quote:Nog geen idee van de prijzen, maar dat zal wel wat hoger dan gemiddeld zijn....
Mariah Carey naar Nederland
ROTTERDAM (ANP) - Mariah Carey komt voor een eenmalig concert naar Nederland. Op woensdag 8 oktober treedt zij op in de Rotterdamse Ahoy'. Het is dan ruim zeven jaar geleden dat ze in ons land zong.Mariah Carey, dochter van een operazangeres, heeft inmiddels 150 miljoen albums verkocht, vijftien nummer-1-hits op haar naam gebracht en twee Grammy Awards en twee American Music Awards gewonnen. Op dit moment heeft ze een hit met de single I Know What You Want samen met Busta Rhymes. De kaartverkoop begint zaterdag, aldus impresariaat Mojo.
quote:Waarschijnlijk moet half Rotterdam op de schop om het 'mevrouw' naar de zin te maken?
Op woensdag 21 mei 2003 15:11 schreef calvobbes het volgende:
Nog geen idee van de prijzen, maar dat zal wel wat hoger dan gemiddeld zijn....
quote:Huh? dit topic gaat toch over mervouw Carey
Op woensdag 21 mei 2003 15:22 schreef codeho het volgende:
Hé ik ga ook naar R.E.M. in de Heineken Music Hall. Wordt een topper!!!
quote:Waarom weet ik daar niets van?
Op dit moment heeft ze een hit...
quote:Busta Rhymes & Mariah Carey ( speelt ze de hoer van Busta zo ongveer )
Op woensdag 21 mei 2003 15:29 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
Waarom weet ik daar niets van?
quote:Hoezo, je hoeft er zelf toch niet naar toe
Op woensdag 21 mei 2003 16:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hopelijk breek de varkenspest tegen die tijd in Rotterdam uit...
Deze reactie is ook gericht aan alle anderen die niets in dit topic te zoeken hebben op treiteren na..
quote:Nee, jij hebt veel te melden...
Op woensdag 21 mei 2003 16:13 schreef Sven- het volgende:[..]
Hoezo, je hoeft er zelf toch niet naar toe
Flauwe kinderachtige reactie.. er zijn zat mensen die met plezier naar een concert van Mariah Carey gaan... wie ben jij om daar een oordeel over te vellen..
Deze reactie is ook gericht aan alle anderen die niets in dit topic te zoeken hebben op treiteren na..
quote:Mja die hoef ik ook niet te zien.. Da Brat en Trey Lorenz zullen er ongetwijfeld wel bij zijn.. in Amerika is Ashanti het voorprogramma.. ben benieuwd wat wij krijgen..
Op vrijdag 23 mei 2003 10:52 schreef div.bel.broodjes het volgende:
ik heb gisteren 4 arenakaarten gekocht. Het is nu bijna uitverkocht.
Ik hoop dat ze busta rhymes en deze sukkel thuis laat.
quote:Hé zelfde Swen van FOMM?
Op vrijdag 23 mei 2003 11:45 schreef Sven- het volgende:[..]
Mja die hoef ik ook niet te zien.. Da Brat en Trey Lorenz zullen er ongetwijfeld wel bij zijn.. in Amerika is Ashanti het voorprogramma.. ben benieuwd wat wij krijgen..
quote:jezus, het zoveelste concert waar ik heen wil maar niet kan omdat ik dan in engeland zit!
Op zaterdag 24 mei 2003 12:05 schreef xman het volgende:[..]
Hé zelfde Swen van FOMM?
Christina Aguilera, Justin Timberlaken en nou ook nog Mariah! Dat waren toch wel ongeveer m'n 3 favorieten.......
quote:jah
Op zaterdag 24 mei 2003 12:05 schreef xman het volgende:[..]
Hé zelfde Swen van FOMM?
quote:Mariah Carey geeft ook 2 optredens in de UK.
Op zaterdag 24 mei 2003 12:57 schreef somegirl het volgende:[..]
jezus, het zoveelste concert waar ik heen wil maar niet kan omdat ik dan in engeland zit!
Christina Aguilera, Justin Timberlaken en nou ook nog Mariah! Dat waren toch wel ongeveer m'n 3 favorieten.......
quote:CharmingButterfly
jah wie ben jij dan?
Dit is (hoogstwaarschijnlijk) de setlist, voor de geinteresseerden:
1 Looking In Intro
2 Heartbreaker Medley
3 Dreamlover
4 Through The Rain
5 My All / My All Remix Dance
6 Clown
7 Can't Take That Away ( of Vision Of Love, One Sweet day, Love Takes Time, ligt eraan welk nummer wint in de poll op haar website, tot nu toe bijna elke keer CTTA)
8 Honey
9 I Know What You Want
10 Subtle Invitation
11 My Saving Grace
12 Band Introduction
13 I'll Be There (with Trey)
14 Friend Of Mine (Trey)
15 Bringin' On The Heartbreak
16 Fantasy Remix Dance
17 Always Be My Baby
18 Make It Happen
*encore
19 Without You
20 Hero
21 Butterfly Outro
zingen: dat kan ze nog steeds goed, moet ik toegeven, blijft zuiver, maar het optreden/de show als geheel heeft geen indruk gemaakt. het spetterde er niet vanaf, van haar niet, van de rest niet, van de hele show niet.... ja 1 momentje met de 3 achtergrondzangeressen en 1 zanger, toen Mariah zich voor de zoveelste keer aan het omkleden was.
en waar ik zeker op afgeknapt ben zijn haar benen: wat zijn die lelijk en waarom moet ze in hemelsnaam 3kwart van de show 99% van die lelijke benen laten zien?!?!?
nou was het al algemeen bekend dat ze zelf al jarenlang niet tevreden was met haar benen (kan ik me dus voorstellen), maar dan snap ik dit dus niet.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |