7 november
Fifa 2004 op de PC
dit word denk ik een zeer goed spel
quote:vind dat je graphics niet kan beoordelen in een demo van 35 mb..
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:10 schreef SoesGSX600 het volgende:
Nu loopt iedereen weer over de graphics te zeiken en vorig jaar was de gameplay zogenaamd weer het belangrijkst...
quote:Gameplay blijft het belangrijkste. Klopt.
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:10 schreef SoesGSX600 het volgende:
Nu loopt iedereen weer over de graphics te zeiken en vorig jaar was de gameplay zogenaamd weer het belangrijkst...
Maar ik hoor veel mensen zeggen dat de graphics mooi zijn, ik vind ze niet zo boeiend
quote:Ik heb de demo gespeeld en vond allebei nog niet echt goed. Verwachtte ik ook nog niet in zo'n kleine demo, maar op basis van deze demo vind ik het nog tegenvallen. (ja, expander heb ik gebruikt)
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:Gameplay blijft het belangrijkste. Klopt.
Maar ik hoor veel mensen zeggen dat de graphics mooi zijn, ik vind ze niet zo boeiend
quote:Ik heb zelf nog niets gespeeld. Ik wil hem op de console(s) spelen...
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:29 schreef Suijk het volgende:[..]
Ik heb de demo gespeeld en vond allebei nog niet echt goed. Verwachtte ik ook nog niet in zo'n kleine demo, maar op basis van deze demo vind ik het nog tegenvallen. (ja, expander heb ik gebruikt)
quote:vind graphics ook nog tegenvallen..maargoed om de gameplay gaat het.. en denk dat die toch wel super is
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Gameplay blijft het belangrijkste. Klopt.
edit: meer screenshots @ http://www.fifa04.com/gallery/PC-Screenshots
en moet zeggen dat ik die screenshots toch van een stuk betere kwaliteit van..
edit
Inter patch ipv Juve (nog niet helemaal goed maar werkt wel
de Real Madrid - Manchester United patch is van minderen kwaliteit
[Dit bericht is gewijzigd door Blueman op 14-10-2003 20:33]
quote:scoren moeilijker? mwo ben ik het niet mee eens..
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:48 schreef sander4444 het volgende:
Ligt het aan mij of is scoren idd een stuk moeilijker geworden. heb nu een paar potjes gespeeld, maar het scoren lukt nog niet echt. je loopt ook niet meer zo snel door de verdediging heen als bij Fifa 2003. Daar was is best goed, maar hier speel ik echt knudde. meer mensen met dit probleem en enkele tips daarvoor?
Wat erger ik me daar toch aan
Wat me onderandere wederom weer niet bevalt is de manier van schieten. Je heb totaal niet het gevoel dat je echt kracht achter een schot zet. Hij haalt ze been niet eens naar achter als ie schiet volgensmij. Je tikt ligt op die knop en op het zelfde moment schiet die bal al keihard naar voren, dat voelt gewoon niet lekker (realistisch) aan.
Misschien dat als ik hem op de Xbox speel dat het dan allemaal wat lekkerder aanvoelt. Ik hoop het.
Verder is het idd opzich beter geworden, maar ik koop hem denk voor de cube.
Wel vreemd dat van "groen beeld" zou niet mogen op m'n GF4 maar jah het is de demo he
Niks kan toch tippen aan Winning Eleven 7 !!
* Henk-E Zet playstation 2 aan met Winning Eleven 7 !
quote:Ik vind het op 1e gezicht juist beter, ondanks dat ie zo lelijk is.
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:27 schreef Henk-E het volgende:
Fifa 2004 zuigt dus weer !!Niks kan toch tippen aan Winning Eleven 7 !!
* Henk-E Zet playstation 2 aan met Winning Eleven 7 !
Alleen blijf ik het kut vinden dat je vleugelspelers niet meer oprukken, zodat je niet van af het middenveld een pass kan geven aan je vleugel spelers, die op hun beurt weer een voorzet kunnen geven.
quote:Bij mij word het ook groen beeld
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:26 schreef Ajaxno1 het volgende:
Gespeeld, met demo expander, maar dan werkt fifa niet meer (in-game wordt een groen beeld).
quote:Hoi Poghi
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:44 schreef Poghi het volgende:[..]
Bij mij word het ook groen beeld
Als je groen beeld hebt dan moet je ff een andere camera positie nemen!
De demo doet het hier namelijk niet, krijg steeds de melding *fifa2004 is niet goed geinstalleerd*.
Ik heb al geprobeerd om opnieuw te installeren.
Kan dit liggen aan windows xp?
msvbvm60.dll
Deze kan je gewoon met google zoeken en in je system dir gooien
Ik ben in niet in deze topic gekomen om te bashen maar om jullie nog te herinneren dat Pro Evo toch echt het voetbalspel is.
Alles wat jullie nieuw noemen (1-2 etc) zit er in, en nog meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |