quote:ja, wat een sjacherijnig stel zeg!
Op woensdag 31 juli 2002 23:07 schreef flat_erik het volgende:
check nu
Mooi dat Martijn Krabbe openlijk voor de camera er ook iets van zei
Het uiteindelijke resultaat viel mij eigenlijk nog wel mee, maar die vrouw vond het echt vreselijk zo te zien.
Je kunt dus de drollen en de pis vanuit je luie stoel voorbij zien komen.
Ik vond dit stukje interieurinrichting eigenlijk wel een eigen topic waard.
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:10 schreef Strolie75 het volgende:
Ze hebben zojuist de afvoerpijp van de WC (1e verdieping) vervangen door een doorzichtig exemplaar. Deze buis loopt nu midden door de woonkamer.Je kunt dus de drollen en de pis vanuit je luie stoel voorbij zien komen.
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:10 schreef Strolie75 het volgende:
Ze hebben zojuist de afvoerpijp van de WC (1e verdieping) vervangen door een doorzichtig exemplaar. Deze buis loopt nu midden door de woonkamer.Je kunt dus de drollen en de pis vanuit je luie stoel voorbij zien komen.
quote:nog wel ja.....
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:14 schreef Strolie75 het volgende:
Nu is die buis nog doorzichtig.
quote:niet zo zeiken martijn, ik wil de buis zien
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:12 schreef julekes het volgende:[..]
on-ge-loof-lijk!
ziet en ruikt er nix van met die buis, maar volgens mij ga je er wel naar kijken als iemand van de plee afkomt
AFSCHUWELIJK!
quote:Ja, die iglo was niet erg netjes afgewerkt. Het zag er niet uit. De andere kamer was mooi geworden maar hij was ook al niet lelijk. Het wordt tijd dat stylist Guido weer eens in actie komt.
Op dinsdag 12 november 2002 22:18 schreef pebbje het volgende:
AFSCHUWELIJK!
Ze hebben een stal in een woonkamer gebouwd compleet met Pony!!!!!!!!!!
Ze hebben in de plavuizen geboord en er een verranda gemaakt en een saloon met allemaal onafgewerkt hout en stro in de kamer een een pony
quote:Niet bepaald mijn smaak. Maar wat was die andere kamer lelijk geworden! De 'lounge kamer' bevatte echt geen enkel element wat nog enigszins te pruimen was.
Op dinsdag 26 november 2002 22:15 schreef CloudBox het volgende:
Ze hebben een stal in een woonkamer gebouwd compleet met Pony!!!!!!!!!!
quote:Een shetlander
Op dinsdag 26 november 2002 22:15 schreef CloudBox het volgende:
NU KIJKEN!Ze hebben een stal in een woonkamer gebouwd compleet met Pony!!!!!!!!!!
Ze hebben in de plavuizen geboord en er een verranda gemaakt en een saloon met allemaal onafgewerkt hout en stro in de kamer een een pony
Maar jezus, wat zijn die mensen geschrokken en riepen nog vóór ze iets gezien hebben, ooooo wat leuk! wat mooi!
Leugenaars
Tsssssss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |