldoende, alleen de breedte niet...
Op zaterdag 24 mei 2003 11:43 schreef hollander172 het volgende:[..]
Ach 8,5 inch dat is iets van 21cm toch?
Moet voor de meesten voldoende zijn denk ik.Mocht dit niet het geval zijn vraag ik me af wat dan de maten moeten zijn waaraan een condoom dient te voldoen.
quote:Hier hetzelfde probleem....welke van Hot Rubber is dat dan? Easy?
Op maandag 26 mei 2003 21:08 schreef Kluk_Kluk het volgende:
Bij de tuinen hebben ze hot rubber the condom en deze passen bij wel goed en knellen niet zo. Bij de anderen had ik toch wat moeite en pijn als ik wat langer bezig was.
quote:Heb tot nog toe met geen van die ik geprobeerd heb van hot rubber een probleem gehad (gewoon, rood, zwart en groen). Moet zeggen dat ze allemaal goed passen. Maar ik gebruik meestal de zwarte of de groene, waarbij de groene mijn favoriet is (en die van mijn vriendin)
Op maandag 26 mei 2003 21:14 schreef ZsoundOfMetal het volgende:[..]
Hier hetzelfde probleem....welke van Hot Rubber is dat dan? Easy?
Bedankt vast!
quote:hoe breed zijn die dan?
Op maandag 26 mei 2003 21:08 schreef Kluk_Kluk het volgende:
Heb met beide een beetje een probleem, ze zijn namelijk allebei net iets te krap (breedte niet lengte). Maar ik heb een ander alternatief gevonden dat wel werkt voor mij. Bij de tuinen hebben ze hot rubber the condom en deze passen bij wel goed en knellen niet zo. Bij de anderen had ik toch wat moeite en pijn als ik wat langer bezig was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |