quote:Lijkt me stug, niezen van peper gebeurt alleen als je het als poeder inademt.
Op vrijdag 23 mei 2003 11:47 schreef PrivateRyan het volgende:
Er zit peper in (sort of), daar niets een mens soms van..
quote:Pepermunt, de verklaring lag gewoon voor de hand
Op vrijdag 23 mei 2003 11:47 schreef PrivateRyan het volgende:
Er zit peper in (sort of), daar niets een mens soms van..
- edit : het peper verhaal moet dus met een korreltje zout genomen worden Een lichte allergie zou het wel verklaren
-
[Dit bericht is gewijzigd door Draaitafeltje op 23-05-2003 11:54]
tis maar theorietje
quote:zou kunnen, ik heb het echt heel vaak...kauwgom, mentos,felle zon... best irri soms
Op vrijdag 23 mei 2003 11:52 schreef EvilDeurknop het volgende:
das gewoon een lichte allergie
quote:Ik heb het tegenovergestelde, ik vind het altijd lekker om even te niezen, het geeft zo'n bevrijdend gevoel
Op vrijdag 23 mei 2003 11:58 schreef Pilldriver het volgende:[..]
zou kunnen, ik heb het echt heel vaak...kauwgom, mentos,felle zon... best irri soms
gewoon aan wennen denk ik, ik kauw nou al een paar jaartjes kauwgum en ik heb er geen last meer van
quote:Wennen? Ik eet heel vaak kauwgom al een paar jaar en ik doe het nog steeds
Op vrijdag 23 mei 2003 12:33 schreef angl2k het volgende:
hehe, zeer herkenbaar iiggewoon aan wennen denk ik, ik kauw nou al een paar jaartjes kauwgum en ik heb er geen last meer van
Dat heb ik al jaren. Ik eet de hele dag door Tic-Tac (een echte Tic dus). En alleen wanneer ik ze doorbijt dan moet ik niezen. Mijn collega's (bij m'n vorige baas) zeiden als ik nieste al: Heb je weer een tictac doorgebeten...
Toevallig had ik het vanavond in de auto nog en vroegen we ons af hoe dat nu toch komt. Ik zag dit topic en gierde het direct uit!!!!!!!!!!!!
ben dus niet de enige
quote:nee joh, ik heb het volgens mij bij alle soorten snoep met mint erin !
Op zondag 8 juni 2003 18:06 schreef Jeff21 het volgende:
tnx voor de link draaitafeltjeben dus niet de enige
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |