9 september staat hij in de Ahoy in Rotterdam. HIM en Godsmack zijn het voorprogramma.
Kaarten zijn niet goedkoop: tussen de 39,50 en 44 euro.
quote:waarom geloof je het niet als iemand zoiets zegt?
Op woensdag 21 mei 2003 13:49 schreef Frenkie het volgende:
Bron..??
ok, bij deze dan: Mojo Concerts. geloofwaardig genoeg?
quote:Ik geloof je wel hoor
Op woensdag 21 mei 2003 13:51 schreef Tokus het volgende:[..]
waarom geloof je het niet als iemand zoiets zegt?
ok, bij deze dan: Mojo Concerts. geloofwaardig genoeg?
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 21-05-2003 13:54]
quote:oki
Op woensdag 21 mei 2003 13:53 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik geloof je wel hoor
Ik wilde alleen de bron checken zodat ik het nieuws zelf kan gebruiken
ik zie het trouwens niet op de site van mojo staan
bij deze het hele bericht, van de mailinglist:
quote:
Ozzy Osbourne terug in Nederland
Na zijn zeer succesvolle show vorig jaar op zijn eigen Ozzfest in Nijmegen is The Prince Of Darkness weer te zien in Nederland. Op 9 september zal Ozzy samen met voorprogramma HIM en Godsmack te zien zijn in de Rotterdamse Ahoy'.Een paar jaar geleden gaf niemand meer een cent voor de carrière voor de ex-zanger van Black Sabbath, maar dat veranderde snel met het nu al legendarische programma The Osbournes bij MTV. Dit inkijkje in het bizarre leven van Ozzy, Jack, Sharon, Kelly en de honden zorgden ervoor dat Ozzy weer helemaal hot was. In Rotterdam zal naast een hele reeks metalklassiekers als Paranoid en Iron Man ook het nieuwe solowerk als Dreamer voorbijkomen.
Ozzy Osbourne
+ special guests HIM & Godsmack
Dinsdag 9 september 2003
Ahoy' Rotterdam
Entree: 44, 42,50, 41 en 39,50 Euro (excl. servicekosten)
Aanvang: 19.30 uur
quote:thanks man
Op woensdag 21 mei 2003 14:26 schreef Tokus het volgende:
bij deze het hele bericht, van de mailinglist:
Zou ik wel heel blij mee zijn.
Ik denk alleen dat het wel niet zal gebeuren
quote:joh dit is allang bevestigd zelfs door TMF en dat soort meuk zenders
Op woensdag 21 mei 2003 13:49 schreef Frenkie het volgende:
Bron..??
quote:Geweest!!!!!
Op woensdag 21 mei 2003 13:53 schreef IAK_SAKKAK het volgende:
In '99 stond hij er met Black Sabbath...Dat was pas geweldig...
Eindelijk ga ik hem live zien
quote:Iemand een idee waarom dat 2 maanden verplaatst is!?!?!?
Concert Ozzy Osbourne verplaatst naar november
Ben je in het bezit voor kaarten voor het komende Ozzy Osbourne concert in Rotterdam? Of ben je van plan naar the prince of darkness te gaan? Let dan even op.Het concert van dinsdag 9 september wordt verplaatst naar dinsdag 4 november. Lokatie en aanvangstijd blijven hetzelfde. Mocht je al (een) kaart(en) in huis hebben, dan hoef je niets te doen. Met deze kaart(en) heb je gewoon toegang tot het concert.
Ben je om één of andere reden verhinderd, dan kun je je kaart(en) terugbrengen tot 14 oktober bij één van de voorverkoopadressen van Ticket Service.
In het voorprogramma blaast de dub heavy post rock groep HIM het dak van Ahoy' eraf.
Dinsdag 4 november 2003
Ahoy' - Rotterdam
Entree: E 42,50,/E 41,-/E 39,50 (exclusief servicekosten)
Aanvang: 19.30 uur
Edit: De site van de Ahoy weet wel de reden:
quote:
De lokatie en aanvangstijd blijven hetzelfde. De reden is het plotselinge overlijden van Ozzy's vaste tourmanager.
quote:Is Sharon dat niet?
Op donderdag 28 augustus 2003 13:48 schreef calvobbes het volgende:Edit: De site van de Ahoy weet wel de reden:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
De lokatie en aanvangstijd blijven hetzelfde. De reden is het plotselinge overlijden van Ozzy's vaste tourmanager.
--------------------------------------------------------------------------------
quote:tourmanager regelt alles voor de tour. Als Sharon dat er ook bij zou moeten doen zou ze zichzelf moeten clonen.
Op zondag 31 augustus 2003 17:46 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Is Sharon dat niet?
quote:Nope.
Is Sharon dat niet?
quote:Die is volgens mij algemeen manager van hem.
Is Sharon dat niet?
Maar ik baal er ontzettend van dat het verplaatst is. 4 november kan ik namelijk niet
quote:ja ik vind het ook niet zo super, muse en ozzy in dezelfde week...
Op zondag 31 augustus 2003 17:47 schreef Vectra het volgende:[..]
Die is volgens mij algemeen manager van hem.
Maar ik baal er ontzettend van dat het verplaatst is. 4 november kan ik namelijk niet
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:09 schreef RAM_ het volgende:
The old bastard did it again. Ozzy Osbourne has cancelled his European-tour for now. His operated leg needs a longer recovery time than though, so The tour is not coming to Europe this fall.
This is sad for all you HIM teamers and specially for those who own the tickets to Helsinki show 13.09.03
...Sucks, but there is nothing to do. And beside something has to be given for mr. Osbourne. Try to do touring when you are over 50 years old.
But the tour will take place later when Ozzy gets his leg to work with him again. So stay tuned for the new gig dates.
.....Fuck'dat!Bron: http://www.bamargera.com/bored/YaBB.cgi?board=HIM;action=display;num=1062241860
quote:
OZZY OSBOURNE Postpones European Tour (Again) - Oct. 14, 2003
OZZY OSBOURNE has been forced to postpone a six-week string of European tour dates set to begin next week due to side effects of medication he was taking to control a tremor, MTV.com reports.Osbourne's personal physician, Dr. Allan H. Ropper, chief of neurology at Caritas St. Elizabeth's Medical Center, had been treating the singer for the condition in Boston and advised him to postpone the dates.
"Ozzy Osbourne does not have Parkinson's Disease," Dr. Ropper said in a statement. "However, he does have a tremor which is coming under control with medication. Unfortunately, one of the side effects of the medication is dry mouth, which greatly impairs the voice. This problem usually subsides after three to four weeks, but the downside is that this will definitely affect Mr. Osbourne's ability to sing at this time."
The 21-show European tour was to begin October 22 in Dublin, Ireland, and run through December 5 in Munich, Germany. The dates, rescheduled after a previous cancellation, are expected to be made up early next year.
In a statement released Tuesday (October 14), the singer said his worsening tremor was "practically destroying my life along with my self-esteem." He also expressed gratitude to his doctor and said he was glad to be home with his family, recovering.
"I feel like I keep letting you all down, which breaks my heart," his statement continued, "but you have my word that I will be over in the new year to complete my European tour."
Ik vind Ozzy te gek, maar ik ga geen 97(!) gulden betalen voor een kaartje!
Het is echt een trend om zo belachelijk veel geld te vragen voor dit soort acts. Iron Maiden idem dito. Ik ben een grote fan, maar ik betaal gewoon niet boven de 40 euro om ze te zien!
Ik denk dat veel fans behoorlijk terugschrikken van dit soort exorbitante bedragen. Jammer hoor....
quote:pff alweer
Op woensdag 15 oktober 2003 09:20 schreef Seborik het volgende:
En het wordt weer verzet:
[..]
quote:nee je moet niet lezen wat er als laatste gepost is...
Op donderdag 23 oktober 2003 19:41 schreef i_defy het volgende:
Tis alweer verplaatst toch?Naar 17 Januari?
quote:Heeft die ook een landgoed in Londen!?!?!?
Ozzy Osbourne zwaargewond na botsingLONDEN (ANP) - De Britse rocker Ozzy Osbourne is maandag zwaargewond geraakt na een botsing in een terreinwagen op zijn landgoed in Buckinghamshire. Hij heeft een spoedoperatie ondergaan en is buiten levensgevaar, zo heeft zijn publiciteitsagent Cindy Guagenti laten weten.
Volgens Guagenti heeft Osbourne een sleutelbeen, zes ribben en een wervel in zijn nek gebroken. Hij moest met spoed worden geopereerd omdat het gebroken sleutelbeen de bloedtoevoer naar zijn arm afsneed. Ook hebben de behandelende artsen een bloeding in een van zijn longen gestelpt.
Het concert van de 55-jarige hardrocker op 17 januari in Ahoy in Rotterdam lijkt nu van de baan. Het concert was al twee keer uitgesteld omdat Osbourne al twee jaar last heeft van een zenuwtrek.
Ozzy Osbourne staat bekend om zijn vroegere uitbundige en vooral ongezonde levensstijl van drugs en drugs. Hij en zijn gezin zijn wereldberoemd geworden door de reality-serie The Osbournes op MTV.
quote:Daar komt ie vandaan
Op dinsdag 9 december 2003 07:41 schreef calvobbes het volgende:
Heeft die ook een landgoed in Londen!?!?!?
quote:
Ozzy Osbourne may not get back on stage for a year after suffering a broken neck vertebra and other injuries in an all-terrain vehicle accident Monday (Dec. 8), according to the Mirror.A hospital source said: "Broken ribs make it painful to breathe let alone sing and the tube will have put pressure on his voice box."
Meanwhile, at last night's British Comedy Awards, fellow rocker Alice Cooper, standing in for Ozzy for one presentation, said: "I have just sent him a whole carton of coloring books.
"He's going to be in bed for a while, he'll get so bored just lying there, now he can just play and color-in."
In other news, Ozzy's hospital is at the centre of a scare over the killer MRSA bug, according to the Mirror.
A clampdown is in place to stop it spreading through intensive care units.
All but essential staff have been banned from going into the area where Ozzy is recovering from his injuries.
A source at Wexham Park said: "There are serious problems with MRSA." A hospital spokeswoman said: "I think MRSA is pretty usual in a lot of hospitals these days."
Dan maar kaartje terugbrengen. Kut, ben ik die *&%^servicekosten ook kwijt
Dan maar eens naar Rob Zombie, lijkt me ook wel koel.
quote:Ozzy zal nooit stoppen. hij zal op een dag dood neervallen op het podium. Ik heb hem op het Ozzfest gezien. Waanzinnig goed optreden!
Op donderdag 11 december 2003 14:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik geloof dat het moeilijk wordt om Ozzy ooit nog eens live te zien. Als ik hem was zou ik stoppen trouwens.
quote:dat vermoed ik ook
Op donderdag 11 december 2003 14:12 schreef kriele het volgende:[..]
Ozzy zal nooit stoppen. hij zal op een dag dood neervallen op het podium.
quote:tja, Ozzy is nu niet echt het toonbeeld voor Becel. Maar zijn toetakeling lijkt nu definitief te hebben ingezet, getuige zijn recente dokters en ziekenhuisbezoekjes.
Op donderdag 11 december 2003 14:13 schreef Tokus het volgende:[..]
dat vermoed ik ook
al ben ik bang dat dat eerder vroeger als later gaat komen.
quote:tenzij hij hiervan weer herstelt, dan bewijst hij wel echt onsterfelijk te zijn
Op donderdag 11 december 2003 14:18 schreef kriele het volgende:[..]
tja, Ozzy is nu niet echt het toonbeeld voor Becel. Maar zijn toetakeling lijkt nu definitief te hebben ingezet, getuige zijn recente dokters en ziekenhuisbezoekjes.
quote:dan is ie een echte highlander!
Op donderdag 11 december 2003 14:19 schreef Tokus het volgende:[..]
tenzij hij hiervan weer herstelt, dan bewijst hij wel echt onsterfelijk te zijn
quote:Het concert van de Britse rocker Ozzy Osbourne op 17 januari in Ahoy' in Rotterdam is definitief uitgesteld door het ongeluk dat hij maandag had. Dat meldde donderdag Mojo Concerts. (Telegraaf)
Op dinsdag 9 december 2003 09:17 schreef pro_jeex het volgende:
gaat het nog wel door
quote:
World Entertainment News Network is reporting that Ozzy Osbourne may never sing again after the horrific ATV accident this week which almost left him paralyzed.Osbourne broke six ribs, a collarbone and a vertebra in his neck after losing control of the vehicle in the grounds of his Buckinghamshire, England, estate on Monday.
Doctors at Wexham Park Hospital in Slough, south England, where Ozzy is being treated in intensive care, say the singer is making slow progress but they fear he may never regain his voice.
Medical director Dr. Dick Jack says, "He is not physically able to come off the ventilator yet. While he has got a tube in his throat he can't talk but, while awake, he has been making progress with people. His progress will be slow."
When asked if the 55-year-old former BLACK SABBATH frontman will be able to speak once the tube has been removed, Jack responded, "We don't know."
Sharon Osbourne said a security guard who was with the rock star resuscitated him, the Daily Mirror tabloid reported.
"He had stopped breathing and the guard spotted it immediately," she was quoted as saying. "He had stopped breathing for a minute and a half and there was no pulse. But thank God, the security guard was there to revive him. He resuscitated him and got him breathing and his pulse going again. We are so, so grateful to him."
Osbourne fractured his left collarbone, eight ribs and a neck vertebra in Monday's accident at his estate in Buckinghamshire, southern England. He underwent emergency surgery after the crash to restore the flow to a damaged blood vessel.
He has been on a ventilator in intensive care at Wexham Park Hospital in Slough, west of London. Hospital medical director Dr. Ricard Jack has said he expects the 55-year-old "Black Sabbath" star to make a steady recovery.
Jack said Osbourne was "progressing well, but slowly."
"With each day he becomes less dependent on the ventilator," he said. "It is still too early to take him off entirely. Otherwise he is well, with no complications."
Sharon Osbourne reportedly said doctors did not yet know whether her husband would have any long-term effects.
"The doctors are hoping there hasn't been any lasting damage, but until Ozzy can actually come round and get off the ventilator and then they will know," she was quoted as saying.
She reportedly added that Ozzy Osbourne crashed as he drove over uneven ground and the bike landed on top of him.
quote:Niet echt een verrassing...
Concert Ozzy Osbourne afgelast
Het concert van Ozzy Osbourne op 17 januari in Ahoy in Rotterdam wordt alsnog definitief afgelast. De zanger moet voor onbepaalde tijd rust houden om te herstellen van zijn ongeluk in december. Reeds gekochte kaarten zijn tot 17 februari 2004 in te leveren bij de bekende voorverkoopadressen.Eerder moest The prince of darkness zijn concerten uitstellen omdat hij last van zijn stem had. De oorzaak daarvan lag volgens een officiële doktersverklaring aan de negatieve bij-effecten van Ozzy's medicijngebruik.
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:06 schreef calvobbes het volgende:
Nou is het dus toch helemaal afgelast....
[..]Niet echt een verrassing...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |