Op zich is het ongelooflijk dat een serie die hier niet uitgezonden word, of op dvd is uitgebracht zo bekend is........tenminste , ik ken redelijk wat mensen die naruto kijken zonder verder bekend te zijn met anime
ik ken deze serie niet, maar alsie een beetje serieus is, of iig een goed verhaal heeft ga ik m misschien wel bijelkaar sprokkelen
het is een beetje lastig uit te leggen, ik zou zeggen probeer eens een aflevering te kijken
-edit- ik geef het een dikke 9, dit is echt mijn favoriet
[Dit bericht is gewijzigd door ChaoZzZzz op 20-05-2003 23:49]
quote:ik raad hem je zeker aan.. tis niet kinderachtig, maar ook niet ontzettend serieus
Op dinsdag 20 mei 2003 23:51 schreef Pompiedom het volgende:
right, oke nou ik ben wel wat gewend van anime's kheb een behoorlijk aantal series compleet hier.
quote:vraagje ik zie in een episode list dat er 34 afleveringen zijn, maar ik zie overal maar tot ep 33 aangeboden worden, dus zijn het er nu 33 of 34??
Op dinsdag 20 mei 2003 23:52 schreef ChaoZzZzz het volgende:[..]
ik raad hem je zeker aan.. tis niet kinderachtig, maar ook niet ontzettend serieus
Op AnimeSuki.com staan momenteel 42 afleveringen. Zo ongeveer elke week komt er een nieuwe bij!
alleen jammer dat de chuunin exam saga slechtere animatie heeft dan de saga met zabuza.
ik zit elke week weer te wachten op nieuwe episodes.
behalve als ik weet dat et niet uitgezonden word =P
*wacht nu rustig tot et zaterdag is*
Episode 42 was wel heel vet. eindelijk goed lang gevecht
Sakura VS Ino had ik nooit verwacht.
naja, we zullen wel zien.
eerst volgende week weer een leuk gevecht (hoop ik)
Heh, ben wel benieuwd hoe Hinata (dat meisje wat op Naruto valt) uit de verf komt bij die gevechten. We hebben immers nog niet echt veel van haar mogen zien!
Maar het beste van de hele serie is: de soundtrack, echt gaven punkrock...
quote:Hinata kan volgens mij wel aardig vechten. kijk de opening maar. vecht ze ook wel aardig goed.:D
Op woensdag 30 juli 2003 21:45 schreef BobbyDrake het volgende:
Ja, is inderdaad jammer dat zij geen Chuunin meer worden en het maar een andere weer zullen moeten proberen. Maar goed, zo supersterk kwamen ze nu ook niet over. PLUS, nu zij twee uitgeschakeld zijn, kan de rivaliteit tussen Naruto en Sasuke een tikkie omhoog!!Heh, ben wel benieuwd hoe Hinata (dat meisje wat op Naruto valt) uit de verf komt bij die gevechten. We hebben immers nog niet echt veel van haar mogen zien!
quote:Haruka Kanata is zeker een geweldig nr.
Op donderdag 7 augustus 2003 00:12 schreef SONiCB00M het volgende:
1 ding moet ik toegeven.
Die title song is GEWELDIG! (sinds episode 26 dan that is)
Lekker stevige rock, haaa heerlijk. Ookal heeft de zanger wat moeite met het nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |