abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2003 @ 02:22:54 #101
30961 Knaller
knalt er op los
pi_10921513
Oké, ik geef toe dat ik zeurde... hier dan maar luisterfragmentje!! Op de achtergrond kan je ook licht wat vage muziek van me broer in z'n kamer naast me horen en er willen ook nog wat vervelende valkparkieten doorheen bléren maar verder is het wel goed te verstaan denk ik!! Het lied wat ik doe is Queen - Las Palabras De Amor en het klinkt misschien wat raar maar het gaat zo ongeveer...

Las Palabras De Amor!

Je moet geloof ik "Doel opslaan als" doen want anders pakt ie hem niet... mja kleine moeite hé!

"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  vrijdag 6 juni 2003 @ 15:50:12 #102
29274 HRR
hrr.nu
pi_10932892
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 02:22 schreef Knaller het volgende:
Oké, ik geef toe dat ik zeurde... hier dan maar luisterfragmentje!! Op de achtergrond kan je ook licht wat vage muziek van me broer in z'n kamer naast me horen en er willen ook nog wat vervelende valkparkieten doorheen bléren maar verder is het wel goed te verstaan denk ik!! Het lied wat ik doe is Queen - Las Palabras De Amor en het klinkt misschien wat raar maar het gaat zo ongeveer...

Las Palabras De Amor!

Je moet geloof ik "Doel opslaan als" doen want anders pakt ie hem niet... mja kleine moeite hé!

je kan zeker wel zingen , alleen let op 2 dingen
- je uitspraak , vooral op je "arrrrr" ...
- In het begin lijkt je wel een mislukte Michael Jackson (met je adem aan het einde van een bep . stukje )

en bij : slooooow. gaat je beetje op en neer
maar goed dat je heb gepost ... ik heb ook wat geprobeerd, alleen de kwaliteit is te bagger...

pi_10966615
quote:

Las Palabras De Amor!

hij doet t niet bij mij

iets met een WAV-decoder die ik niet heb

| Foto's |
pi_10980704
quote:
Op zondag 8 juni 2003 16:53 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

hij doet t niet bij mij

iets met een WAV-decoder die ik niet heb

Hm dat heb ik ook wel eens, als ik em met winamp probeer af te spelen.. heb je het met Media Player geprobeerd?
  maandag 9 juni 2003 @ 11:14:01 #105
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_10981004
wilt ook wel zingen maar zonder microfoon
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 11 juni 2003 @ 19:51:13 #106
24054 search64
Avec le grande
pi_11041003
quote:

Las Palabras De Amor!

Sorry, maar totaal geen toonvastheid, en ik heb het idee dat je met een koptelefoon op meezingt (ik weet het wel zeker want ik heb je mp3'tje over het origineel heengeedit). Dat is eigenlijk niet de bedoeling, omdat het een stuk makkelijker is. Bovendien hou je jezelf ook voor de gek, omdat het altijd veel beter klinkt voor jezelf dan voor mensen die die koptelefoon niet op hebben.

Nog even een algemene opmerking. Dit is voor de eerste rondes ook te lang. meer dan een halve minuut is echt niet nodig.

"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_11106704
Dit prachtige topic mag niet verloren gaan!

Daarom nu mijn bijdrage:
Fleetwood Snake

Let aub niet op mijn krampachtige uitspraak van het woord "different", ik had geen zin om alles nog een keer te zingen

zaterdag 14 juni 2003 @ 16:08:34 #108
24054 search64
Avec le grande
pi_11106878
Goed, nu mag een ander jurylid er iets van zeggen.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_12479565
*blaas

Sting - Rise and Fall (door mij natuurlijk)

Net ff een stukkie gezongen en t klonk best goed.

Misschien is het trouwens een idee dat een mod de topictitel aanpast in Fok! Idols ofzo..want Fok!dols klinkt meer alsof het over poppen gaat ofzo (ja weetikveel...tis een idee)

| Foto's |
pi_12506232
kick
| Foto's |
pi_12506428
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:27 schreef MeAndMyself het volgende:
*blaas

Misschien is het trouwens een idee dat een mod de topictitel aanpast in Fok! Idols ofzo..want Fok!dols klinkt meer alsof het over poppen gaat ofzo (ja weetikveel...tis een idee)

*applaus!
pi_12830673
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:27 schreef MeAndMyself het volgende:
*blaas

Hmm die link doet het niet meer... kunt u hem nog een keer zetten? Ik zit te denken of ik het ook eens voor de gein zal doen... maar mijn microfoon is zo bout En van de andere kant, weet ik ook niet of ik het zo tentoon wil spreiden wehehheehehehe

[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 30-08-2003 16:57]

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12841548
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:03 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Hmm die link doet het niet meer... kunt u hem nog een keer zetten? Ik zit te denken of ik het ook eens voor de gein zal doen... maar mijn microfoon is zo bout En van de andere kant, weet ik ook niet of ik het zo tentoon wil spreiden wehehheehehehe

Fok! Idols deel 2 (zingende Fok!-users)
| Foto's |
  vrijdag 5 september 2003 @ 10:17:33 #114
61672 hellkitty
looks can be deceiving...
pi_12955581
hahahaahah
it's a BIRD, it's a PLANE, no no it's HELLKITTY!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')