Je moet geloof ik "Doel opslaan als" doen want anders pakt ie hem niet... mja kleine moeite hé!
quote:je kan zeker wel zingen , alleen let op 2 dingen
Op vrijdag 6 juni 2003 02:22 schreef Knaller het volgende:
Oké, ik geef toe dat ik zeurde... hier dan maar luisterfragmentje!! Op de achtergrond kan je ook licht wat vage muziek van me broer in z'n kamer naast me horen en er willen ook nog wat vervelende valkparkieten doorheen bléren maar verder is het wel goed te verstaan denk ik!! Het lied wat ik doe is Queen - Las Palabras De Amor en het klinkt misschien wat raar maar het gaat zo ongeveer...Je moet geloof ik "Doel opslaan als" doen want anders pakt ie hem niet... mja kleine moeite hé!
en bij : slooooow. gaat je beetje op en neer
maar goed dat je heb gepost ... ik heb ook wat geprobeerd, alleen de kwaliteit is te bagger...
quote:hij doet t niet bij mij
Oké, ik geef toe dat ik zeurde... hier dan maar luisterfragmentje!! Op de achtergrond kan je ook licht wat vage muziek van me broer in z'n kamer naast me horen en er willen ook nog wat vervelende valkparkieten doorheen bléren maar verder is het wel goed te verstaan denk ik!! Het lied wat ik doe is Queen - Las Palabras De Amor en het klinkt misschien wat raar maar het gaat zo ongeveer...Je moet geloof ik "Doel opslaan als" doen want anders pakt ie hem niet... mja kleine moeite hé!
iets met een WAV-decoder die ik niet heb
quote:Hm dat heb ik ook wel eens, als ik em met winamp probeer af te spelen.. heb je het met Media Player geprobeerd?
Op zondag 8 juni 2003 16:53 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
hij doet t niet bij mij
iets met een WAV-decoder die ik niet heb
quote:Sorry, maar totaal geen toonvastheid, en ik heb het idee dat je met een koptelefoon op meezingt (ik weet het wel zeker want ik heb je mp3'tje over het origineel heengeedit). Dat is eigenlijk niet de bedoeling, omdat het een stuk makkelijker is. Bovendien hou je jezelf ook voor de gek, omdat het altijd veel beter klinkt voor jezelf dan voor mensen die die koptelefoon niet op hebben.
Nog even een algemene opmerking. Dit is voor de eerste rondes ook te lang. meer dan een halve minuut is echt niet nodig.
Daarom nu mijn bijdrage:
Fleetwood Snake
Let aub niet op mijn krampachtige uitspraak van het woord "different", ik had geen zin om alles nog een keer te zingen
Sting - Rise and Fall (door mij natuurlijk)
Net ff een stukkie gezongen en t klonk best goed.
Misschien is het trouwens een idee dat een mod de topictitel aanpast in Fok! Idols ofzo..want Fok!dols klinkt meer alsof het over poppen gaat ofzo (ja weetikveel...tis een idee)
quote:*applaus!
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:27 schreef MeAndMyself het volgende:
*blaasSting - Rise and Fall (door mij natuurlijk)
Misschien is het trouwens een idee dat een mod de topictitel aanpast in Fok! Idols ofzo..want Fok!dols klinkt meer alsof het over poppen gaat ofzo (ja weetikveel...tis een idee)
quote:Hmm die link doet het niet meer... kunt u hem nog een keer zetten? Ik zit te denken of ik het ook eens voor de gein zal doen... maar mijn microfoon is zo bout
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:27 schreef MeAndMyself het volgende:
*blaasSting - Rise and Fall (door mij natuurlijk)
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 30-08-2003 16:57]
quote:Fok! Idols deel 2 (zingende Fok!-users)
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:03 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Hmm die link doet het niet meer... kunt u hem nog een keer zetten? Ik zit te denken of ik het ook eens voor de gein zal doen... maar mijn microfoon is zo bout
En van de andere kant, weet ik ook niet of ik het zo tentoon wil spreiden wehehheehehehe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |