Dat is erg jammer want 94 was behoorlijk goed.quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:26 schreef BobbyDrake het volgende:
Ik vind Naruto de laatste tijd niet zo. Het is momenteel een beetje simpel met alleen de focus op Naruto. Ze mogen er van mij ook wel de laatste avonturen van Kakashi, Sasuke en Sakura tussendoor stoppen... dat houd het wat levendiger.
ik lees de manga al een behoorlijke tijd niet meer. maar ik weet wel dat de anime idd sneller vordert dan de manga. wat gaat er gebeuren op het moment dat de anime voorop loopt? Ben bang dat het netzo als dragonball Z enorm traag gaat worden. vanaf ep 30 ofzo begon het al een beetje trager te worden viel me op. Maarjah. ik moet elke keer weten wat er deze week gebeurt hequote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:38 schreef NaLiN het volgende:
nog een paar epi's en dan komt er een nieuw ninja team, dus voor de mieperts een lichtpuntje
de anime serie lijkt hard in te lopen op de manga.
Ik vond het meevallen. Ik kijk nog steeds, maar meer om te zien of ze binnenkort weer eens een beetje gaan opschieten met de verhaallijn. De dubbelaflevering 95-96 was mijns inziens teveel gevuld met flashbacks te we al veel te vaak gezien hadden. Daarnaast was het tekenwerk ook niet echt bijster op pijl.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:34 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Dat is erg jammer want 94 was behoorlijk goed.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Oh ik was toch sterk onder de indruk dat die werden afgebroken doordat Konaha werd aangevallen. Wie zijn dan gepromoveerd tot Chuunin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Oh ik was toch sterk onder de indruk dat die werden afgebroken doordat Konaha werd aangevallen. Wie zijn dan gepromoveerd tot Chuunin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:35 schreef boyv het volgende:
[..]Oke dank je voor de informatie, dat was me niet duidelijk geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:11 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
kleine gok: die word toch geopereerd en word weer helemaal beterquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:07 schreef Jebus het volgende:
Arme Rock Lee![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:35 schreef boyv het volgende:
[..]Vanaf dat punt vond ik het verhaal nogal wat minder worden, het wordt allemaal iets te voorspelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Offtopic: is jouw avatar toevallig afkomstig uit een anime die HunterxHunter heet?Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:46 schreef VeX- het volgende:
[..]
Vanaf dat punt vond ik het verhaal nogal wat minder worden, het wordt allemaal iets te voorspelbaar.
Offtopic: is jouw avatar toevallig afkomstig uit een anime die HunterxHunter heet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die avatar komt uit HxH (plaatje = Shizuku)![]()
Het zal wel wachten worden op episode 100 voor er weer echt iets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:02 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
kleine gok: die word toch geopereerd en word weer helemaal beter
tis wel weer ff wachten op wat actie, altijd dat langzame gedoe na een gevecht schiet niet op
Ja dat las ik ook laatst. Vond ik ook wel raar, vind niet dat ze zich gedragen als 12-jarigen. Al verklaart het wel waarom Naruto Jiryia een pervert hermit vind.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:33 schreef Jebus het volgende:
hmmz ik lees net in die bio's dat sasuke en naruto enzo allemaal een jaar of 12 zijn. Ik dacht altijd dat ze een jaar of 17 warenLekker dan 12 jarige kinderen tegen elkaar to the death laten vechten
Ja deel 2... was best leuk maar toen de anime veel verder was dan de game vond ik het niet interessant meer, maar gelukkig komt deel 3 eraan.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:18 schreef ASSpirine het volgende:
iemand de gamecube spel gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |