abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21396083
er zijn wel bugs bekend met radeon 8500, maar mijn 9500 heeft ook af en toe een crash van eve
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 13:00:53 #102
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_21396283
Hmmm, ik speel nu maar op window ipv fullscreen, is niet zo erg. Hopelijk houden de reboots dan op.
En nu: 1 uur downtime! Ff pauze houden dan maar.
The Internets, I needs it..
  donderdag 19 augustus 2004 @ 13:02:33 #103
6290 Dr_Crouton
pi_21396327
Ik ben trouwens een Gallentean, een vrouw met de naam Mylene Falyna. En zit nu bij de Federal Navy School station.
pi_21396519
die 1 uur downtime is elke dag
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 13:11:39 #105
6290 Dr_Crouton
pi_21396578
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 13:09 schreef Tain het volgende:
die 1 uur downtime is elke dag
Ja, zag het ergens op een van die informatieschermpjes.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 15:23:37 #106
55249 Pun
Roving Gun
pi_21400382
Speel Eve zelf altijd in windowed, weet niet hoe het komt, vind het gewoon fijner.

Mijn naam is: RGPunisher
Lid van: Roving Guns inc.
RG is lid van: New Outer Ring Alliance Democracy (NORAD in het kort)
=S=
RG_Punisher
Afgetreden Roving Guns America's Army Commanding Officer
"Wanting to be someone else is a waste of the person you are."-Kurt Cobain.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:06:36 #107
6290 Dr_Crouton
pi_21402908
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*spontane reboot*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*spontane reboot*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*spontane reboot*

*zucht*
  donderdag 19 augustus 2004 @ 20:56:10 #108
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_21407555
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:06 schreef Dr_Crouton het volgende:
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*spontane reboot*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*spontane reboot*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*mijnt*
*ore in hanger droppen*
*spontane reboot*

*zucht*
lol ik ben ook net begonnen doe alleen af en toe dat mijnen (altijd met een groepje). Ik doe normaal kill missions, die zijn best lucratief, het verdient mischien iets minder als mijnen per uur maar wel veel leuker.

Ik heet trouwen Coahim Madden ingame.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  donderdag 19 augustus 2004 @ 23:47:50 #109
6290 Dr_Crouton
pi_21412684
Is er een Fok! coorporation? (Niet dat die naam goedgekeurd gaat worden door CCP...)
pi_21414232
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 23:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Is er een Fok! coorporation? (Niet dat die naam goedgekeurd gaat worden door CCP...)
De naam Shi Thead had iemand en dat was ook goedgekeurd ingame, misschien dat het geen problemen heeft maar een mailtje naar support@eve-online.com helpt altijd.

IIG check deze url eens voor je problemen:
http://myeve.eve-online.c(...)annel&channelID=3510

Zelf ben ik nogsteeds bezig met pvp, helaas door werk deze week wat minder. IIG is onze alliance bezig met de Fountain Campaign. In het kort: Er zijn een aantal alliances, wij behoren tot de Curse alliance en worden beschouwd als het kwaad. Dan is er de Fountain alliance en deze is vanaf dag 1 onze vijand, Fountain word daarom tot de goede gerekend.

Fountain heeft echter wat vuile truukjes, voornamelijk hun corporatie Xanadu. Ze hebben minimaal 2 spy characters in onze alliance en in hun vriendschappelijke alliances en houden zo alles in de gaten, op deze manier spelen ze de game bij tot het kinderlijke toe door af een toe relevante of irrelevante informatie op openbare forums te posten die op onze interne forums stonden. Kortom kwaad bloed.

Op een gegeven moment waren onze lopende campagnes afgelopen, en zijn we gaan voorbereiden. Na weken voorbereiding hebben we nu Fountain Campaign, dagelijks vechten we in deze regio's om zo veel mogelijk schade toe te brengen, zo veel mogelijk te laten zien dat wij de oppermacht zijn. En tot nu toe hebben we niet te klagen. We domineren 80-90% van Fountains vorige gebieden, en fountain heeft geen bewegingsvrijheid meer op 4 - 10 zonnestelsels met YZ- als cluster zonnestelsel. Fountain heeft een intens verdedigings beleid wat effectief werkt, echter zeer afdoet aan de speel ervaring. We merken steeds meer weerstand onder andere corporaties binnen de Fountain alliance door anonieme characters (alts) die klagen.

IIG verdien ik met pvp mijn geld in de game door de kills die we krijgen (laatst nog 10mil gekregen omdat ik een battleship afknalde met allemaal 'rare' items, waardoor we 200mil kregen aan items gedeelt door de groep de we op dat moment hadden.) Mijn verlies is nihil, mijn corporatie heeft een systeem waardoor we genoeg inkomsten generen zonder dat de leden iets hoeven te doen en hierdoor kunnen we ons specifiek op het pvp (player versus player) toerichten. Onze schepen worden naar rank verstrekt en gezien ik een supervisor role heb (knight) heb ik alles tot mijn beschikking. Echter dan nog verlies ik 4 rifters/vigils per avond wat met verzekering neerkomt op een verlies van 50.000 isk maximaal voor mijn corporatie.

Enige tips die ik aan andere kan geven is:

Mine scordite, niets is zo winstgevend voor mij persoonlijk geweest toen ik net begon. Refine het niet maar verkoop het puur aan kopers die 8 of zelfs 9 isk per unit geven. Met een beetje cruiser haal je al gauw 300k units per uur binnen, is 2-3 mil per uur.

Probeer niet mee te dingen in de 0.0 regio's tenzij je de GUI etc goed onder controlle hebt en je het kan betalen om schepen te verliezen. In 0.0 regio kan je erg veel geld verdienen, maar ook alles verliezen in een fractie van een seconde.

Probeer niet in de productie markt mee te dingen van reeds verkochte items tenzij je tech2 items kan maken, tech1 markt is verziekt door oneindige blueprint copies (blauwdrukkken waarmee je items kan maken) en er zijn meer dan genoeg mensen die onder productie prijs bereid zijn te verkopen.

Je enige kans in deze markt is het onderzoeken van een markt in een regio die nabij gelegen is aan een 0.0 regio en het onderzoeken van aanbod op de markt in de regio en vraag. Waar niet veel mensen dus zijn, Aridia regio bijvoorbeeld is een regio waar sommige onderdelen die voor frigates belangrijk zijn, maar toch een aantal onderdelen in bepaalde uithoeken erg moeilijk te kopen zijn. En zo zijn er meer regio's.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 02:53:30 #111
6290 Dr_Crouton
pi_21416340
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 00:34 schreef Aneurism het volgende:

[..]

De naam Shi Thead had iemand en dat was ook goedgekeurd ingame, misschien dat het geen problemen heeft maar een mailtje naar support@eve-online.com helpt altijd.
Ha, ik zal net een lokkertje met get 4x more profit, go to 'FUALL' etc. etc. Je moet ze weten te vinden...
quote:
IIG check deze url eens voor je problemen:
http://myeve.eve-online.c(...)annel&channelID=3510
Ik heb al een aantal tips overgenomen en heb o.a. de oudere 4.1 catalyst driver binnengehaald, Ati Radeon is geen beste vriendjes met EVE.
quote:
Enige tips die ik aan andere kan geven is:

Mine scordite, niets is zo winstgevend voor mij persoonlijk geweest toen ik net begon. Refine het niet maar verkoop het puur aan kopers die 8 of zelfs 9 isk per unit geven. Met een beetje cruiser haal je al gauw 300k units per uur binnen, is 2-3 mil per uur.
Heb nog steeds de n00bschip, maar ben al vroeg aan de scordite begonnen; dikke winst tussen de reboots door.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 05:53:07 #112
6290 Dr_Crouton
pi_21416963
Crasht nu nog sneller...

Het enige wat ik nog niet gedaan heb is Xp helemaal opnieuw installeren. Daar heb ik nu geen zin in.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 05:53:40 #113
55249 Pun
Roving Gun
pi_21416964
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 00:34 schreef Aneurism het volgende:
Er zijn een aantal alliances, wij behoren tot de Curse alliance en worden beschouwd als het kwaad.
Hallo vijand

Ben zelf nog niet echt in PVP, mijn fighting skills zijn een beetje zwak, maar ja, niets is zo opwindend als lekker met mijn kestral mij doen in een grote battle

Wij zullen elkaar vast wel een keer treffen, wanneer jullie weer eens besluiten om NORAD aan te vallen, of PF te bezetten of zo (is ook leuk door die blokades heen proberen te breken, paar dagen geleden nog door een Mo0 blokade heen gebroken, denk dat ik net op tijd was, want een kleine 10 minuten later vertelde iemand anders van NORAD dat ze een bubble (warp disruption field) hadden opgesteld, en daar heb ik helemaal niets van gezien ). Hoe dan ook wanneer wij elkaar treffen, het belangrijkste is dat we een goede fight hebben
=S=
RG_Punisher
Afgetreden Roving Guns America's Army Commanding Officer
"Wanting to be someone else is a waste of the person you are."-Kurt Cobain.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 15:16:57 #114
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_21424678
Damn, actief allemaal hoor

Ben nu alleen nog bezig om minerals voor de Corp op voorraad te krijgen, veel Mining Operations dus. Wel gezellig, dat wel

Tussendoor wat kill missions doen enzo, altijd leuk..
En ook nog bezig om eindelijk al mijn tutorial missions af te maken, kijken of ik een implant kan krijgen.
Alle learning skills staan al bijna op 5, dus enige manier om nog hogere attributes te krijgen is toch Implants..

Hmmm, Fountain.
Zag ergens iets staan dat je een 'hunting pass' kan kopen van Fountain, zodat je in 'hun' regio mag gaan jagen.. Iets van 5 miljoen isk per dag.
Flikker een eind op zeg, als ik wil jagen moet ik dat zelf weten.
Denk dat het ook nog wel gebeurt dat wij samen met wat andere Corps even die gate gaan crashen, hehehehe...
Wat denk je wel niet, beetje een system claimen voor jezelf
pi_21431316
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 15:16 schreef PhaE het volgende:
Damn, actief allemaal hoor

Ben nu alleen nog bezig om minerals voor de Corp op voorraad te krijgen, veel Mining Operations dus. Wel gezellig, dat wel

Tussendoor wat kill missions doen enzo, altijd leuk..
En ook nog bezig om eindelijk al mijn tutorial missions af te maken, kijken of ik een implant kan krijgen.
Alle learning skills staan al bijna op 5, dus enige manier om nog hogere attributes te krijgen is toch Implants..

Hmmm, Fountain.
Zag ergens iets staan dat je een 'hunting pass' kan kopen van Fountain, zodat je in 'hun' regio mag gaan jagen.. Iets van 5 miljoen isk per dag.
Flikker een eind op zeg, als ik wil jagen moet ik dat zelf weten.
Denk dat het ook nog wel gebeurt dat wij samen met wat andere Corps even die gate gaan crashen, hehehehe...
Wat denk je wel niet, beetje een system claimen voor jezelf
Op dit moment is fountain helemaal niet in de gelegenheid om Pass system the beheersen, kortom 5mil nu betalen is niet echt winstgevend omdat:

Het oorlog is en Fountain members je waarschijnlijk zullen beschieten vanwege heersende paniek.
Het oorlog is en Curse members je waarschijnlijk zullen beschieten vanwege het supporten van hun vijand.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 14:50:40 #116
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_21444689
hehehe, blijf voorlopig dus maar in 1.0 tot 0.5 space rond zwerven dan
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 17:04:28 #117
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_21446818
Voor degenen die het willen spelen.., degenen DIE het al spelen kunnen een 'buddy invitation' doen, dan krijg je 7 dagen gratis om te spelen, en de client kun je dan gewoon downloaden..

Heb ik nl. zelf ook gehad, alleen kon 't spel me niet zo heel erg boeien
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 18:39:17 #118
6290 Dr_Crouton
pi_21448809
Mij boeit het spel wel, maar met die spontane reboots hoef ik het niet zo nodig meer.
Hoe kan een spel dat al een tijdje meegaat nog steeds dit soort problemen hebben, want ik lees dat het probleem al zo'n half jaar bestaat.
  maandag 23 augustus 2004 @ 14:04:28 #119
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_21485088
Waar ik helemaal naar van wordt zijn de client-crashes en bugs.

Zo enorm vaak dat ik, als ik van windowed naar fullscreen switch of andersom, ik OF geen geluid meer heb, of de hele client vastloopt. Ook vaak genoeg gehad dat ik, als ik door een jump-gate ga, ik er aan de andere kant wel uitkom, maar mijn totale interface kwijt ben. Geen rechtsklik, niets. dus maar weer afsluiten, opnieuw opstarten..
pi_21508870
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 18:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
Mij boeit het spel wel, maar met die spontane reboots hoef ik het niet zo nodig meer.
Hoe kan een spel dat al een tijdje meegaat nog steeds dit soort problemen hebben, want ik lees dat het probleem al zo'n half jaar bestaat.
Ikzelf heb totaal geen problemen, nog nooit system crashes gehad e.d. Ikzelf zit ook in een pvp corp waarin game performance een must is om goed te kunnen presteren, kortom ik hoor het dus direct wanneer iemand dit soort problemen heeft echter in onze alliance heb ik niet eerder hiervan gehoord.

Misschien dat het eens help om logserver te draaien op de achtergrond en support@eve-online.com te vragen wat er precies is. Het kan net zo goed je windows zijn, drivers etc etc.
pi_21509257
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 14:48 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ikzelf heb totaal geen problemen, nog nooit system crashes gehad e.d. Ikzelf zit ook in een pvp corp waarin game performance een must is om goed te kunnen presteren, kortom ik hoor het dus direct wanneer iemand dit soort problemen heeft echter in onze alliance heb ik niet eerder hiervan gehoord.

Misschien dat het eens help om logserver te draaien op de achtergrond en support@eve-online.com te vragen wat er precies is. Het kan net zo goed je windows zijn, drivers etc etc.
Jij hebt vast geen ATI kaart
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:38:35 #122
6290 Dr_Crouton
pi_21510135
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 14:48 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Logserver helpt weinig als je machine volledig reboot en dus geen CTD krijgt...

Misschien ligt het gewoon aan m'n Hercules 3D Prophet Radeon videokaart en heeft CCP aandelen op nVidea...

Of heeft iemand een oudere versie? Dan patch ik het en kijk wat er dan gebeurt dan zo'n laatste versie gebruiken.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:42:21 #123
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_21511872
Dr_Crouton, ik heb ook een Ati-videokaart (Rad9600Pro) maar ik heb totaal nergens last van. Ik heb driver versie 4.1. Voor de rest alleen norton wat draait op de achtergrond en zo nu en dan winamp. Verder speel ik het vaak gewindowed, zeker met minen, dan kun je tenminste nog eens wat anders doen. En switchen tussen windowed en fullscreen levert geen enkel probleem op.

Mijn specs: Windows2000 SP4, 1GB RAM, 2.4Ghz en voor de rest niets fancy.

Is dit het enige spel wat random crashes veroorzaakt?

(mijn idee is toch om zonealarm helemaal te deactivaten)

Le Snoet, proud member of Executive Solutions
*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:18:06 #124
6290 Dr_Crouton
pi_21515744
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:42 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
Dr_Crouton, ik heb ook een Ati-videokaart (Rad9600Pro) maar ik heb totaal nergens last van. Ik heb driver versie 4.1. Voor de rest alleen norton wat draait op de achtergrond en zo nu en dan winamp. Verder speel ik het vaak gewindowed, zeker met minen, dan kun je tenminste nog eens wat anders doen. En switchen tussen windowed en fullscreen levert geen enkel probleem op.

Mijn specs: Windows2000 SP4, 1GB RAM, 2.4Ghz en voor de rest niets fancy.

Is dit het enige spel wat random crashes veroorzaakt?

(mijn idee is toch om zonealarm helemaal te deactivaten)

Le Snoet, proud member of Executive Solutions
Dit is het enige spel wat van die random reboots veroorzaakt, zowel na een half ur spelen of direct al. Had in het begin ook reboots bij windowed spelen, dus als ik iets anders wilde doen als ik aan het minen was. De reboots komen vooral voor als ik in een station zit en met window menuutjes zit te werken. Ook reboots out of the blue tijdens het minen.

Alleen BF1942 met DC heeft heel af en toe een CTD, als ik uren heb zitten te spelen of als ik zit te vloeken. Daar is dus niks ernstigs mee aan de hand.

Reboots vind ik erger en de machine moet dan alles weer herstellen, dus langere laadtijd voor WinXp.

Misschien moet ik dan toch maar eens denken aan een clean install van XP.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:13:27 #125
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_21528335
Een clean install is EVE wel waard

Heb je al een beetje op fora rondgeneusd van eve-online?
*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')