quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Complete lijst met teams:http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=11447
Lijst is te groot om hier te posten.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 15-10-2003 23:02]
over die lens flaire ik denk dat die wel uit kan dat je je graphics zelf kan aanpassen is tot nu toe zo geweest.
quote:volgende week
Op donderdag 16 oktober 2003 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Release datum is vandaag toch?
quote:Ik ga m kopen
Op donderdag 16 oktober 2003 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Release datum is vandaag toch?
quote:ik ook
Op donderdag 16 oktober 2003 21:27 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
Ik ga m kopen
Ik denk dat hij voor de PS2 morgen al in de winkels ligt, want er zijn er aardig wat winkels waar ik vandaag ben langsgegaan die beweren hem morgen al te krijgen.
Dus met een beetje geluk daag ik morgen 1 van jullie uit voor een potje Fifa 2004 online.
--------------------------------------------------------------------------------
Bron: insidefifa.ea.com
quote:Ik echt... In de winkel ja!
Op donderdag 16 oktober 2003 21:27 schreef mat_herben het volgende:[..]
ik ook
quote:PC ook?
Op donderdag 16 oktober 2003 23:44 schreef hendriks20 het volgende:
Kijk es wat ik hier lees :|
Ik denk dat hij voor de PS2 morgen al in de winkels ligt, want er zijn er aardig wat winkels waar ik vandaag ben langsgegaan die beweren hem morgen al te krijgen.Dus met een beetje geluk daag ik morgen 1 van jullie uit voor een potje Fifa 2004 online.
--------------------------------------------------------------------------------Bron: insidefifa.ea.com
Ff een uurtje of wat gespeeld...
Ik zelf heb fifa 2002 als laatste gespeeld...dus ik weet niet wat de verbeteringen zijn tov. fifa 2003...
Nadelen:
Bij een corner van de tegen partij zie je waar de bal gaat komen, en je kan alleen je tegenstander afdekken je kan niet zo naar de spot toelopen.
Je kan volgens mij geen volley's meer maken...heb in pratice mode wat voorzetten gegeven en ze kopten alleen op het doel.
Teams zijn goed up to date...feyenoord heeft bijvoorbeeld wel laovic en kuijt...maar bij chelsea staat haisselbank er niet in.
Verder heb ik nog niet zo heel lang met het spel gespeeld...
Wat bijvoorbeeld wel tof is alleen wat ik zelf nog niet heb kunnen uitvoeren...is aan het shirtje hangen/duwen als je naast elkaar loopt...
Het ziet er grafisch allemaal heel mooi uit...en het speelt ook wel lekker...je kan snel ovetikken...mijn indrukken zijn goed.
quote:Op de PC of Playstation?
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:09 schreef R_B het volgende:
Heb vandaag de full version gekocht bij de dixons...
Dit zijn mijn op/aanmerkingenFf een uurtje of wat gespeeld...
Ik zelf heb fifa 2002 als laatste gespeeld...dus ik weet niet wat de verbeteringen zijn tov. fifa 2003...
Nadelen:
Bij een corner van de tegen partij zie je waar de bal gaat komen, en je kan alleen je tegenstander afdekken je kan niet zo naar de spot toelopen.
Je kan volgens mij geen volley's meer maken...heb in pratice mode wat voorzetten gegeven en ze kopten alleen op het doel.
Teams zijn goed up to date...feyenoord heeft bijvoorbeeld wel laovic en kuijt...maar bij chelsea staat haisselbank er niet in.Verder heb ik nog niet zo heel lang met het spel gespeeld...
Wat bijvoorbeeld wel tof is alleen wat ik zelf nog niet heb kunnen uitvoeren...is aan het shirtje hangen/duwen als je naast elkaar loopt...Het ziet er grafisch allemaal heel mooi uit...en het speelt ook wel lekker...je kan snel ovetikken...mijn indrukken zijn goed.
Kluivert schiet op goal...de bal komt terug van de keeper...kluivert rent naar de bal...keeper pakt de bal achter/voor de doellijn...beslist u maar:

Dit was in mijn geval GEEN goal...
volgens mij had fifa iets meer tijd in dit soort zaken moeten steken..
Verder vind ik het tot nu toe een heel goed/gaaf spel.
quote:OMG !!!!!!!
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:11 schreef R_B het volgende:
Barcelona - Rc Lens..Kluivert schiet op goal...de bal komt terug van de keeper...kluivert rent naar de bal...keeper pakt de bal achter/voor de doellijn...beslist u maar:
[afbeelding]Dit was in mijn geval GEEN goal...
Dit is dus precies FIFA ![]()
Wat een kutspel is het toch ook !!
Dit kan toch gewoon niet, je hebt toch geen zin meer om verder te spelen zo !!!
Winnen Eleven 7 for life !
quote:tjA was dus ook in fifa 2003
Barcelona - Rc Lens..Kluivert schiet op goal...de bal komt terug van de keeper...kluivert rent naar de bal...keeper pakt de bal achter/voor de doellijn...beslist u maar:
quote:Gebeurd in het echt toch ook
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:13 schreef Henk-E het volgende:[..]
OMG !!!!!!!
Dit is dus precies FIFA
Wat een kutspel is het toch ook !!
Dit kan toch gewoon niet, je hebt toch geen zin meer om verder te spelen zo !!!Winnen Eleven 7 for life !
quote:
[Dit bericht is gewijzigd door sander4444 op 19-10-2003 12:26]
quote:volgende week d8 ik
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:13 schreef pekel het volgende:
Wanner komt ie voor de PC uit?
maar met beetje geluk ben ik hem al aan het KUCHKUCH downloaden KUCHKUCH
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 19-10-2003 14:11]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |