abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22334544
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:45 schreef PhaE het volgende:
Dude, heb je het over Shiva?
Kan je, als Shiva live is, landen op moons?

Damn.. Zou wel kewl zijn
Jep, kan.. Je kan ook in shiva over een vlakte van de planeet vliegen en volgens mij beschoten worden door planetary defence points etc etc. Het zal een soort van eindlevel zijn in NPC gehalte, kortom je krijgt aan het einde van die vlakte een battleship officer welke uberloot zal geven die uniek zal zijn en alle andere wapens in het niet laten vallen... Je hebt wel een enorm team nodig voor die officer.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:09:31 #227
55249 Pun
Roving Gun
pi_22342025
Correctie, in Shiva kun je niet landen op manen, of planeten. De manen worden gebruikt om de player-owned stations aan te koppelen, en die halen daar een groot deel van de minerals vandaan die zij nodig hebben om te werken.
Pas in Kali (na shiva), zul je op planeten en manen kunnen landen.
=S=
RG_Punisher
Afgetreden Roving Guns America's Army Commanding Officer
"Wanting to be someone else is a waste of the person you are."-Kurt Cobain.
pi_22390098
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:09 schreef Pun het volgende:
Correctie, in Shiva kun je niet landen op manen, of planeten. De manen worden gebruikt om de player-owned stations aan te koppelen, en die halen daar een groot deel van de minerals vandaan die zij nodig hebben om te werken.
Pas in Kali (na shiva), zul je op planeten en manen kunnen landen.
Oh, ok
Maakt voor mij niets meer of minder uit, het gaat mij enkel om het killen.
We hebben sinds het begin van Oktober tussen de 25 en 35 battleships al gekilled, gisteren was een topdag. We hadden 11 kills.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 13:48:49 #229
85634 Arti
sjok sjok
pi_22418949
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 09:19 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Oh, ok
Maakt voor mij niets meer of minder uit, het gaat mij enkel om het killen.
We hebben sinds het begin van Oktober tussen de 25 en 35 battleships al gekilled, gisteren was een topdag. We hadden 11 kills.
nu weet ik zeker dat ik niet meer bij jou in de buurt ga komen.

*heeft net 3 dagen zijn apocalypse
Signature? daar doe ik niet aan.
pi_22425211
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 13:48 schreef Arti het volgende:

[..]

nu weet ik zeker dat ik niet meer bij jou in de buurt ga komen.

*heeft net 3 dagen zijn apocalypse
hjeh ik juist wel ;>

in welke corp zit jij Aneurism? zou graag willen joinen, of rcruiten jullie niet op het moment? Ik zit helaas nog in de starters corp
pi_22441975
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 18:56 schreef Henk_sjoerd het volgende:

[..]

hjeh ik juist wel ;>

in welke corp zit jij Aneurism? zou graag willen joinen, of rcruiten jullie niet op het moment? Ik zit helaas nog in de starters corp
Ik zit in Omega corp, we hebben 150 leden waarvan er op toptijden 30-40 online zijn. We recruiten deze week nog, dan houden we op met recruitment vanwege de 20-30 nieuwe mensen die we moeten 'trainen'.
pi_22551680
Zo. Dat was het dan. Heb de trial op 3 dagen na gebruikt. Mijn Tristan en Imicus + al het geld weggegeven aan een ingame maatje en met een shuttle naar een 0.0 gevlogen om me kapot te laten schieten. Werd ik verdomme gekloond. Anyway je kunt me nog vinden, m'n naam is Azimech.

Misschien zal ik weer een keer komen kijken als Shiva gelanceerd is, maar vooralsnog vind ik Eve veels te beperkt.

Vooral die time based learning vind ik wel heel erg fout.

En ik zou vooraf willen betalen voor het aantal uren dat je ook werkelijk online bent ipv een vast bedrag ook voor de tijd dat je niet online bent. Als je weinig tijd hebt is zoiets moeilijk te rechtvaardigen.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 11:02:28 #233
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_22570433
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 12:58 schreef Alcyone het volgende:
Vooral die time based learning vind ik wel heel erg fout.
Dat is (IMO) juist een enorme vooruitgang! Niet meer de mogelijkheid om te power-levelen zoals in bijvoorbeeld Earth and Beyond belachelijk veel gebeurde.. Mensen die in een uurtje tijd van level 12 naar 30 werden gepompt. Is toch niets aan? Nu heeft iedereen gelijke kansen, maakt niet uit of je nu 5 uur per dag of 5 uur per maand online bent...
quote:
En ik zou vooraf willen betalen voor het aantal uren dat je ook werkelijk online bent ipv een vast bedrag ook voor de tijd dat je niet online bent. Als je weinig tijd hebt is zoiets moeilijk te rechtvaardigen.
Dat is iets wat volgens mij al speelt vanaf het begin van de MMORPG's.
Ben het volledig met je eens, want dan zullen er VEEL meer mensen een MMORPG gaan proberen.
Niemand wil eigenlijk betalen voor tijd die hij niet besteed aan datgene waarvoor hij betaald heeft.
Ik ook niet.
Maar ik neem het dan maar op de koop toe, want wil wel spelen.
En volgens mij is het een kleine moeite om te loggen hoelang iemand online is, maar dan zitten ze met een volgend probleem.. Dan moeten mensen ACHTERAF gaan betalen. En hebben ze dus geen garantie dat dat op tijd gebeurt, of uberhaupt gebeurt. Wat weer meer administratie en kosten met zich meebrengt wat eventueel kan resulteren in een duurder abbonement voor de klanten..
Denk dat ze er best wel over nagedacht hebben, maar het (nog?) niet echt als een optie zien.
pi_22587604
Daarom zeg ik ook: vooraf betalen. Je hebt een timer lopen in je scherm, en zodra je tijd bijna om is gaat er een waarschuwing af. Als de timer op 0.0 komt word je automatisch van het spel af geflikkerd.

Hierna geef je een code in die je al klaar hebt liggen (want als je dan nog met je CC aan de slag moet kan het lang duren) zodat je meteen weer in kunt loggen en verder spelen.

Niks geen gezeik met rekeningen achteraf. Krek hetzelfde met beltegoed op je mobieltje.
pi_22590806
vond het spel echt niks... heb geloof ik 3 uurtjes van me trail gespeeld... ik zou het niet eens spelen als het gratis was
pi_22590852
Verder nog enige pirates hier behalve ik?
pi_22590895
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 08:23 schreef Space-Chinees het volgende:
Verder nog enige pirates hier behalve ik?
Ken geen fokker die pirate is, maar ik zit wel in een pvp corp.
pi_22590905
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 08:31 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ken geen fokker die pirate is, maar ik zit wel in een pvp corp.
ja, dat bedoel ik.

*ASS*

Mwah, ik heb al weekje niet meer gekeken, getraint op skills, hele slechte zaak.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 09:12:26 #239
85634 Arti
sjok sjok
pi_22591150
ben nu net begonnen met opdrachten voor agents, best wel grappig level 1 opdrachten met een BS.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 10:32:45 #240
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_22592189
hahahahaha!!! damn, ik heb juist speciaal een frigate gekocht voor missions..
Is toch iets sneller, met een MWD erop..
Met een BS haal je de bonus-tijd niet eens man!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 10:33:26 #241
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_22592205
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 08:15 schreef OreO het volgende:
vond het spel echt niks... heb geloof ik 3 uurtjes van me trail gespeeld... ik zou het niet eens spelen als het gratis was
goh..
interessant zeg.
Doeg!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 10:35:13 #242
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_22592237
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 00:03 schreef Alcyone het volgende:
Daarom zeg ik ook: vooraf betalen. Je hebt een timer lopen in je scherm, en zodra je tijd bijna om is gaat er een waarschuwing af. Als de timer op 0.0 komt word je automatisch van het spel af geflikkerd.

Hierna geef je een code in die je al klaar hebt liggen (want als je dan nog met je CC aan de slag moet kan het lang duren) zodat je meteen weer in kunt loggen en verder spelen.

Niks geen gezeik met rekeningen achteraf. Krek hetzelfde met beltegoed op je mobieltje.
Dat is inderdaad ook een idee..
Zeg maar een game time card, maar dan in prepaid vorm.
Sjah, dan zijn al je problemen opgelost, en ik zie ook geen problemen voor de andere partij...
Vraag me af waarom het dan nog niet is ingevoerd.
Waarschijnlijk omdat er op de manier zoals het nu gaat toch zat lui zijn die betalen om de boel draaiende te houden..
  woensdag 13 oktober 2004 @ 10:35:17 #243
85634 Arti
sjok sjok
pi_22592239
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 10:32 schreef PhaE het volgende:
3x 100mw afterburners wil die ook wel vooruit top van +/- 265 m/s
  woensdag 13 oktober 2004 @ 11:31:06 #244
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_22593105
quote:

Op woensdag 13 oktober 2004 10:35 schreef Arti het volgende:
3x 100mw afterburners wil die ook wel vooruit top van +/- 265 m/s
Uhm, dude...
Kestrell, met 1 MWD van 10MN gaat ongeveer 1300m/s ..
En een stuk minder cap-drain..
  woensdag 13 oktober 2004 @ 11:49:38 #245
85634 Arti
sjok sjok
pi_22593468
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 11:31 schreef PhaE het volgende:

[..]

Uhm, dude...
Kestrell, met 1 MWD van 10MN gaat ongeveer 1300m/s ..
En een stuk minder cap-drain..
ja ik weet dat ze sneller zijn, maar voor de 100mw hoef ik niks te leren terwijl ik voor de mwd nog wel wat moet leren
  woensdag 13 oktober 2004 @ 12:05:01 #246
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_22593756
Inderdaad, heb er zelf ook tijden tegenaan gehikt..
Maar uiteindelijk toch gedaan, en damn, het scheelt wel enorm hoor!

Ik doe nu missies met een Caracal-cruiser.
Als ik missies doe, zet ik er een 10MN MWD op, en moet ik dus 25% shield en 25% capacitator inleveren. hou ik ongveer 750 shield over, maar ik kan de light missiles van de rats eruit vliegen.
En het looten van de cans is dan natuurlijk ook stukken sneller.

Als ik geen missies doe, maar ik ga rats hunten, dan haal ik de MWD eraf, zet er een cpu enhancer op, en een large shield extender. zit ik opeens op 2080 shield
Wel een stuk langzamer, maar veel en veel veiliger
pi_22594992
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 10:35 schreef PhaE het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook een idee..
Zeg maar een game time card, maar dan in prepaid vorm.
Sjah, dan zijn al je problemen opgelost, en ik zie ook geen problemen voor de andere partij...
Vraag me af waarom het dan nog niet is ingevoerd.
Waarschijnlijk omdat er op de manier zoals het nu gaat toch zat lui zijn die betalen om de boel draaiende te houden..
Omdat mensen die veel spelen het onbetaalbaar zou zijn en ze waarschijnlijk niet de service zouden kunnen betalen met de inkomsten... Het is net zoiets als een algemeen lidmaatschap van een tennis vereniging, daar betaal je allemaal 90 euro per maand voor (voorbeeld) en niet per uur... Dat omdat er bepaalde kosten aan verbonden zijn om de game draaiende te houden en zoals overal het gebeurt zal de game het meest profiteren van mensen die 1 uurtje per avond spelen of 3 uurtjes per week.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 13:27:15 #248
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_22595314
daar heb je ook weer gelijk in ja..
Niet over nagedacht, maar als je inderdaad elke avond een paar uurtjes online bent, kost het je op die manier kapitalen..
  maandag 18 oktober 2004 @ 11:46:40 #249
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_22697682
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 08:33 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

ja, dat bedoel ik.

*ASS*

Mwah, ik heb al weekje niet meer gekeken, getraint op skills, hele slechte zaak.
Zit je in ASS? hehe
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_22710402
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 11:46 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Zit je in ASS? hehe
Jep..

Hoezo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties