quote:Gedeeltelijk ben ik het met je eens,maar het laatste gedeelte klopt niet. Je zegt dat te hard rijden een keuze is, maar hoe vaak gebeurt het wel niet dat je (in een onoplettend moment) net iets boven de maximumsnelheid uitkomt? Ik ben dan ook van mening dat ze die boetes tot 10 km/h moeten afschaffen en de boetes van 10km of hoger zwaarder moeten straffen.
Op donderdag 22 mei 2003 10:51 schreef _dazzling het volgende:
Tja ... flits geen flits... t blijft gewoon irritant dat het er eigenlijk niet meer om gaat dat ze je beboeten, om ervoor te zorgen dat je het niet meer doet. Ik dacht ooit dat deze instantie er was om foute te corrigeren aan de hand van boete's. Maar het is ondertussen gewoon een moneymaker. Is jammer ik denk dat als ze je berispen, zonder een boete dat we uit solidariteit misschien eerder langzamer gaan rijden......
tering, wat lul ik nou... nevernooitnie dus.Tja simpel as that zij bepalen hoe hard je mag en jij hebt de keuze om daar mee te doen wat je wilt. Rijdt je harder, wat overgens gewoon mag, heb je kans op een boete , houd je je aan de regeltjes ben je boetevrij. Dus eigenlijk moeten we niet mekken over flits geen flits of wat dan ook... je kiest ervoor om te hard te rijden en jhe weet wat de consequenties zijn
quote:Daar gaan we weer.......
Op donderdag 22 mei 2003 10:51 schreef _dazzling het volgende:. Dus eigenlijk moeten we niet mekken over flits geen flits of wat dan ook... je kiest ervoor om te hard te rijden en jhe weet wat de consequenties zijn
quote:Zeur toch niet ! Geautomatiseerde controles zoals flitskasten en nu dus flitsloos automatisch controleren kosten veel minder personeel en budget dan bemande controles!
Op woensdag 21 mei 2003 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Geweldig hoe zo voor verkeerscontroles toch wel altijd budget en mankracht weten te vinden.
quote:Leo, je weet niet waar je over praat. Alleen de flits verdwijnt, de opstelling blijft hetzelfde. Het rolletje is weg, en het is nu digitaal. De controle zelf is nog net zo "arbeidsintensief" (niet voor niets tussen "") als vroeger.
Op donderdag 22 mei 2003 12:25 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Zeur toch niet ! Geautomatiseerde controles zoals flitskasten en nu dus flitsloos automatisch controleren kosten veel minder personeel en budget dan bemande controles!
quote:Ja, en je punt is ??????????
Op donderdag 22 mei 2003 12:28 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Leo, je weet niet waar je over praat. Alleen de flits verdwijnt, de opstelling blijft hetzelfde. Het rolletje is weg, en het is nu digitaal. De controle zelf is nog net zo "arbeidsintensief" (niet voor niets tussen "") als vroeger.
Lees je wel waar ik op reageer en wat ik schrijf ??????
quote:luister, dan gaat iedereen automatisch 10 km harder rijden omdat ze weten dat je pas bij 11km per uur boven limiet een boete krijgt... werkt niet
Op donderdag 22 mei 2003 11:44 schreef PteV het volgende:[..]
Gedeeltelijk ben ik het met je eens,maar het laatste gedeelte klopt niet. Je zegt dat te hard rijden een keuze is, maar hoe vaak gebeurt het wel niet dat je (in een onoplettend moment) net iets boven de maximumsnelheid uitkomt? Ik ben dan ook van mening dat ze die boetes tot 10 km/h moeten afschaffen en de boetes van 10km of hoger zwaarder moeten straffen.
quote:Niet dus. Er is alleen geen flits, de rest is hetzelfde
flitsloos automatisch controleren kost minder mankracht
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 11:48 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Daar gaan we weer.......
quote:Gelul van de bovenste plank! Precies wat ook Spee altijd zegt. "We zijn een land van kruideniers." Dikke BULLSHIT.
Op donderdag 22 mei 2003 14:08 schreef _dazzling het volgende:[..]
luister, dan gaat iedereen automatisch 10 km harder rijden omdat ze weten dat je pas bij 11km per uur boven limiet een boete krijgt... werkt niet
quote:Zeg vriend, als je citeert, citeer dan de hele zin. Er stond:
Op donderdag 22 mei 2003 14:08 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Niet dus. Er is alleen geen flits, de rest is hetzelfde
En als je het nou nog niet begrijpt, jammer dan.
quote:Of je kan niet lezen of je bent ongelooflijk aan het trollen.
Geautomatiseerde controles zoals flitskasten en nu dus flitsloos automatisch controleren kosten veel minder personeel en budget dan bemande controles!
[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 22-05-2003 14:14]
quote:Dank u.
Op donderdag 22 mei 2003 14:13 schreef BroesWillems het volgende:
-edit- ik moet beter lezen
quote:Ik weet het niet. hij is ZELF de eerst die over die kasten begint. er staat in de openingspost (en daar discussieren we over) niets maar dan ook niets over die kasten. alleen over de verdwijnende flits.
Op donderdag 22 mei 2003 14:16 schreef Koos_26 het volgende:
Volgens mij denkt Leo nog steeds dat er zonder flits ook niemand meer in de berm hoeft te liggen snurken. Hoe breng ik het hem aan zijn verstand dat dat niet waar is?
Mensen moet gewoon niet te hard rijden als dat niet mag. En als je dat toch doet (net als ik dat zeer zeker zal doen als ik een auto heb), dan moet je daar ook zelf de verantwoordelijkheid voor dragen en niet gaan zitten klagen dat het allemaal maar om het geld gaat.
quote:Nou waarom doen ze dat dan niet? Kost nog minder ook, en is veiliger voor het verkeer.
Op donderdag 22 mei 2003 14:21 schreef GoodspeeD het volgende:
Iedereen die zegt dat boetes moneymakers zijn, die moet zich maar eens realiseren dat het rijk net zo goed de belasting per persoon met ¤ 0,50 per maand kan verhogen. Dan verdienen ze waarschijnlijk tien keer zoveel als die schijtboetes.
quote:Die discussie hebben we al 30 keer gevoerd. Nu even niet dus.
Mensen moet gewoon niet te hard rijden als dat niet mag. En als je dat toch doet (net als ik dat zeer zeker zal doen als ik een auto heb), dan moet je daar ook zelf de verantwoordelijkheid voor dragen en niet gaan zitten klagen dat het allemaal maar om het geld gaat.
quote:Geloof maar dat mensen dat dus wel doen he? Als je hier op de snelweg 200 mag rijden dan zouden er genoeg zijn die dat doen. En tuurlijk zijn er ook mensen die keurig 100 of 120 gaan rijden.
Op donderdag 22 mei 2003 14:10 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Gelul van de bovenste plank! Precies wat ook Spee altijd zegt. "We zijn een land van kruideniers." Dikke BULLSHIT.
Alsof iedereen 200 zou rijden als dat zou mogen. Absoluut niet waar.
quote:Stel, de maximumsnelheid wordt overal, ook in de bebouwde kom, vrijgegeven. Je mag dus 200 als je dat zou willen. Denk je dat er veel mensen dat zouden doen?
Op donderdag 22 mei 2003 14:43 schreef _dazzling het volgende:[..]
Geloof maar dat mensen dat dus wel doen he? Als je hier op de snelweg 200 mag rijden dan zouden er genoeg zijn die dat doen. En tuurlijk zijn er ook mensen die keurig 100 of 120 gaan rijden.
Of d8 je dat mensen in de stad 50 gaan rijden als ze 70 mogen? word eens wakker
quote:Ik heb het niet over bermcontroles. Als je goed leest zie je dat ik het heb over flitskasten en automatische flitscontroles. Goed lezen is iets anders dan maar een beetje raak interpreteren.
Op donderdag 22 mei 2003 14:16 schreef Koos_26 het volgende:
Volgens mij denkt Leo nog steeds dat er zonder flits ook niemand meer in de berm hoeft te liggen snurken. Hoe breng ik het hem aan zijn verstand dat dat niet waar is?
quote:Wat is dan volgens jou een automatische controle?
Op donderdag 22 mei 2003 15:19 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Ik heb het niet over bermcontroles. Als je goed leest zie je dat ik het heb over flitskasten en automatische flitscontroles. Goed lezen is iets anders dan maar een beetje raak interpreteren.
Je hebt het in je eerste post over
quote:Dat klopt dus niet. Er verandert niets. Behalve de flits dan.
nu dus flitsloze automatische controles
http://www.tuftufclub.com/fotos/fotorepo.php?welke=326
Zoals al eerder in dit topic gezegd:
kutjuten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |