quote:ben ze al via kazaa aan 't halen...duurt alleen 19246 uur voordat ze binnen zijn
Op dinsdag 30 december 2003 21:05 schreef chiel2k het volgende:
Anders probeer je die eps toch gewoon via dc++ te downen ?
quote:shit, en ik heb pas tot ep 62 gezien
Op dinsdag 30 december 2003 21:58 schreef enlightenedwizza het volgende:[..]
ben ze al via kazaa aan 't halen...duurt alleen 19246 uur voordat ze binnen zijn
51 heb ik iig al, vanaf 60 ben ik ook al mee bezig
Komt een beetje vaak voor bij mij dat ik uiteindelijk veel meer ep's heb gezien dan gepland omdat ik telkens aan het eind van een ep de volgende moet zien
Daarom kijk ik nu ook gewoon een andere anime serie ![]()
Fullmetal Alchemist heet die. Niet zo goed als Naruto, maar best aardig op zich
quote:* enlightenedwizza downloaden gaat
Op donderdag 29 januari 2004 18:48 schreef Sietjuh het volgende:
Hebben jullie 68 al gezien? Zo niet... ga downloaden
Wel een redelijke episode... echt een aanloop naar een hoop gedoe
*note to self: download ANBU versie
quote:Die serie kijk ik ook elke week
Op woensdag 28 januari 2004 17:23 schreef Sietjuh het volgende:Fullmetal Alchemist heet die. Niet zo goed als Naruto, maar best aardig op zich
quote:Jawel, het is alleen niet zo goed als Naruto
Op zondag 1 februari 2004 01:54 schreef Pietjuh het volgende:
Hunter X Hunter is toch ook beetje te vergelijken met naruto?
Maar Naruto is echt een top serie. Alleen jammer dat er zo weinig sites in Nederland van zijn.
Ik ben zelf met zon site bezig, wordt erg groot in ieder geval ![]()
PS: Naruto roeleert zwaar.
quote:wil je ze ook zelf gaan rippen? of upload je de al bestaande en laat je iedereen downen?
Op zaterdag 14 februari 2004 14:29 schreef Daveurk het volgende:
(late reactie I know)Maar Naruto is echt een top serie. Alleen jammer dat er zo weinig sites in Nederland van zijn.
Ik ben zelf met zon site bezig, wordt erg groot in ieder geval
PS: Naruto roeleert zwaar.
quote:eigen bittorent server ja
Op zaterdag 14 februari 2004 17:11 schreef enlightenedwizza het volgende:[..]
wil je ze ook zelf gaan rippen? of upload je de al bestaande en laat je iedereen downen?
Dat is de/een vriendin van Gekkou Hayate. Gekkou Hayate was de scheidsrechter (die steeds moest hoesten) bij de voorrondes van de finale in de toren. Hij hoorde later het gesprek over het verbond tussen "Sand" en "Sound" en probeerde weg te komen, hij werd ingehaald door een special Jounin van the Sand en werd vermoord. Die meid met het paarse haar is van de Anbu, samen met haar kameraden vonden ze de dode Hayate, toen zei zij "I will avenge you, Gekkou Hayate".quote:Op woensdag 21 april 2004 11:47 schreef Mango-a-gogo het volgende:
Weet iemand wie dat wijf was met paarse haren is in epp 79? Kan me niet herinneren dat ik haar eerder heb gezien.
Geen spoilers aub, dan wil ik het niet weten..
Wow, een echte kenner hier..quote:Op donderdag 22 april 2004 14:07 schreef boyv het volgende:
[..]
Dat is de/een vriendin van Gekkou Hayate. Gekkou Hayate was de scheidsrechter (die steeds moest hoesten) bij de voorrondes van de finale in de toren. Hij hoorde later het gesprek over het verbond tussen "Sand" en "Sound" en probeerde weg te komen, hij werd ingehaald door een special Jounin van the Sand en werd vermoord. Die meid met het paarse haar is van de Anbu, samen met haar kameraden vonden ze de dode Hayate, toen zei zij "I will avenge you, Gekkou Hayate".
Goed genoeg??
kijk goed naar de subs en je had 't zelf ook kunnen wetenquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:06 schreef Mango-a-gogo het volgende:
[..]
Wow, een echte kenner hier..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:31 schreef enlightenedwizza het volgende:Nog een spoiler, dit gaat alleen over de komende paar episodes, ik heb geen zin om nog meer te gaan typen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De manga lezen is trouwens ook niet verkeerd, het enige nadeel is dat je dan al weet wat er gaat gebeuren. Dat is eigenlijk ook weer een voordeel, want zo kijk je uit naar bepaalde stukken, daarnaast is de anime veel vetter en mooier dus maakt het niet echt uit of je al weet wat er gaat gebeuren of niet.
[ Bericht 1% gewijzigd door boyv op 24-04-2004 12:26:07 ]
Het was alweer een tijdje geleden dat ik die epp waarin hayate dood gaat heb gezien. Dus dat was ik allang vergeten.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:31 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
kijk goed naar de subs en je had 't zelf ook kunnen weten
anyway:
Die film was toch alweer een tijdje uit in Japan?quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:36 schreef Tribal_Souljah het volgende:
komt binnen kort ook een film in september
Weet ik nog zo net niet. Maar Naruto blijft leuk.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:43 schreef Mango-a-gogo het volgende:
Meester serie.![]()
Nog beter dan Rurouni Kenshin. (De OVA uitgezonderd dan)
Naruto is ontstaan door die Jutsu van de 4th, zo heb ik het tenminste begrepen. Ik heb geen ander idee hoe hij ontstaan zou zijn, want nergens wordt iets verteld over zijn (mogelijke) ouders ofzo.quote:Op maandag 26 april 2004 11:55 schreef Mango-a-gogo het volgende:
Hebben jullie nou nooit afgevraagd waar Naruto vandaan komt? De 4th hokage heeft de demon geseald, maar zou ie em dan niet sowieso in zijn eigen buik moeten sealen? Waarom neemt ie een baby mee en sealt ie de demon fox in de buik van een baby?
Wederom, als de uitleg hiervan een spoiler is reageer dan niet
De 4th gebruikt de seal methode van de 3rd waarin je jezelf opoffert om een geest te sealen. Dus niet 'zomaar een' seal methode zoals kakashi. Blijkbaar hoef je niet je eigen lichaam hiervoor te gebruiken, maar waar haalt ie opeens die baby vandaan om de demon in te sealen.quote:Op maandag 26 april 2004 12:24 schreef enlightenedwizza het volgende:
spoiler...mwa...'t is eigenlijk al in het verloop uitgelegd hoe...het waarom heb ik ook geen idee
sealen moet niet in je eigen lichaam, ook al doet de 4th dat wel
zie die seal die sasuke heeft gekregen van Kakashi van de curse die hij heeft gekregen van Orochimaru
Dat dacht ik dus ook. Lijkt me sterk dat de 4th eerst langs het weeshuis is gerend om een lichaam voor de seal te zoeken en deze te gebruiken om de demon in te sealen. Toch is dit niet geheel satisfying...quote:Op maandag 26 april 2004 15:02 schreef boyv het volgende:
[..]
Naruto is ontstaan door die Jutsu van de 4th, zo heb ik het tenminste begrepen. Ik heb geen ander idee hoe hij ontstaan zou zijn, want nergens wordt iets verteld over zijn (mogelijke) ouders ofzo.
Inderdaad, ik vond dit ook een beetje raar, maar mischien heeft de 4th er iemand op uit gestuurt om alvast een lichaam te halen..?quote:Op maandag 26 april 2004 18:44 schreef Mango-a-gogo het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Lijkt me sterk dat de 4th eerst langs het weeshuis is gerend om een lichaam voor de seal te zoeken en deze te gebruiken om de demon in te sealen. Toch is dit niet geheel satisfying...
don't give me any spoiler info!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 13:55 schreef boyv het volgende:
Naruto lijkt veel op de wijlen broer van Tsunade ja, dat zie je later allemaal nog wel.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:48 schreef Rahl het volgende:
Iemand een http server?
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:46 schreef Gorro het volgende:
We hebben inderdaad besloten het bespreken van waar het te downloaden is niet toe te staan. Zie: [ Anime ] Scrapped Princess
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |