De Jappen? Komen die tegenwoordig uit de bus dan?quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat is idd de reden waarom al die backpackers, Yanks en Engelsen naar adam komenDe Jappen ok, maar de rest komt de shop/bordeel/hostel niet uit behalve voor Anne Frank/Rijksmuseum/gay parade.
[..]
Nee hoor.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:23 schreef Zero-Nine het volgende:
Wat maken al die cijfers nou uit? Amsterdam is gewoon de vetste stad van nederland. Punt, uit, slot erop.
Amsterdam is gewoon de vetste stad van nederland, want.... ?quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:23 schreef Zero-Nine het volgende:
Wat maken al die cijfers nou uit? Amsterdam is gewoon de vetste stad van nederland. Punt, uit, slot erop.
heb nu net de cd van brood opstaan. gaat over de duizend manieren om een kut te benoemen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:24 schreef heiden6 het volgende:
Amsterdam is een kutstad, so what else is new?
ja als ik kinderen heb misschien. beetje erg links wel, op het gl -achtige af.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:27 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Amsterdam is gewoon de vetste stad van nederland, want.... ?
Nijmegen is ook een erg leuke stad, daar zou ik best willen wonen.
Hoor ns wat jezelf zegt: Wij Amsterdammers...... Alsof je deel uitmaakt van een andere bevolkingsgroep of zo..... Ik ben er zelf geboren en heb er een tijd gewoond, en ik vind Adam eigenlijk enkel leuk om te stappen, verder zijn er veeeeeel te veel nadelen om er te blijven wonen, maar die zijn hier vast al vaak voorbij gekomen in dit topic. Maar ja, ieder zn voorkeur he....quote:[b]Wij Amsterdammers blablabla
er is geen stad in nederland die hetzelfde is als amsterdam. waarom ben je weggegaan? keuze je van je pa en ma waar je nu nog steeds bij inwoont?quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Hoor ns wat jezelf zegt: Wij Amsterdammers...... Alsof je deel uitmaakt van een andere bevolkingsgroep of zo..... Ik ben er zelf geboren en heb er een tijd gewoond, en ik vind Adam eigenlijk enkel leuk om te stappen, verder zijn er veeeeeel te veel nadelen om er te blijven wonen, maar die zijn hier vast al vaak voorbij gekomen in dit topic. Maar ja, ieder zn voorkeur he....
Nee hoor, keuze van mezelfquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er is geen stad in nederland die hetzelfde is als amsterdam. waarom ben je weggegaan? keuze je van je pa en ma waar je nu nog steeds bij inwoont?
Nu het bier nog.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:36 schreef Samson het volgende:
Amsterdammer drinkt beste water van Nederland
Uitgegeven: 17 november 2004 14:29
Laatst gewijzigd: 17 november 2004 15:18
AMSTERDAM - Amsterdam heeft het beste drinkwater van Nederland. Dat blijkt uit een onderzoek onder drinkwaterbedrijven. De Amsterdammers zijn het daar zelf ook helemaal mee eens. Ze beoordelen hun drinkwater met het rapportcijfer acht, liet de gemeente dinsdag weten.
Het water is er dus wel ok![]()
Hahaha, ja inderdaad, met die schoonmaakdienst die ze in amsterdam hebben kun je op je 65e nog de peuk van je allereerste joint terugvinden die je op je 15e rooktequote:Op dinsdag 20 mei 2003 20:28 schreef yuggie het volgende:
Proest!!!!
Geschiedkundig is Rotterdam geen ruk aan en Amsterdam daarentegen een mekka voor geschiedkundigen.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:22 schreef zoalshetis het volgende:
sonic youth? bestaan die nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |