abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2003 @ 23:19:35 #1
55905 RichardBucket
We're NOT buying a Rolls
pi_10575415
Hoeveel mensen hier kijken ook iedere week uit naar de nieuwe aflevering van deze fijne serie?

Op zich is het ongelooflijk dat een serie die hier niet uitgezonden word, of op dvd is uitgebracht zo bekend is........tenminste , ik ken redelijk wat mensen die naruto kijken zonder verder bekend te zijn met anime

"We don't have to be friends, Hyacinth, We're married!!!"
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2003 @ 23:21:05 #2
47213 ArmaniMania
pi_10575438

Ken ik niet... waar gaat dat over ?

dinsdag 20 mei 2003 @ 23:21:07 #3
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_10575440
Hoe kan ik nou uitkijken naar een nieuwe aflevering, als ie niet in Nederland uitgebracht word of op t.v. komt?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_10575721
Naruto is cooooooooooooool

ik volg elke aflevering... geweldige anime

pi_10575777
vertel eens in het kort waar het over gaat, en wat je zelf voor cijfer geeft ten opzichte van andere anime's

ik ken deze serie niet, maar alsie een beetje serieus is, of iig een goed verhaal heeft ga ik m misschien wel bijelkaar sprokkelen

Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_10575936
Het is (imo) 1 van de betere anime series, gaat over een ninja genaamd Naruto die 'verborgen krachten' heeft omdat er een soort van wezen in hem zit opgesloten.
Hij is ook hard aan het trainen omdat ie in de toekomst de titel Hokage wil bemachtigen zodat de mensen uit het dorp hem erkenning geven omdat hij dat vroeger nooit heeft gehad.
Zitten echt heel leuke stukjes in, maar ook enorm coole actiescenes..

het is een beetje lastig uit te leggen, ik zou zeggen probeer eens een aflevering te kijken

-edit- ik geef het een dikke 9, dit is echt mijn favoriet

[Dit bericht is gewijzigd door ChaoZzZzz op 20-05-2003 23:49]

dinsdag 20 mei 2003 @ 23:48:25 #7
55905 RichardBucket
We're NOT buying a Rolls
pi_10575947
Ok dan, serieus is tie absoluut niet, het gaat over een nogal vervelend mannetje, dat op weg is een groot ninja te worden (dit is wel heel kort samengevat).
Ook is het niet perse mooier getekend dan andere anime, ik denk dat het succes vooral zit in de vaart waarin het verhaal verteld......
Als je wat bij elkaar gaat sprokkelen, laat je niet afschrikken door episode 1tm3 die zijn niet representatief voor de rest van de serie, vanaf 4 komt het verhaal goed op gang...
"We don't have to be friends, Hyacinth, We're married!!!"
pi_10576001
right, oke nou ik ben wel wat gewend van anime's kheb een behoorlijk aantal series compleet hier.
pi_10576033
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 23:51 schreef Pompiedom het volgende:
right, oke nou ik ben wel wat gewend van anime's kheb een behoorlijk aantal series compleet hier.
ik raad hem je zeker aan.. tis niet kinderachtig, maar ook niet ontzettend serieus
pi_10576467
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 23:52 schreef ChaoZzZzz het volgende:

[..]

ik raad hem je zeker aan.. tis niet kinderachtig, maar ook niet ontzettend serieus

vraagje ik zie in een episode list dat er 34 afleveringen zijn, maar ik zie overal maar tot ep 33 aangeboden worden, dus zijn het er nu 33 of 34??
pi_12074727
Naruto is super vet!

Op AnimeSuki.com staan momenteel 42 afleveringen. Zo ongeveer elke week komt er een nieuwe bij!

pi_12099076
Naruto is inderdaad 1 van de betere animes.

alleen jammer dat de chuunin exam saga slechtere animatie heeft dan de saga met zabuza.

ik zit elke week weer te wachten op nieuwe episodes.
behalve als ik weet dat et niet uitgezonden word =P

*wacht nu rustig tot et zaterdag is*

Episode 42 was wel heel vet. eindelijk goed lang gevecht

pi_12099515
Ja.... kan niet wachten om te zien tegen wie Naruto uitgeloot wordt!
pi_12103638
ik heb zo'n gevoel dat naruto vs gaara moet.
of tegen een rookie van z'n eigen village.
pi_12106514
Vergis je niet, dit zijn pas de voorrondes voor de 3e ronde omdat er nog 21 mensen over waren na ronde 2. Dus ik denk dat Gaada in deze voorrondes nog een relatief zwakker character tegenover zich zal krijgen, en dat pas in de 3e ronde het er echt heftig aan toe zal gaan
pi_12114393
ik weet et.
maar je weet maar nooit.

Sakura VS Ino had ik nooit verwacht.

naja, we zullen wel zien.

eerst volgende week weer een leuk gevecht (hoop ik)

pi_12126075
Ja, is inderdaad jammer dat zij geen Chuunin meer worden en het maar een andere weer zullen moeten proberen. Maar goed, zo supersterk kwamen ze nu ook niet over. PLUS, nu zij twee uitgeschakeld zijn, kan de rivaliteit tussen Naruto en Sasuke een tikkie omhoog!!

Heh, ben wel benieuwd hoe Hinata (dat meisje wat op Naruto valt) uit de verf komt bij die gevechten. We hebben immers nog niet echt veel van haar mogen zien!

woensdag 30 juli 2003 @ 22:16:48 #18
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_12127059
Na de manga vind ik gruwelijk lelijk, maar de serie is best wel grappig, eignelijk de neige die ik nu nog kijk.

Maar het beste van de hele serie is: de soundtrack, echt gaven punkrock...

Bertje en Henk
pi_12128578
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:45 schreef BobbyDrake het volgende:
Ja, is inderdaad jammer dat zij geen Chuunin meer worden en het maar een andere weer zullen moeten proberen. Maar goed, zo supersterk kwamen ze nu ook niet over. PLUS, nu zij twee uitgeschakeld zijn, kan de rivaliteit tussen Naruto en Sasuke een tikkie omhoog!!

Heh, ben wel benieuwd hoe Hinata (dat meisje wat op Naruto valt) uit de verf komt bij die gevechten. We hebben immers nog niet echt veel van haar mogen zien!

Hinata kan volgens mij wel aardig vechten. kijk de opening maar. vecht ze ook wel aardig goed.:D
pi_12141504
Ja, maar die ene seconde dat je haar effe wat ziet bewegen zegt niks over hoe ze uit de verf komt tegenover de rest van de characters en de persoon waar ze straks tegen uitgeloot zal worden. Wie dat dan ook moge zijn.
pi_12193068
Spoilers voor wie 43 niet heeft gezien!

• Naruto vs Kiba <- Fact
  • Gaara VS Lee <- Denk ik
  • Hinata vs die andere met die lege oogies, dat was gewoon te merken, hoe ze elkaar aankeken in 43
  donderdag 7 augustus 2003 @ 00:12:17 #22
29544 SONiCB00M
Relax, we understand j00
pi_12269525
1 ding moet ik toegeven.
Die title song is GEWELDIG! (sinds episode 26 dan that is )
Lekker stevige rock, haaa heerlijk. Ookal heeft de zanger wat moeite met het nummer
pi_12270501
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:12 schreef SONiCB00M het volgende:
1 ding moet ik toegeven.
Die title song is GEWELDIG! (sinds episode 26 dan that is )
Lekker stevige rock, haaa heerlijk. Ookal heeft de zanger wat moeite met het nummer
Haruka Kanata is zeker een geweldig nr.
kan em ook helemaal meezingen.
pi_12279332
Ik vond de Ending theme van het eerste seizoen goed.
Wind d8 ik
  donderdag 7 augustus 2003 @ 16:26:30 #25
29544 SONiCB00M
Relax, we understand j00
pi_12282491
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:08 schreef CloudStrife het volgende:
Ik vond de Ending theme van het eerste seizoen goed.
Wind d8 ik
Ook dat helemaal met je eens
Maar de tekst bij de AonE van de ending kloppen niet helemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')