The Underdog Project met Summer Jam is al een aantal jaar oud maar met nog een oudje erbij klinkt het wel goed
maar sunclub voelt de hete adem van remember - summerlove aankomen?
1 waarbij je een spaanse gast erdoorheen hoort zingen, erg relaxt, zo van hey nanana nanana nana he-hey en de rest is in t spaans, weet ik niet hoe je t schrijft.
en nog een iets ingetogender nummer maar daar zingt een vrouw in t engels doorheen, dat zal wel summerjam 2003 zijn denk ik?
hier in brabant is summerjam volgens mij trouwens nooit zo populair geweest, ik vind toch dat hier de (dance) muziek meer beinvloed is door belgische en duitse (hard)trance, en in "het noorden" luistert men meer trommel-tech-club of engelse hardhouse
quote:dat is dus Remember - Summerlove
Op woensdag 21 mei 2003 22:21 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik ken op t moment 2 nummers die zijn geremixt met sunclub-fiesta1 waarbij je een spaanse gast erdoorheen hoort zingen, erg relaxt, zo van hey nanana nanana nana he-hey en de rest is in t spaans, weet ik niet hoe je t schrijft.
kan dit kloppen ?
quote:Ja klopt
Op woensdag 21 mei 2003 22:23 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Die remember van summerlove.. ook nergens te vinden.. (wie helpt me)ik hoor er iedereen over maar heb hem volgens mij nog nooit gehoord. Ik vermoed dat hij sterk lijkt op het introotje van de site van http://www.dj-maurice.comkan dit kloppen ?
Ik ben ca. 20 minuten aan de slag gegaan met de acapella versie van The Underdog Project en de album versie van Sunclub's Fiësta...
Zie hier het resultaat... nou ja.. een klein gedeelte dan, wil geen BUMA-STEMRA op mijn dak, nou ja het dak van de bovenburen dan...
http://www.djmarcel.nl/datkanikook.mp3
Hoe simpel kun je op vandaag nog in de hitparade terecht komen...!?
[Dit bericht is gewijzigd door DJMarcel.nl op 22-05-2003 07:42]
wel leuk, zou best nog wel eens een zomerhit(je?) kunnen worden.
quote:Doe je gewoon goed. Die twee nummers passen gewoon goed bij elkaar. Was jij maar op het idee gekomen, had je nu flink knaken verdiend
Op donderdag 22 mei 2003 07:21 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Hoe simpel kun je op vandaag nog in de hitparade terecht komen...!?
quote:welnee joh ! Ik vind em best relax !
Op vrijdag 30 mei 2003 17:57 schreef RuiDaSilva het volgende:
Crap
*Krijg er wel een party mood van.. ookal is het niet mijn muzieksmaak
quote:Het deuntje is nu het leukste aan het nummer
Op vrijdag 30 mei 2003 21:00 schreef Scandalous het volgende:
Nog een keer dat kutdeuntje
quote:Ik ook niet
Op donderdag 5 juni 2003 12:48 schreef Tania18 het volgende:
Kan de mp3 nergens vinden
Groetjes,
quote:Ieder z'n eigen smaak
Op donderdag 5 juni 2003 13:53 schreef Key het volgende:
Ik vindt het maar niks. Men neme Sunclub - fiësta en gooie er een stemmetje onder wat niet eens lekker loopt en klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |