Het gaat niet goed en ze twijfelt tussen haar ex en mij, ik wil haar dus een roos met berichtje sturen morgen.
Wie weet hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Zijn er bloemisten die dit soort service aanbieden?
Ze woont in veendam (30 km onder groningen)
graag hoor ik jullie suggesties, zon internet bloemen site lijkt me minder omdat dat toch onpersoonlijk is. het berichtje moet handgeschreven (mag de bloemist doen)
(Hele bos Rozen kostte me 6 jaar geleden 40 gulden ofzo....)
mooi dat bloemisten dit soort service leveren, dat het dan wat kost boeit me niet.
ik ga morgen informeren en dan stuur ik zon bloemist op dr af
alleen betalen is even een probleem.. credit card maar ofnie?
ik wil persee dat het bosje of de roos morgen wordt verstuurt, is dat mogelijk??? i.v.m betaling wat lijkt jullie de beste optie
piece of cake.
Weet iemand nog een lief tekstje voor op dat briefje wat aan die rozen zit?
ik zit zelf te denken maar heb nogal last van me emoties en is al zo laat dat me ogen prikken (slapen kan en wil ik niet)
ik heb nu dit:
Hoi lieverd,
Dit is voor jouw because i love you
.. moet nog meer.. ideetjes?
Hoi lieverd,
Hoeveel ik van je hou
Is niet in woorden te zeggen..
Liefs & xxx
mijn naam
ik zit op die site en ik zou dr natuurlijk ook zon wit huwelijks bosje kunnen sturen zodat ze weet dat ik met dr verder wil.
Das dan wel symbolish aangezien zij 19 en ik 20 zijn, goed idee of niet?
Goed idee of toch maar gewoon 1 enkele roos of een bosje rozen?? wat denken jullie (ben nog jong weinig ervaring meeij)
Ik Twijfel ook of ik een bloemist moet bellen of het via fleurop.nl moet doen, advies? ik ben radeloos en zeer emotioneel
En na een nacht vol drank en goede muziek maar eens de stad in gaan......
De verschillende kleuren hebben een verschillende betekenis, vraag je bloemist ernaar, rozen als teken van verliefdheid...
Bdw, niet via internet, regel het bezorgen via je eigen bloemist, dan kan je 't kaartje zelf (!!) schrijven, in plaats van zo'n half persoonlijk kaartje met je eigen tekst door een ander geschreven....
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 04:18 schreef k_man het volgende:
www.fleurop.nl
Deze bezorgen zelfs in het buitenland !
Dat geld kun je later overmaken op mn rekening ofzo. Das geen punt, desnoods scan ik het bonnetje in
renkie@xs4all.nl / ericrenkema@hotmail.com (msn) 24073420 (icq)
Je moet wel ff PRECIES mailen hoe en wat
ik woon zelf 1,5 uur bij dr vandaan daarom kan ik het niet zelf brengen anders had ik dat gedaan.
toch bedankt voor je aanbod.
quote:Ik twijfelde al licht en je maakt me verder aan het twijfelen.
Op donderdag 22 mei 2003 06:55 schreef LLCoolR het volgende:
Geen bloemen sturen! Ze twijfelt aan het feit of ze verder met je wil, waarom dan bloemen sturen? als bedankje?
Het zuigt natuurlijk inderdaad van haar kant, bloemen zijn mischien ook helemaal niet zo slim of juist wel.
Ik heb zoeits van ik moet alles proberen, wie kan me in dat gevoel ondersteunen en me adviseren toch wat te laten bezorgen?
quote:eens mee
Op donderdag 22 mei 2003 08:22 schreef LORICKWAADDEMPER het volgende:
Nou Renkie, dit vind ik werkelijk een groots gebaar
Maar via de Fleurop bloemenlijn (op internet) werkt perfect
Die fleurop site doe ik maar nie,
gewoon even een plaatselijke bloemist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |