quote:Fifa '97 bedoel je
Op vrijdag 23 mei 2003 20:42 schreef ToMm het volgende:
Ik vond alleen Fifa '98 leuk, met dat zaalvoetbal, die schwalbe en die verschrikkelijk harde overtredingen (met gestrekt been)...De rest vond ik maar een stuk minder eigenlijk...
Jah die was ook erg cool, maar ook fifa '98 kon ik goed waarderen. De rest werd idd een stuk minder.
quote:Volgens mij was fifa 98 zaalvoetbal
Op zondag 25 mei 2003 12:27 schreef StarGazer het volgende:[..]
Fifa '97 bedoel je
Jah die was ook erg cool, maar ook fifa '98 kon ik goed waarderen. De rest werd idd een stuk minder.
FIFA Soccer uit 1994 als ik me niet vergis.
(nee, 1ste deel was niet Fifa '96).
hier kun je het promofilmpje van Fifa 2004 downloaden
om maar effies ontopic te blijven
- Op 23 oktober aanstaande zal FIFA Football 2004 uitkomen op alle platformen
quote:Nee ik bedoel '98, fifa '97 heb ik nooit gespeeld...
Op zondag 25 mei 2003 12:27 schreef StarGazer het volgende:[..]
Fifa '97 bedoel je
De A.I. was zo slecht, en je kan qua taktiek ook maar heel weinig doen.
Voorbeeldjes waar ik me zo gigantisch aan stoor:
Je bestuurd de vleugelverdediger en je wilt de bal naar voren spelen via de middenvelder. Maar de middenvelder doet geen fuck en de aanvaller komt de bal halen, vlak naast de middenvelder en je hebt geen aanspeelpunten meer voorin.
Aldoor maar weer een van m'n eigen spelers die me in de weg lopen en steeds de bal blocken, of zelfs afpakken.
Koppen bij corners is vrijwel onmogelijk, terwijl de computer regelmatig een bal inknikt.
Spelers zijn zo lui dat ze de hele tijd stil staan, je moet echt op de knop drukken voordat een speler naar voren gaat.
Passen vaak erg onnauwkeurig.
Door de 'realistische' bewegingen van de spelers raak je vaak de bal kwijt aan de computer, want je kan niks doen voordat de speler zijn beweging af heeft gemaakt. (bij inworp: speler gaat al hooghoudend omdraaien, speler neemt bal aan en staat een paar seconden met zijn voet op de bal terwijl je niets kunt doen. en zo zijn er nog wel veeel meer)
Verdedigen is soms onmogelijk. Tegenstander komt door het midden en de enige verdediger die reageert of te selecteren is is de vleugelverdediger.
Vooral in Pro-stand is dit moeilijk. Ik kan maar met moeite in de buurt van het doel komen (eigen spelers lopen nooit vrij maar staan het liefst naast of achter de tegenstander) terwijl de computer met een schop een speler of 2 alleen voor mijn keeper zetten.
(In alle Fifa's eigenlijk) Het verschil in moeilijkheidsgraad is erg groot. Zo win ik de wedstrijden in semi-pro vaak met 3 doelpunten verschil, in Pro verlies ik altijd met het zelfde aantal.
Maar er waren wel wat pluspunten. Nou eigenlijk een. De vrije trap. Dit vind ik wel goed gevonden en eindelijk kun je regelmatig scoren uit een vrije trap á la Beckham.
Wat ik echt miste in 2003 was de één-twee knop uit 2002, ik hoop dat die weer terug te vinden is in 2004.
quote:Speciaal voor jou komt er dan pro-evolution 3 voor de pc. Ik denk dat EA wel slim genoeg is om een spel te maken wat competatief zal zijn met pro-evo. Tenslotte is EA de grootste en slimste (sims, nfs, battlefield, EA BIG titels enz.) meest productief software bedrijf wat veel talentvolle programmeurs heeft.
Op dinsdag 15 juli 2003 19:08 schreef FreddieMercury het volgende:
Fifa zal nooit kunnen tippen aan Pro Evolution Soccer. Die mannen bij Konami weten hoe het voetbal in elkaar zit, daar kunnen ze bij EA nog gigantisch veel van leren. Want Fifa 2003 was totaal niets vergeleken bij Pro Evolution Soccer 2 op de PS2. Dan maar wat mindere graphics, maar de gameplay is zoveel beter, en daar draait het om bij een voetbalspel.
quote:Klopt
Op zondag 25 mei 2003 12:32 schreef HomerJ het volgende:[..]
Volgens mij was fifa 98 zaalvoetbal
quote:Nou nou nou....
Op vrijdag 18 juli 2003 16:30 schreef Loonies het volgende:[..]
Speciaal voor jou komt er dan pro-evolution 3 voor de pc. Ik denk dat EA wel slim genoeg is om een spel te maken wat competatief zal zijn met pro-evo. Tenslotte is EA de grootste en slimste (sims, nfs, battlefield, EA BIG titels enz.) meest productief software bedrijf wat veel talentvolle programmeurs heeft.
Formule 1 hebben ze wat mij betreft verloren van Geoff McCrammond of hoe die gast ook heet met z'n Grand Prix serie.
En NHL, NFL en NBA hebben ze IMHO verloren van Sega die de laatste paar jaar hele goeie Sega Sports titels heeft geproduceerd. Dit is dan vooral op consoles, ik weet niet zeker of deze titels ook op PC zijn verschenen.
Ik vind het raar dat de populairste sport ter wereld zo weinig goeie computerspellen kent...
quote:97, was met zaalvoetbal, is namelijk de enige fifa die ik ooit heb gehad en ik kon zaalvoetballen
Op zondag 25 mei 2003 12:32 schreef HomerJ het volgende:[..]
Volgens mij was fifa 98 zaalvoetbal
quote:Dan 97 en 98 want 98 had het iig, weet ik zeker
Op dinsdag 22 juli 2003 16:36 schreef erikh het volgende:[..]
97, was met zaalvoetbal, is namelijk de enige fifa die ik ooit heb gehad en ik kon zaalvoetballen
quote:EA is gestopt met F1 en de overige sport spellen van EA scoren nog steeds altijd hoger dan de Sega Sports games.
Op dinsdag 22 juli 2003 16:32 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Nou nou nou....
Formule 1 hebben ze wat mij betreft verloren van Geoff McCrammond of hoe die gast ook heet met z'n Grand Prix serie.
En NHL, NFL en NBA hebben ze IMHO verloren van Sega die de laatste paar jaar hele goeie Sega Sports titels heeft geproduceerd. Dit is dan vooral op consoles, ik weet niet zeker of deze titels ook op PC zijn verschenen.
Ik vind het raar dat de populairste sport ter wereld zo weinig goeie computerspellen kent...
http://www.fifafootball2004.ea.com is de url van de FIFA Football 2004 website
quote:was het mogelijk om met fifa 97 via tcp/ipte spelen?!?
Op dinsdag 22 juli 2003 17:19 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Dan 97 en 98 want 98 had het iig, weet ik zeker
quote:nou het is wel ff wennen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het heel goed speelbaar
ik hoop dat dit spel weer speelbaar wordt, want Fifa 2003 was echt een ramp!
quote:
De A.I. was zo slecht, en je kan qua taktiek ook maar heel weinig doen.
qua techniek ben ik blij dat ze die onrealistische geintjes eruit hebben gehaald, want wie kan dat nu werkelijk? misschien alleen zidane ofzo
quote:steekpass en medespeler de diepte in sturen...werkt perfekt!
Voorbeeldjes waar ik me zo gigantisch aan stoor:Je bestuurd de vleugelverdediger en je wilt de bal naar voren spelen via de middenvelder. Maar de middenvelder doet geen fuck en de aanvaller komt de bal halen, vlak naast de middenvelder en je hebt geen aanspeelpunten meer voorin.
quote:ze lopen wel eens in de weg ja, maar aan de andere kant is het wel realistisch genoeg dat de bal er tegen afketst, is bij eerdere versies niet het geval
Aldoor maar weer een van m'n eigen spelers die me in de weg lopen en steeds de bal blocken, of zelfs afpakken.
quote:
Koppen bij corners is vrijwel onmogelijk, terwijl de computer regelmatig een bal inknikt.
erg lastig inderdaad, maar niet onmogelijk
quote:nah, regelmatig de diepte in sturen dan bewegen ze genoeg
Spelers zijn zo lui dat ze de hele tijd stil staan, je moet echt op de knop drukken voordat een speler naar voren gaat.
quote:goed oefenen, rekening houden met posities van de tegenstander. ik heb er geen problemen mee
Passen vaak erg onnauwkeurig.
quote:yep, vind ik ook. het mag soms allemaal wat vloeiender
Door de 'realistische' bewegingen van de spelers raak je vaak de bal kwijt aan de computer, want je kan niks doen voordat de speler zijn beweging af heeft gemaakt. (bij inworp: speler gaat al hooghoudend omdraaien, speler neemt bal aan en staat een paar seconden met zijn voet op de bal terwijl je niets kunt doen. en zo zijn er nog wel veeel meer)
quote:verdedigen vergt tijd. ruim van te voren inzicht hebben in de aanval is een vereiste. ik vind het juist gaaf dat je zonder hulpmiddelen (extra spelers die helpen) kunt verdedigen, dus helemaal zelf.
Verdedigen is soms onmogelijk. Tegenstander komt door het midden en de enige verdediger die reageert of te selecteren is is de vleugelverdediger.
quote:goed oefenen, ik speel alleen maar op wereldklasse en dan is het competitiegehalt leuk. you win sum, you lose sum
Vooral in Pro-stand is dit moeilijk. Ik kan maar met moeite in de buurt van het doel komen (eigen spelers lopen nooit vrij maar staan het liefst naast of achter de tegenstander) terwijl de computer met een schop een speler of 2 alleen voor mijn keeper zetten.
quote:niet helemaal mee eens, hoe langer je speelt, hoe meer je gewend raakt aan de manier van spelen en dan gaat het wel
(In alle Fifa's eigenlijk) Het verschil in moeilijkheidsgraad is erg groot. Zo win ik de wedstrijden in semi-pro vaak met 3 doelpunten verschil, in Pro verlies ik altijd met het zelfde aantal.
quote:inderdaad super, je kunt de perfekte baan vd bal bepalen
Maar er waren wel wat pluspunten. Nou eigenlijk een. De vrije trap. Dit vind ik wel goed gevonden en eindelijk kun je regelmatig scoren uit een vrije trap á la Beckham.
quote:dit bedoel ik nou met onrealistische geintjes (zie boven), met die knop is het veel te gemakkelijk. doe het gewoon zelf en het is veel leuker en realistischer
Wat ik echt miste in 2003 was de één-twee knop uit 2002, ik hoop dat die weer terug te vinden is in 2004.
een kennis waarmee ik af en toe speel is nog steeds niet gewend aan fifa2003. het is een spel dat je een tijdje moet spelen voordat je hem onder de knie hebt, maar lukt dat eenmaal...dan is het wat mij betreft een superspel. het enige wat ik mis is de nederlandse competitie...
quote:Is waar, heb ik ook gelezen, op Gamer.nl.
Op maandag 28 juli 2003 15:42 schreef Robinhoed het volgende:
Heb ook gelezen dat bij Fifa 2004 de NL competitie er weer in zal zitten!!!!!! Stond iig. in de Voetbal International, dus dan zal het wel........
Enne, als je dan ook nog Total Club Manager 2004 hebt, kun je ook met de GGD spelen
quote:Ik heb EA opgebeld erover en hun zeggen dat het 100% zeker is dat de eredivisie in het spel zit.
Op maandag 28 juli 2003 17:28 schreef Robinhoed het volgende:
Heb is nagekeken op http://www.fifafootball2004.ea.com maar staat alleen bevestigd dat de Portugese competitie er weer in zal zitten.....
maar niks over de NL competitie......... het zal toch niet weer gewoon een loos gerucht zijn heh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |