Op zich is het ongelooflijk dat een serie die hier niet uitgezonden word, of op dvd is uitgebracht zo bekend is........tenminste , ik ken redelijk wat mensen die naruto kijken zonder verder bekend te zijn met anime
ik ken deze serie niet, maar alsie een beetje serieus is, of iig een goed verhaal heeft ga ik m misschien wel bijelkaar sprokkelen
het is een beetje lastig uit te leggen, ik zou zeggen probeer eens een aflevering te kijken
-edit- ik geef het een dikke 9, dit is echt mijn favoriet ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ChaoZzZzz op 20-05-2003 23:49]
quote:ik raad hem je zeker aan.. tis niet kinderachtig, maar ook niet ontzettend serieus
Op dinsdag 20 mei 2003 23:51 schreef Pompiedom het volgende:
right, oke nou ik ben wel wat gewend van anime's kheb een behoorlijk aantal series compleet hier.
quote:vraagje ik zie in een episode list dat er 34 afleveringen zijn, maar ik zie overal maar tot ep 33 aangeboden worden, dus zijn het er nu 33 of 34??
Op dinsdag 20 mei 2003 23:52 schreef ChaoZzZzz het volgende:[..]
ik raad hem je zeker aan.. tis niet kinderachtig, maar ook niet ontzettend serieus
Op AnimeSuki.com staan momenteel 42 afleveringen. Zo ongeveer elke week komt er een nieuwe bij!
alleen jammer dat de chuunin exam saga slechtere animatie heeft dan de saga met zabuza. ![]()
ik zit elke week weer te wachten op nieuwe episodes.
behalve als ik weet dat et niet uitgezonden word =P
*wacht nu rustig tot et zaterdag is*
Episode 42 was wel heel vet. eindelijk goed lang gevecht ![]()
Sakura VS Ino had ik nooit verwacht. ![]()
naja, we zullen wel zien.
eerst volgende week weer een leuk gevecht (hoop ik)
Heh, ben wel benieuwd hoe Hinata (dat meisje wat op Naruto valt) uit de verf komt bij die gevechten. We hebben immers nog niet echt veel van haar mogen zien!
Maar het beste van de hele serie is: de soundtrack, echt gaven punkrock...
quote:Hinata kan volgens mij wel aardig vechten. kijk de opening maar. vecht ze ook wel aardig goed.:D
Op woensdag 30 juli 2003 21:45 schreef BobbyDrake het volgende:
Ja, is inderdaad jammer dat zij geen Chuunin meer worden en het maar een andere weer zullen moeten proberen. Maar goed, zo supersterk kwamen ze nu ook niet over. PLUS, nu zij twee uitgeschakeld zijn, kan de rivaliteit tussen Naruto en Sasuke een tikkie omhoog!!Heh, ben wel benieuwd hoe Hinata (dat meisje wat op Naruto valt) uit de verf komt bij die gevechten. We hebben immers nog niet echt veel van haar mogen zien!
quote:Haruka Kanata is zeker een geweldig nr.
Op donderdag 7 augustus 2003 00:12 schreef SONiCB00M het volgende:
1 ding moet ik toegeven.
Die title song is GEWELDIG! (sinds episode 26 dan that is)
Lekker stevige rock, haaa heerlijk. Ookal heeft de zanger wat moeite met het nummer
quote:Ook dat helemaal met je eens
Op donderdag 7 augustus 2003 14:08 schreef CloudStrife het volgende:
Ik vond de Ending theme van het eerste seizoen goed.
Wind d8 ik
Maarja kheb eigenlijk beetje spijt dat ik de manga heb gelezen (nu chapter 181), kweet nu te veel over Naruto ![]()
Duurde wel lang trouwens voor ep. 45 van AonE & ANBU .. k*t power outage
Aflevering 46 en verder zullen ook voorlopig wel war vertraging oplopen door de power outage. Mettertijd zullen ze natuurlijk wel weer bijtrekken, hopelijk zo snel mogelijk natuurlijk! ![]()
Vond aflevering 45 echter wel een beetje langdradig. Ik hoop dat ze dat niet te veel gaan doen.
Na Hajime No Ippo is Naruto toch wel mijn favo anime van het moment. Erg leuke humor er in, en cool verhaal.
Is af en toe wel een beetje langdradig, en dan zijn ze té lang op 1 lokatie enzo...dat is wel jammer. Ook is het niet echt briljant getekend ofzo,maar dit zal ook wel een lange serie worden dus dan is het al wat minder erg.
Ben erg benieuwd naar de komende episodes. Ik had #46 eigenlijk al binnen, maar toen ik zag dat ie van nogal slechte kwaliteit was, heb ik hem maar gewist en wacht ik wel een paar dagen om een betere versie te downloaden
Lees ik hierboven dat de eerste 3 nog niet eens repre. zijn voor wat er nog gaat komen, dus ik ben nu al enthousiast...! ![]()
maat van me heeft een stuk of 13 cd's met 3 afleveringen per stuk,
dus ongeveer 39. Als ik ze nu allemaal begin te kijken kom ik goed bij denk ik. (moet ff wachten per cd, hij heeft ze geleend en moet ze dus ook overbakken voor hemzelf, daarna kan ik pas lenen...)
Zo, effe een partij blij over die maand intermission zeg... op een gegeven moment wil je ook Naruto weer eens lekker bijdehand zien doen! ![]()
De fansub releases van Saiyaman zijn trouwens wel stukken beter geworden!
Helaas moet ik nu elke week wachten dus heb ik die manga ook maar gelezen tot chapter 195 in 2 dagen... Ook nu weer elke week wachten ![]()
p.s.
Weet iemand of er t-shirts ofzo van naruto (in het bijzonder van gaara) ergens te koop zijn ben fan geworden
Gelukkig komt de anime nu al aardig in de buurt van waar ik bij de manga ben gestopt!
ben ook al bij ep 46...ben de rest maar van kazaa aant halen aangezien ik ze nergens anders kan vinden ![]()
't coole aan deze anime is dat je echt mee kunt leven met de chars
'tzelfde heb ik met Hikaru No Go...gaat over een bordspel maar is echt geweldig om te zien
alleen...sommige stukken zijn wel heel lame getekend of 't is erg langdradig
al met al wel een zeer vermakelijke fansub ^^
Probeer ook eens de serie Fullmetal Alchemist
Dat zijn toch die geweldadige tekenfilms
waar jonge meisjes worden verkracht
door demonen met gigantische fallussen?
Kunnen ze tegenwoordig niks beters meer verzinnen,
dan vechtende poppetjes die elkaar de hersens inslaan
of plannen beramen om jonge schoolmieisjes
eens lekker te grazen te nemen?
offtopic
de film van Cowboy Bebop was trouwens best goed te doen
quote:En onder welke steen heb jij gelegen ?
Op zondag 28 december 2003 04:12 schreef Forumschorem het volgende:
Manga...Dat zijn toch die geweldadige tekenfilms
quote:thx ^^
Op zondag 28 december 2003 03:27 schreef BobbyDrake het volgende:
Voor alle legale anime torrents kun je je het beste wenden tot animesuki.com, daar kun je ook elke week de laatste Naruto episode downen.Probeer ook eens de serie Fullmetal Alchemist
quote:Weer zo iemand die begint de schreeuwen zonder dat deze ook maar weet waar hij/zij over praat. Noem eens een genre, ik zoek er zo een anime serie voor je bij. Zonder geweld of sex!
quote:Laat maar.. bij zulke personen dring je in 9 van de 10 gevallen toch niet door. Ook al laat je ze voorbeelden zien (digi charat, piano, filmpje animation runner kuromi etc)
Op zondag 28 december 2003 12:35 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Weer zo iemand die begint de schreeuwen zonder dat deze ook maar weet waar hij/zij over praat. Noem eens een genre, ik zoek er zo een anime serie voor je bij. Zonder geweld of sex!
quote:Manga is de naam voor de tekenstijl en de strips.
Maar dus niet elke Manga/Anime serie heeft er hentai in zitten.
iemand een ID waar ze te downen zijn?
quote:uuhh...inderdaad =\ 51-55 lijkt gewoon verdwenen.....vreemd. Volgens animesuki zijn er ook tracker problemen precies bij die eps..
Op maandag 29 december 2003 20:46 schreef enlightenedwizza het volgende:
klein probleempje...eps 51-55 zijn nergens te vinden
alle andere is geen probleemiemand een ID waar ze te downen zijn?
Het is dat ik zo'n ontzettend baggere upload heb (12 kb/s max), anders had ik ze vannacht wel even voor je online gegooid =\ Als het binnen een redelijke tijd echt niet lukt doe ik ze binnenkort wel even oversturen via mIRC ofzo ....mits je dat wilt dan uiteraard.
quote:Cloud&Bobby: thx, had ik al gekeken maar zijn der niet te downen
Op dinsdag 30 december 2003 00:17 schreef RTB het volgende:[..]
uuhh...inderdaad =\ 51-55 lijkt gewoon verdwenen.....vreemd. Volgens animesuki zijn er ook tracker problemen precies bij die eps..
Het is dat ik zo'n ontzettend baggere upload heb (12 kb/s max), anders had ik ze vannacht wel even voor je online gegooid =\ Als het binnen een redelijke tijd echt niet lukt doe ik ze binnenkort wel even oversturen via mIRC ofzo ....mits je dat wilt dan uiteraard.
RTB: toppie ![]()
geef me een seintje als ze online zijn, mIRC is ook geen probleem...alleen heb alleen van 't weekend tijd
stuur maar een mail naar enlightenedwizza[apenstaart]hotmail[punt]com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |