quote:je kan altijd op je tv zittem
Op dinsdag 27 mei 2003 18:22 schreef FluxC5 het volgende:[..]
En dat kan op je TV zitten als je hem koopt?
quote:Pardon, sarcasme gemist..
Op dinsdag 27 mei 2003 19:05 schreef donald_dick het volgende:
dude, mijn reactie was juist tegen dat gemod doe hier. ik heb hem zelf ook gemod maar ik koop nog steeds games
Sorry voor off-topic trouwens..
quote:Bron?
Op dinsdag 27 mei 2003 22:29 schreef anima het volgende:
ik heb het gechecked en het modden van je xbox is volkomen legaal. Het veranderen met behulp van de mod chip van je bios is niet legaal. Dus zo lang je dat niet doet is er niks illegaals aan. Tja je kan copy's spelen. maar ik wil mijn xbox modden om er een allround media device van te maken. dus volgens de regels mag ik hier over discusieeren
quote:ja want in principe verander je niks aan je xbox aan hardware..
Op dinsdag 27 mei 2003 22:29 schreef anima het volgende:
ik heb het gechecked en het modden van je xbox is volkomen legaal. Het veranderen met behulp van de mod chip van je bios is niet legaal. Dus zo lang je dat niet doet is er niks illegaals aan. Tja je kan copy's spelen. maar ik wil mijn xbox modden om er een allround media device van te maken. dus volgens de regels mag ik hier over discusieeren
quote:volgens mij betekend dat : 480 Dots Per Inch
Op dinsdag 27 mei 2003 19:07 schreef donald_dick het volgende:[..]
je kan altijd op je tv zittem
![]()
nee bij een normale tv gebruik je 480 dpi(god mag weten waar dat voor staat, volgens mij zijn dat beeldlijnen)
een HDTV kan al 720 aan, waardoor je meer lijnen hebt. het werkt ongeveer als resolutie op een PC. een xbox kan makkelijk 720dpi aan en veel games zijn ook zo geprogameerd
quote:that makes sence
Op dinsdag 27 mei 2003 22:59 schreef apengek het volgende:[..]
volgens mij betekend dat : 480 Dots Per Inch
quote:Dat zou ik ook wel eens willen weten.
Op dinsdag 27 mei 2003 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Bron?
quote:Nope, anders wordt er niet gezegd dat er na het modden kopies afgespeeld kunnen worden. Dat bereik je met een casemod niet.
Op dinsdag 27 mei 2003 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, je hebt het over case modden?
quote:Prima plan! (positief bedoeld) Wellicht dat we dan niet in elk xbox topic dezelfde discussie terug krijgen. Ik blijf het overigens raar vinden dat de discussie steeds weer terug moet komen terwijl het aardig bekend is hoe het gros van de personen in [GAM] er tegenover staat.
Op dinsdag 27 mei 2003 19:02 schreef TripleM het volgende:[..]
Ik zal eens uitzoeken wat er precies illegaal en legaal is aan chipmodden en dan start ik gewoon een Xbox mod-topic. Dat gedoe tegen modden hier..
Ik persoonlijk zou graag een xbox topic over de xbox en zijn/haar games willen houden en zien, niet over de vraag of modden al dan niet illegaal is volgends de letter der wet.
Presentation
It's sci-fi for the casual fan, if that makes sense, but the production effort is certainly there. 8.0
Graphics
In the solo game you keep waiting for it to chop up. In the mulitplayer game there's no waiting! Choppiness for all. 8.0
Sound
The voice-acting is good and cheesy while every other sound element is extremely adequate. 7.0
Gameplay
The shooting elements are good, but the squad-based tactics are not. Focus on what it does well and you'll have a blast. 8.0
Lasting Appeal
Lots of multiplayer, co-op and system link options and a hefty campaign with a Halo-like twist make BF a great value. 9.0
OVERALL SCORE (not an average) 8.1
Ik denk niks voor mij
quote:Yep
Op woensdag 28 mei 2003 08:29 schreef Fliepke het volgende:
Hebben meer mensen last van het feit dat xboxworld het niet meer doet??
quote:Waarom niet
Op woensdag 28 mei 2003 08:27 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk niks voor mij
quote:Ja jij vindt dat grappig, maar ik niet
Op woensdag 28 mei 2003 08:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Yep
quote:die review komt van een kerel die wreckless en RAW een 9 gaf
Op woensdag 28 mei 2003 08:27 schreef Chocobo het volgende:
Brute Force reviewPresentation
It's sci-fi for the casual fan, if that makes sense, but the production effort is certainly there. 8.0Graphics
In the solo game you keep waiting for it to chop up. In the mulitplayer game there's no waiting! Choppiness for all. 8.0Sound
The voice-acting is good and cheesy while every other sound element is extremely adequate. 7.0Gameplay
The shooting elements are good, but the squad-based tactics are not. Focus on what it does well and you'll have a blast. 8.0Lasting Appeal
Lots of multiplayer, co-op and system link options and a hefty campaign with a Halo-like twist make BF a great value. 9.0OVERALL SCORE (not an average) 8.1
Ik denk niks voor mij
quote:Geen idee? Hier doet hij het iig ook niet. Pingen gaat prima, DNS kan het niet wezen aangezien hij op IP ook niet te bereiken is. Wazig is het wel.
Op woensdag 28 mei 2003 16:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Bij mij doet xboxworld het ook al een paar dagen niet. Iemand al een reden kunnen ontdekken:?
quote:Tis best een goede review, maar het spel op zich lijkt me totaal niks
Op woensdag 28 mei 2003 15:07 schreef EriX het volgende:[..]
die review komt van een kerel die wreckless en RAW een 9 gaf
Je kan beter wachten tot er wat andere reviews zijn en dan opnieuw kijken of je et spel leuk vind imho...
quote:Does linkie posten dan in plaats van ons lekker zitten maken.
Op woensdag 28 mei 2003 17:15 schreef Chocobo het volgende:
Die Sudeki videopreview van IGN (64 MB) ziet er wel leuk uit
quote:Is inside idd
Op woensdag 28 mei 2003 17:17 schreef Zooi het volgende:[..]
Does linkie posten dan in plaats van ons lekker zitten maken.
. Of is het weer zo'n inside only geval?
.
Trouwens,........ dat Brute Force lijkt me dus echt totaaaaaal niks he. Net even wat movies bekeken. Vreselijk gewoon
Maar ieder zijn spel. Iemand anders zal het vast cool vinden ![]()
quote:Ik vind het heerlijk
Op woensdag 28 mei 2003 17:25 schreef Zooi het volgende:
Zeg dat inside is het nu echt de moeite? Ik heb gekeken en zo duur is het nu ook weer niet om een jaar lid te worden, maar vraag me af of ik het veel zal gebruiken. Trailers enzo vind ik over het algemeen wel enorm kickass om te zien.
quote:Hmzz, te kort filmpje om echt op af te gaan, ik vind het er nog wel aardig uitzien, en die multiplayeropties zijn toch cool.
Op woensdag 28 mei 2003 17:20 schreef Chocobo het volgende:[..]
Is inside idd
Sorry Sudeki zag er echt cool uit. Die movie zal straks wel gemirrored worden denk ik.
Trouwens,........ dat Brute Force lijkt me dus echt totaaaaaal niks he. Net even wat movies bekeken. Vreselijk gewoon
Maar ieder zijn spel. Iemand anders zal het vast cool vinden
http://xboxmovies.ign.com/xbox/video/bayou6.mov
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |