Waar denk je dat ik et over heb?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:09 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik heb hey over de 2de ova niet de eerste!
Je vergeet dat de Konoha Jounin van een zeer hoog niveau zijn. Konoha is een van de sterkste Hidden Villages. Je zag hoe makkelijk al die Sand Jounin werden afgemaakt. Bovendien heeft dat dorp in de special geeneens een leider die zich een Kage kan noemen, laat staan dat de Jounin sterk zijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 00:02 schreef Pietjuh het volgende:
Zo net naruto jump festa 2004 gezien.
Opzich best grappige special, alleen kan me niet voorstellen dat die ene gast jounin is geweest zeg! Wat een zwakkeling
Ja, het is veel verder. Er komen een heleboel toffe gevechten met heel veel onverwachte dingen in voor.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:29 schreef Pietjuh het volgende:
Verhaal van de manga is zeker al veel verder dan waar ze nu met de anime zijn?
...quote:Op zondag 30 mei 2004 18:58 schreef s0k het volgende:
Vind het eigenlijk best jammer dat de outfits nooit veranderen van de characterswant dat pakkie van Naruto zelf is me toch een potje lelijk
Lekker boeiend ookquote:Op zondag 30 mei 2004 21:00 schreef s0k het volgende:
Hij moet maar eens gauw Chuunin worden, dan krijgt hij hopelijk wel een ander outfit
Trouwens, best opmerklijk iets; Naruto is zo westers als het maar kan itt de andere Characters. Hij heeft blond haar en blauwe ogen, en nog extreem rond ook. Terwijl Sasuke een beetje spleet ogen heeft, en netzoals de rest, zwarte ogen.
naja..lekker lijp ook
Actie niet perse, ik ken zelf hele goede anime waar bijna geen actie in voorkomt, bijvoorbeeld .hack//sign en haibane renmeiquote:Op maandag 31 mei 2004 00:30 schreef Sudo het volgende:
Een heleboel manga/anime characters zijn vrij tot erg westers.Best wel gek eigenlijk misschien. Maar in manga kunnen beesten vaak ook praten en mensen hun gezicht in de vreemste emoties draaien, dus eigenlijk doet het er ook niet toe enzo. En tsja, als je het over uiterlijk hebt, het zijn natuurlijk meestal wel een soort super mensen enzo omdat ze er zo puur uit zien. Sommigen hebben zelfs nog paars en groen haar enzoMaar er zijn er ook wel redelijk wat, vooral de wat minder kleurig getekenden, waar de characters er wat donkereder, maar het gaat met manga toch vooral om het verhala en actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |