Ik ga, eerst ff Serpo (serpo.nl) bezoeken en daarna SpareRibs eten
quote:je had makkelijk naar college kunnen gaan
Op woensdag 21 mei 2003 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik ga, eerst ff Serpo (serpo.nl) bezoeken en daarna SpareRibs eten
quote:yummie spare ribs
Op woensdag 21 mei 2003 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik ga, eerst ff Serpo (serpo.nl) bezoeken en daarna SpareRibs eten
Maar mijn vrijwillige verhuizing naar A'dam werd wel positief ontvangen.
quote:Dus je gaat eerder verhuizen gijs?
Op woensdag 21 mei 2003 16:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ben ik weer, 3:15 uur vergadering gehad.Maar mijn vrijwillige verhuizing naar A'dam werd wel positief ontvangen.
quote:Oorspronkelijk was de bedoeling eind 2004 iedereen verplicht (staffuncties verhuizen dan naar Amsterdam). Ik heb aangegeven dat ik wel bereid ben een jaartje eerder te gaan.
Op woensdag 21 mei 2003 16:33 schreef silver-surfer het volgende:
Dus je gaat eerder verhuizen gijs?
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 16:38 schreef Tigress74 het volgende:allemaal...
quote:Nou tof voor me is het niet, ik ging liever niet.
Tof voor je Strolliebollie
quote:Hi Strolliebollie
Op woensdag 21 mei 2003 16:41 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Tiggy
[..]Nou tof voor me is het niet, ik ging liever niet.
Maar is wel goed dat er nu een beetje vaart in komt, kan mijn vriendin ook eens gaan solliciteren.
misschien dat ze nu ophouden
quote:Cunt
Op woensdag 21 mei 2003 16:46 schreef Bastard het volgende:
Is het nou eindelijk eens stil hier?
Ik heb trouwens ook een T68i.
quote:ja ik ben er ook heel tevreden mee maar ik krijg nu een nokia 7250.. een hele mooie paarse dus das echt iets voor mij
Op woensdag 21 mei 2003 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het ook even achter gemeld Nadien, V&A modjes irriteren zich meestal ook aan dat soort trieste figuren.Ik heb trouwens ook een T68i.
quote:Hey Bastard
Op woensdag 21 mei 2003 16:46 schreef Bastard het volgende:
Is het nou eindelijk eens stil hier?
quote:Ik ga gelukkig aan de rand van Amsterdam werken, ik ga dan ook buiten de stad wonen. Met een beetje geluk hoef ik geen voet in die stad te zetten.
Op woensdag 21 mei 2003 16:43 schreef Tigress74 het volgende:
Ik bedoelde tof voor je dat het goed ontvangen is..en inderdaad gaaf dat je vriendin kan solliciteren dan...
Maar dat verhuizen naar A'dam () niet tof is dat begrijp ik
quote:*Ook T68i bezitter is*
Op woensdag 21 mei 2003 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het ook even achter gemeld Nadien, V&A modjes irriteren zich meestal ook aan dat soort trieste figuren.Ik heb trouwens ook een T68i.
quote:Waar wil je gaan wonen dan ?
Op woensdag 21 mei 2003 16:49 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik ga gelukkig aan de rand van Amsterdam werken, ik ga dan ook buiten de stad wonen. Met een beetje geluk hoef ik geen voet in die stad te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |