Raar genoeg stonden ze tijdje geleden in de veronica gids, en een vriend van me zag dat gelukkig, eens wat beluisterd, en tis echt vette muziek!
Discografie:
THE ART OF BALANCE (2002)
FEAR WILL DRAG YOU DOWN (2002)
DEADWORLD (2001)
OF ONE BLOOD (2000)
SOMBER EYES TO THE SKY (1998)
TO ASHES (1997)
Ze zijn flink bezig geweest!
Ze hebben net een Tour achter de rug door o.a. Nederland en duitsland
En zijn nu het touren in Engeland en gaan volgende maand naar Amerika
WOW die dreads!!! ( en die uh... watervlek?!? )
Members:
Brian Fair ( Vocals )
Jonathan Donais ( Lead Guitar & Vocals )
Matthew Bachand (Guitar & Vocals )
Paul Romanko ( Bass )
Jason Bittner ( Drums )
Equipment: Marshall, Ibanez, Washburn, Korg en Tama
Nog meer mensen die dit een uberband vinden?
quote:Kheb tot nu toe 2 clips gevonden:
Op vrijdag 23 mei 2003 09:24 schreef hbuurt het volgende:
ze zijn trouwens de laatste tijd vaak op The Box te zien (on the roxxxx)
Wat vinden jullie van de akoustische nummers? Ik krijg er kippenvel van!
quote:Ik had een kaartje voor het concert in duitsland, ook met die 3 bands, baal er nog steeds van dat ik er niet heen kon gaan
Op vrijdag 23 mei 2003 07:29 schreef BobbyDrake het volgende:
Ze stonden op 4 mei (samen met Soilwork) in het voorprogramma van Children Of Bodom. Maar ik kan helaas niet zeggen dat Shadows Fall nou zo'n goeie indruk achterliet. Het is gewoonweg mijn soort muziek niet.
Weet btw iemand hoe het zit met de Shadows Fall website? je moet inloggen om gebruik van de "Services" te kunnen maken
quote:Altijd leuk om te horen over een favo band!!
SHADOWS FALL Take Action
Massachusetts-based thrash metal quintet Shadows Fall, touted by many as this years breakthrough Ozzfest band, are gearing up for a full slate this autumn.
The group - who sold more albums in the States than any other second stage artist for five weeks in a row on the recently-completed US mega tour - ripped it up at every show, prompting Billboard magazine to state: Shadows Fall has become one of the most talked about acts on this annual heavy metal extravaganza.
En ik hoop dat ze snel weer hierheen komen en dat ik ze deze keer wel kan zien
Nicequote:MAY. 11, 2004 JASON BITTNER WINS
IT'S OFFICIAL - Shadows Fall drummer Jason Bittner has won the 2004 Modern Drummer Readers' Poll with the honor of #1 Up and Coming Drummer!!! The Reader Poll results will be in The July 2004 issue that should hit the stands later this month. Jason would like to thank anyone and EVERYONE who helped him achieve this prestigious honor. Thank you
Damn, dat zijn een boel bagger bands, ga eens echte Metalcore luisteren en niet slechte Amerikaanse van At The Gates gestolen bagger.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:42 schreef metallicattim het volgende:
donderdag 24 juni Tivoli Utrecht
Killswitch Engage,
Chimaira,
Shadows Fall,
God Forbid (USA)
zaal open 19:00
aanvang 19:30
entree ¤16,00
Tis wel ver weg, maar we zien wel
|
Forum Opties | |
---|---|