Mooi. Dan vind ik Amsterdam een kut-stad, want mijn fiets is gejat. :')quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Prima, vind dat lekker, maar rot dan lekker op. Mij lijkt het afgrijselijk om tussen de koeien en boeren te zitten, daarom ga ik ook niet in Putten wonen oid.
Amsterdam is voor mij: allerlei soorten mensen, de toko op de hoek, op woensdag naar de kroeg, mooie winkels, aparte feestjes, alles onder handbereik, karakter, zakelijke mogelijkheden en ga zo maar door. Amsterdam![]()
Doei!quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:15 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Mooi. Dan vind ik Amsterdam een kut-stad, want mijn fiets is gejat.![]()
Ik kan nergens heen zonder fiets...quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doei!
We kunnen niet allemaal postbode zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:31 schreef Crazykill het volgende:
Ik woon in Rotterdam, maar kheb ook nog noooooooooooit van een bakkie pleur gehoord
Tijd om er over te gaan nadenken hoe Rotterdams je dan bent.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:31 schreef Crazykill het volgende:
Ik woon in Rotterdam, maar kheb ook nog noooooooooooit van een bakkie pleur gehoord
Amsterdam zie je nog steeds de invloed van de gouden eeuw, in Rotterdam die nog van de Luftwaffequote:Op dinsdag 16 november 2004 11:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben nog nooit een a´dammer tegen gekomen die relaxt is. Zodra een a'dammer zijn of haar muil opentrekt heb ik al de neiging om er vol op te vliegen. Arrogant kutvolk.
Een vieze gore teringzooi is het daar.
Wat ben jij voor verwijfd figuur?quote:Op dinsdag 20 mei 2003 20:41 schreef JeOma het volgende:
Al geef je een aap een gouden eeuw ring...quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Amsterdam zie je nog steeds de invloed van de gouden eeuw, in Rotterdam die nog van de Luftwaffe
Je moet wel erg blind zijn wil je Rdam daadwerkelijk mooier vinden dan Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Al geef je een aap een gouden eeuw ring...
bullshit.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je moet wel erg blind zijn wil je Rdam daadwerkelijk mooier vinden dan Amsterdam.
Screw you Cartmanquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
bullshit.
Ik woon al sinds ik in Nederland ben (10 jaartjes, ben zelf 15 jaar)....quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tijd om er over te gaan nadenken hoe Rotterdams je dan bent.
hehequote:Op dinsdag 16 november 2004 14:50 schreef gr8w8 het volgende:
Ik vind Amsterdam een kutstad, want er wonen zoveel zogenaamd "echte" Amsterdammers. "Ik ben een echte Amsterdammer, who wants to touch me? Woehhhh."![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |