Nu is de game te koop in de winkels!
Je hebt paypall of een creditcard nodig om te betalen en je bent 12 dollar nogwat kwijt per maand. Wat krijg je ervoor terug? Gamen met 1000den spelers, updates waar je niet voor hoeft te betalen en Maanden om zoet mee te zijn!
Bijna alles in deze game kan en mag..
Piraat, handelaar, effectenhandel, fabrieken, journalist... Alles kan!
Meer info op www.eve-online.com
Ik ben net begonnen, en zoek meer info (starters guide) kan iemand zijn begin tactieken hier neerzetten? En hoe je snel geld verdient/
Wie hier speelt het eigenlijk>?
Je krijgt trouwens 30 dagen gratis om te testen.
Heb wel een tijd lang dat Earth&Beyond gespeeld.. Lijkt het daar niet onwijs veel op?
quote:en mooier zo te zien...
Op donderdag 22 mei 2003 14:27 schreef Aneurism het volgende:
Het is groter, en moeilijker zeggen ze..
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 14:20 schreef Aneurism het volgende:
Nu is de game te koop in de winkels!
quote:Krijg je dan ook je aankoopbedrag terug??
Op donderdag 22 mei 2003 14:24 schreef Aneurism het volgende:
Je krijgt trouwens 30 dagen gratis om te testen.
Maar het ziet er goed uit.
Ik vind het een superspel speel het dagelijks een paar uurtjes
quote:Weet ik, daarvoor moet gewoon betaald worden, maar ik zou het mooier vinden als er een alternatief betalingssysstem komt waar de aankoopsprijs in de eerste paar maanden van het spelen verwerkt is en het aankoopbedrag op zijn minst gehalveerd word. (copiëren doe je toch niet, dus dat hoeven ze niet te compenseren)
Op donderdag 22 mei 2003 14:36 schreef Neo_TGP het volgende:
het server cluster voor zo'n spel is vrij prijzig, en de traffic die het spel genereerd aan hun zeide is ook niet niets, dus er moet gewoon voor betaald worden, anders is het niet haalbaar. het is niet zo dat mensen zelf servers op kunnen gaan zetten zoals bij bijvoorbeeld CS.Ik vind het een superspel
speel het dagelijks een paar uurtjes
tot zover mijn mening over MMORPG's. Maar ik meot toegeven dat ik liever zo iets heb dan 90% van de andere MMORPG's
quote:De andere posts waren gesloten omdat de game toen nog in beta was en gratis was, deze game is net als enter the matrix e.d. games... Een op zich staande game, die helaas in een categorie geplaatst word. Terwijl het zelf een topic verdient
Op donderdag 22 mei 2003 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanwege de openings post laat ik hem wel staan, maar hou er rekening mee dat er al wel 2 ! topics over zijn geweest die gesloten zijn!
Blijf dus ontopic en nog meer info is gewenst!
Heeft iemand tips hoe ik kan verdienen en hoe ik pirate kan worden?
quote:Dat zeg ik
Op donderdag 22 mei 2003 15:04 schreef Aneurism het volgende:[..]
De andere posts waren gesloten omdat de game toen nog in beta was en gratis was, deze game is net als enter the matrix e.d. games... Een op zich staande game, die helaas in een categorie geplaatst word. Terwijl het zelf een topic verdient
Heeft iemand tips hoe ik kan verdienen en hoe ik pirate kan worden?
Ik vind het spel erg goed in elkaar gezet, alleen jammer dat ik geen tijd heb om te spelen (Stage en school)
Zeer verslavend en ontzettend groot.
Resources uit een asteroide halen gaat als volgt:
- Klik op driehoekje in scherm, kies 'Warp to'
- Kijk naar de hele mooie plaatjes
- Klik op een willekeurig stuk steen, kies 'Lock target' en 'Approach'
- Wanneer scheepje genaderd is, klik op Mining Laser knopje
- Ga koffie halen
- Klik op het vierkantje van een ruimtestation, kies 'Warp to'
- Klik op het ruimtestation en kies 'Dock'
Combat gaat ongeveer hetzelfde. En de halve ruimte door reizen is een kwestie van een route selecteren, en vervolgens een tijd kijken naar de hele mooie plaatjes kijken die tonen hoe je er naartoe vliegt.
Het is gewoon zo compleet non-interactief. Je kunt niet eens zelf je scheepje besturen, bij combat kun je niet op volle snelheid door een asteroiden-veld heen scheuren om je achtervolgers kwijt te raken, je kunt niet je wapeninstallatie ter hand nemen en je belagers uit het virtuele vacuum schieten, helemaal niks.
Het minen kost inderdaad veel tijd, maar ik heb 300k in 1 dag gemaakt voor dag 2 dus dat is best ok. Iedereen heeft zijn eigen keuzes.. Ik offer nu een paar dagen op voordat ik kan jagen op pirates.
Ik ben nu bij een corps: Dutch Corps. In de solar stelsel Amygnon x-sence. We zoeken members dus join!
quote:Dus helemaal geen echte actie dus.
Op donderdag 22 mei 2003 20:05 schreef Leshy het volgende:
Ik vond het persoonlijk drie keer niets.Resources uit een asteroide halen gaat als volgt:
- Klik op driehoekje in scherm, kies 'Warp to'
- Klik op een willekeurig stuk steen, kies 'Lock target' en 'Approach'
- Wanneer scheepje genaderd is, klik op Mining Laser knopje
- Ga koffie halen
- Klik op het vierkantje van een ruimtestation, kies 'Warp to'
- Klik op het ruimtestation en kies 'Dock'
- Kijk naar de hele mooie plaatjesCombat gaat ongeveer hetzelfde. En de halve ruimte door reizen is een kwestie van een route selecteren, en vervolgens een tijd kijken naar de hele mooie plaatjes kijken die tonen hoe je er naartoe vliegt.
Het is gewoon zo compleet non-interactief. Je kunt niet eens zelf je scheepje besturen, bij combat kun je niet op volle snelheid door een asteroiden-veld heen scheuren om je achtervolgers kwijt te raken, je kunt niet je wapeninstallatie ter hand nemen en je belagers uit het virtuele vacuum schieten, helemaal niks.
Nah ik ben na de beta er mee gekapt. Ik zat trouwens in Nedstar Corps.
quote:Je kan blijven in extra veilige sectors, deze sectors zijn regio's die worden bewaakt door de politie. Mensen kunnen je aanvallen, maar mensen met een hoge negatieve rating worden aangevallen.
Op vrijdag 23 mei 2003 12:34 schreef nikanoru het volgende:
Maar is het niet zo dat als je niet hele dagen achter elkaar bezig bent en dus ook niet zo sterk bent dat je dan keihard afgemaakt word andere spelers?
Aan de ene kant lijkt het me echt gaaf om te spelen, je zit in een totaal andere wereld maar aan de andere kant heb je bijna geen zociaal leven meer.
Als iemand je aanvalt, zal je worden geholpen door de beveiliging. 55km binnen de sentry gun range (geweer dat hangt in ruimte en vaak bij een station zit.), word de andere partij die begint met aanvallen afgeknalled... Ik heb het getest, het duurde 2 schoten.
IIG ben ik al iets verder.
Ik zit in het Verge Vendor Constellatie, en ik maak nu imi's voor 70k Mensen die het hebben gekocht en hulp nodig hebben kunnen joinen bij Dutch Corps, we zijn een Gallante Corps maar laten anderen ook toe te joinen.
CEO = Stins
PR = Impuls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |