abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19497936
Of je wacht een paar dagen op de AnBu, en download alleen die.
Geduld is een schone zaak
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  Licht Ontvlambaar zaterdag 29 mei 2004 @ 20:44:13 #152
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zondag 30 mei 2004 @ 00:02:58 #153
17907 Pietjuh
Namaste!
pi_19504973
Zo net naruto jump festa 2004 gezien.
Opzich best grappige special, alleen kan me niet voorstellen dat die ene gast jounin is geweest zeg! Wat een zwakkeling
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_19510769
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 16:09 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik heb hey over de 2de ova niet de eerste!
Waar denk je dat ik et over heb?

De eerste was nog redelijk, Konohamaru is meestal wel grappig.
quote:
Op zondag 30 mei 2004 00:02 schreef Pietjuh het volgende:
Zo net naruto jump festa 2004 gezien.
Opzich best grappige special, alleen kan me niet voorstellen dat die ene gast jounin is geweest zeg! Wat een zwakkeling
Je vergeet dat de Konoha Jounin van een zeer hoog niveau zijn. Konoha is een van de sterkste Hidden Villages. Je zag hoe makkelijk al die Sand Jounin werden afgemaakt. Bovendien heeft dat dorp in de special geeneens een leider die zich een Kage kan noemen, laat staan dat de Jounin sterk zijn.
  zondag 30 mei 2004 @ 16:14:46 #155
32402 s0k
..............................
pi_19514387
Konohamaru is irritant man Het enige wat hij (eerst) wilde, was zn opa dollen Nou, dan ben je ook goed op je hoofd gevallen IMHO

Maargoed, in Ep. 80 zie je wel dat hij nooit kwade bedoelingen heeft gehad
..................................................................................................................................................
  zondag 30 mei 2004 @ 16:58:02 #156
17907 Pietjuh
Namaste!
pi_19515320
Leest hier iemand trouwens ook de manga?
Ik denk dat ik daar ook maar eens aan ga beginnen
Wandelen in Noorwegen
  zondag 30 mei 2004 @ 17:21:40 #157
32402 s0k
pi_19515920
* s0k leest de Manga
Je moet overigens wel van rechts naar links lezen

(kwam ik na chapter 4 achter...zat al te denken, wtf is dit voor vaags )
..................................................................................................................................................
  zondag 30 mei 2004 @ 17:29:42 #158
17907 Pietjuh
Namaste!
pi_19516099
Verhaal van de manga is zeker al veel verder dan waar ze nu met de anime zijn?
Wandelen in Noorwegen
  zondag 30 mei 2004 @ 17:49:47 #159
32402 s0k
pi_19516613
Ja, ze zijn wel een stuk verder, maar mij maakt het niet uit dat ik al verder ben in het verhaal
pi_19516617
Yup, anime is op de manga gebaseerd.
pi_19517294
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:29 schreef Pietjuh het volgende:
Verhaal van de manga is zeker al veel verder dan waar ze nu met de anime zijn?
Ja, het is veel verder. Er komen een heleboel toffe gevechten met heel veel onverwachte dingen in voor.
  zondag 30 mei 2004 @ 18:58:35 #162
32402 s0k
pi_19517907
Vind het eigenlijk best jammer dat de outfits nooit veranderen van de characters want dat pakkie van Naruto zelf is me toch een potje lelijk
pi_19520020
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:58 schreef s0k het volgende:
Vind het eigenlijk best jammer dat de outfits nooit veranderen van de characters want dat pakkie van Naruto zelf is me toch een potje lelijk
...
niet fokken met Naruto
  zondag 30 mei 2004 @ 21:00:22 #164
32402 s0k
pi_19520329
Hij moet maar eens gauw Chuunin worden, dan krijgt hij hopelijk wel een ander outfit

Trouwens, best opmerklijk iets; Naruto is zo westers als het maar kan itt de andere Characters. Hij heeft blond haar en blauwe ogen, en nog extreem rond ook. Terwijl Sasuke een beetje spleet ogen heeft, en netzoals de rest, zwarte ogen.

naja..lekker lijp ook
pi_19520809
quote:
Op zondag 30 mei 2004 21:00 schreef s0k het volgende:
Hij moet maar eens gauw Chuunin worden, dan krijgt hij hopelijk wel een ander outfit

Trouwens, best opmerklijk iets; Naruto is zo westers als het maar kan itt de andere Characters. Hij heeft blond haar en blauwe ogen, en nog extreem rond ook. Terwijl Sasuke een beetje spleet ogen heeft, en netzoals de rest, zwarte ogen.

naja..lekker lijp ook
Lekker boeiend ook .
  maandag 31 mei 2004 @ 00:04:41 #166
32402 s0k
pi_19525193
Ja.

pi_19525869
Een heleboel manga/anime characters zijn vrij tot erg westers.Best wel gek eigenlijk misschien. Maar in manga kunnen beesten vaak ook praten en mensen hun gezicht in de vreemste emoties draaien, dus eigenlijk doet het er ook niet toe enzo. En tsja, als je het over uiterlijk hebt, het zijn natuurlijk meestal wel een soort super mensen enzo omdat ze er zo puur uit zien. Sommigen hebben zelfs nog paars en groen haar enzo Maar er zijn er ook wel redelijk wat, vooral de wat minder kleurig getekenden, waar de characters er wat donkereder, maar het gaat met manga toch vooral om het verhala en actie
  maandag 31 mei 2004 @ 10:44:50 #168
17907 Pietjuh
Namaste!
pi_19529951
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:30 schreef Sudo het volgende:
Een heleboel manga/anime characters zijn vrij tot erg westers.Best wel gek eigenlijk misschien. Maar in manga kunnen beesten vaak ook praten en mensen hun gezicht in de vreemste emoties draaien, dus eigenlijk doet het er ook niet toe enzo. En tsja, als je het over uiterlijk hebt, het zijn natuurlijk meestal wel een soort super mensen enzo omdat ze er zo puur uit zien. Sommigen hebben zelfs nog paars en groen haar enzo Maar er zijn er ook wel redelijk wat, vooral de wat minder kleurig getekenden, waar de characters er wat donkereder, maar het gaat met manga toch vooral om het verhala en actie
Actie niet perse, ik ken zelf hele goede anime waar bijna geen actie in voorkomt, bijvoorbeeld .hack//sign en haibane renmei
Wandelen in Noorwegen
  Licht Ontvlambaar maandag 31 mei 2004 @ 18:14:36 #169
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_19540666
heb gister net ep 39 gezien
had nooit verwacht dat Kabuto-San voor orimachu werkte
en die lion combo van sasuke
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 juni 2004 @ 21:33:01 #170
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_19600406
Ga jij nou lekker eerst zorgen dat je bij bent voor je onnodig gaat kicken
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:57:33 #172
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_19610431
nieuwe eps is uit!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juni 2004 @ 20:24:53 #173
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zaterdag 5 juni 2004 @ 11:46:58 #174
32402 s0k
pi_19659081
Verdomme...wat een ENORME cliffhanger in chapter 218

Ik wil weten hoe het verder gaat AAARRGGHHH
pi_19672868
Ik vind het alleen jammer dat die manga niet in kleur is
Wandelen in Noorwegen
  zondag 6 juni 2004 @ 00:19:33 #176
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_19674959
Ben nu echt benieuwd welke kant het verhaal opgaat na chapter 218 gezien te hebben.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  donderdag 10 juni 2004 @ 13:55:25 #177
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_19782110
Wat is de laatste anime-aflevering tot nu toe dan? 85?
Zo ja, wanneer komt de volgende uit dan?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 10 juni 2004 @ 15:10:58 #178
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_19784595
quote:
Op maandag 31 mei 2004 10:44 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Actie niet perse, ik ken zelf hele goede anime waar bijna geen actie in voorkomt, bijvoorbeeld .hack//sign en haibane renmei
Ja Haibane Renmei! Sorry ik is fan :-) *trots op zijn volledige collectie Haibane Renmei met artbox en soundtrack*
The Light Is Leaving Us All
pi_19786812
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:55 schreef Rahl het volgende:
Wat is de laatste anime-aflevering tot nu toe dan? 85?
Zo ja, wanneer komt de volgende uit dan?
Vanavond of vannacht komt waarschijnlijk naruto 87 uit.
Wandelen in Noorwegen
pi_19786823
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:10 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

Ja Haibane Renmei! Sorry ik is fan :-) *trots op zijn volledige collectie Haibane Renmei met artbox en soundtrack*
Sugoi!
Ik wil die ook hebben
Wandelen in Noorwegen
pi_19796513
quote:
Op zondag 6 juni 2004 00:19 schreef VeX- het volgende:
Ben nu echt benieuwd welke kant het verhaal opgaat na chapter 218 gezien te hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_19824464
Naruto 87 was weer lekker een trainingsep.
Vind het altijd wel leuk om naruto beetje te zien klooien
Wandelen in Noorwegen
  vrijdag 11 juni 2004 @ 23:39:26 #183
94080 VeX-
pi_19824641
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 22:03 schreef boyv het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zaterdag 12 juni 2004 @ 08:56:13 #184
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_19829517
Ik wil het niet weten, maar de verleiding is zo groot om die spoilers te lezen

Volgens mij moet naruto die rubberen bal zn chakra in het midden concentreren en dan naar buiten duwen.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_19870030
finally found my favourite anime, ik zal niks vrijgeveen over de manga, die ligt te ver voor, ik mag denk ik ook niks zeggen of die spoilers kloppen ofniet toch?
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  maandag 14 juni 2004 @ 00:48:32 #186
94080 VeX-
pi_19871299
Je kan jou mening (over de manga) ook in spoilers doen.
pi_19871366
quote:
Op maandag 14 juni 2004 00:48 schreef VeX- het volgende:
Je kan jou mening (over de manga) ook in spoilers doen.
ik weet niet hoe( ben n00b) maar ik deel jouw spoiler mening in ieder geval wel
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_19873383
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:53 schreef MyImmortal het volgende:
finally found my favourite anime, ik zal niks vrijgeveen over de manga, die ligt te ver voor, ik mag denk ik ook niks zeggen of die spoilers kloppen ofniet toch?
Ikzelf vind naruto ook echt een goede serie, maar het is zeker niet mijn favoriet.
Ikzelf houd toch meer van series in het straatje haibane renmei, narutaru, last exile, .hack//sign en kino's travels
Wandelen in Noorwegen
pi_19876749
naruto vind ik lang niet meer zo sterk als het eerste gedeelte van de serie.
ben nu helemaal weg van full metal alchemist
pi_19880593
true enough, de arc met zabuza en haku is tot nu nog steeds het beste, ok favourite is wel sterk uitgedrukt, ik heb ernamelijk nog wel een aantal, wel hele oude zoals Yuyu Hakusho
pi_19885246
mja.. naruto wordt nu meer van gevecht naar gevecht... maar t verhaal blijft echt sterk vooral met die akatsumi (ofzo) vereniging erbij nu.. en nogmeer verrassingen erbij in de manga.. dus een groot pluspunt voor t verhaal
pi_19887027
Itachi in het verhaal introduceren is natuurlijk wel masterlijk, naar mijn mening een van de meest intrigerende characters(alhoewel ik een uchiha fan ben is mijn mening niet geheel objectief =P)
pi_19898827
quote:
Op maandag 14 juni 2004 18:20 schreef MyImmortal het volgende:
Itachi in het verhaal introduceren is natuurlijk wel masterlijk, naar mijn mening een van de meest intrigerende characters(alhoewel ik een uchiha fan ben is mijn mening niet geheel objectief =P)
Ikzelf vind naruto wel cooler dan sasuke. Ben ook benieuwd of we sakura nog beetje tegen gaan komen! Jireiya vind ik nog steeds een geweldig figuur
Wandelen in Noorwegen
pi_19912387
sakura......kan zeggen dat het een nutteloze karakter is, maarja is toch weer DE karakter die Naruto kracht geeft zeg maar,i kweet niet geod wat i kervan moet vinden, inner sakura vind ik dan wel weer vet. Jiraiya mag later Kakashi in de leer nemen, zodat hij niet alleen dirty boekjes leest maar ook kan schrijven
pi_20632427
De laatste reactie is alweer een maand geleden, maar ik denk dat ik het beter hier kan vragen dan een nieuw topic te openen.

Zou iemand voor mij de afleveringen op dvd kunnen branden? Ik wil graag naruto kijken, maar ik kan geen links meer vinden van oudere afleveringen. Van de 1e 20 kan ik eigenlijk niks meer vinden, misschien wel verder.. ik heb niet verder gezocht

Helaas beschik ik ook niet over een snelle verbinding. Is er iemand die (alle) afleveringen op zijn/haar pc heeft staan en beschikt over een dvd-brander? (Liever op dvd dan op cd omdat het anders veel cds gaat kosten)

Het liefst zo ver mogelijk dus episode 1 t/m 90? Hoeft niet perse tot 90, de nieuwste episodes kan ik nog wel vinden op internet (duurt alleen erg lang voordat ik ze binnen heb). Liefst redelijke tot goede kwaliteit en met ondertiteling

Natuurlijk staat er een vergoeding tegenover

pi_20636678
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 00:22 schreef SubSun het volgende:
De laatste reactie is alweer een maand geleden, maar ik denk dat ik het beter hier kan vragen dan een nieuw topic te openen.

Zou iemand voor mij de afleveringen op dvd kunnen branden? Ik wil graag naruto kijken, maar ik kan geen links meer vinden van oudere afleveringen. Van de 1e 20 kan ik eigenlijk niks meer vinden, misschien wel verder.. ik heb niet verder gezocht

Helaas beschik ik ook niet over een snelle verbinding. Is er iemand die (alle) afleveringen op zijn/haar pc heeft staan en beschikt over een dvd-brander? (Liever op dvd dan op cd omdat het anders veel cds gaat kosten)

Het liefst zo ver mogelijk dus episode 1 t/m 90? Hoeft niet perse tot 90, de nieuwste episodes kan ik nog wel vinden op internet (duurt alleen erg lang voordat ik ze binnen heb). Liefst redelijke tot goede kwaliteit en met ondertiteling

probeer www.narutochaos.com eens, hier kun je veel afleveringen downloaden, niet allemaal doen het, maar ik heb vanaf 12 tot 18 daarvandaan gehaald, moet de rest ook maar eens verder gaan downloaden.
je moet wel een account aanmaken, tis gratis dus, en je kan 2 afleveringen per 24 uur downloaden
  Licht Ontvlambaar donderdag 15 juli 2004 @ 10:57:37 #197
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_20636954
www.narutomania.com heeft ze als wmv,je kunt die requesten de eps die je wilt.
en natuurlijk www.dbzhevan.com heeft ze als rmvb
en natuurlijk dbz-media.nl <<ex-site van een kennis van mij
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:17:54 #198
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_20637441
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 00:22 schreef SubSun het volgende:

Ik heb alle Naruto AonE-ANBU (de beste fansubs) ep's op m'n hdd en ik heb ook een dvdbrander. Mail me.

[......]
pi_20641868
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 11:17 schreef OphiOn het volgende:

[..]

Ik heb alle Naruto AonE-ANBU (de beste fansubs) ep's op m'n hdd en ik heb ook een dvdbrander. Mail me.

You got mail
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 17:54:45 #200
30135 Ponem
een beetje vreemd...
pi_21102388
Zo net ff Naruto 94 bekeken. Wat een episode weer! Wij hebben overigens ook de game Naruto: Gekitou Ninja Taisen! 2 japanse import op de GameCube. Echt een leuke fighting game, zeker als je fan bent van de Anime. Zijn er meer mensen die de game spelen?
"In life there are two things. Things you can eat, and things you no can eat"-Quina FFIX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')