Mooi. Dan vind ik Amsterdam een kut-stad, want mijn fiets is gejat. :')quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Prima, vind dat lekker, maar rot dan lekker op. Mij lijkt het afgrijselijk om tussen de koeien en boeren te zitten, daarom ga ik ook niet in Putten wonen oid.
Amsterdam is voor mij: allerlei soorten mensen, de toko op de hoek, op woensdag naar de kroeg, mooie winkels, aparte feestjes, alles onder handbereik, karakter, zakelijke mogelijkheden en ga zo maar door. Amsterdam![]()
Doei!quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:15 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Mooi. Dan vind ik Amsterdam een kut-stad, want mijn fiets is gejat.![]()
Ik kan nergens heen zonder fiets...quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doei!
We kunnen niet allemaal postbode zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:31 schreef Crazykill het volgende:
Ik woon in Rotterdam, maar kheb ook nog noooooooooooit van een bakkie pleur gehoord
Tijd om er over te gaan nadenken hoe Rotterdams je dan bent.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:31 schreef Crazykill het volgende:
Ik woon in Rotterdam, maar kheb ook nog noooooooooooit van een bakkie pleur gehoord
Amsterdam zie je nog steeds de invloed van de gouden eeuw, in Rotterdam die nog van de Luftwaffequote:Op dinsdag 16 november 2004 11:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben nog nooit een a´dammer tegen gekomen die relaxt is. Zodra een a'dammer zijn of haar muil opentrekt heb ik al de neiging om er vol op te vliegen. Arrogant kutvolk.
Een vieze gore teringzooi is het daar.
Wat ben jij voor verwijfd figuur?quote:Op dinsdag 20 mei 2003 20:41 schreef JeOma het volgende:
Al geef je een aap een gouden eeuw ring...quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Amsterdam zie je nog steeds de invloed van de gouden eeuw, in Rotterdam die nog van de Luftwaffe
Je moet wel erg blind zijn wil je Rdam daadwerkelijk mooier vinden dan Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Al geef je een aap een gouden eeuw ring...
bullshit.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je moet wel erg blind zijn wil je Rdam daadwerkelijk mooier vinden dan Amsterdam.
Screw you Cartmanquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
bullshit.
Ik woon al sinds ik in Nederland ben (10 jaartjes, ben zelf 15 jaar)....quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tijd om er over te gaan nadenken hoe Rotterdams je dan bent.
hehequote:Op dinsdag 16 november 2004 14:50 schreef gr8w8 het volgende:
Ik vind Amsterdam een kutstad, want er wonen zoveel zogenaamd "echte" Amsterdammers. "Ik ben een echte Amsterdammer, who wants to touch me? Woehhhh."![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:50 schreef gr8w8 het volgende:
Ik vind Amsterdam een kutstad, want er wonen zoveel zogenaamd "echte" Amsterdammers. "Ik ben een echte Amsterdammer, who wants to touch me? Woehhhh."![]()
Ach laat maar, tegen die van RigorMortis kan niets op.![]()
(Niet dat ik het er wel of niet mee eens ben, maar hij is gewoon goed!)
niet met een bakkie pleur in de stad waar bassie en adriaan wonen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:33 schreef Alicey het volgende:
Originele inzendingen worden beloond met een midweek Rotterdam.
Het is maar 10 kilometer verder, dus dat willen we ook nog voor je regelen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet met een bakkie pleur in de stad waar bassie en adriaan wonen?![]()
Jij zuigt en hebt het niet begrepen.quote:Op dinsdag 20 mei 2003 20:17 schreef Mariel het volgende:
scheelt jou ook flink in de kosten ipv een weekendje weggeven.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is maar 10 kilometer verder, dus dat willen we ook nog voor je regelen.
Nouja, kan Bassie het wel betalen vraag ik me af? Of wordt het op kosten van de belastingdienst?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
scheelt jou ook flink in de kosten ipv een weekendje weggeven.
goed puur de stad bekijkend, rotterdam is modern en blijft niet steken in de gouden eeuw. heeft een super skyline (iets waar de meeste amsterdammers t ook mee eens zijn ook) t is er groen, de metro, tram, bus en al die dingen rijden op tijd. (niet zoals amsterdam).quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Screw you Cartman
Nee ff serieus, wat vindt jij mooier aan Rdam dan? Niet qua sfeer ofzo, maar gewoon puur naar de stad kijkend... dat bedoelde ik nl ook...
nou euhm zelf kom ik nog wel mensen tegen na 7 uur hoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben idd jaloers op de skyline. maar als ik dat afzet tegen de unieke grachtenpanden waar wel toeristen en masse op afkomen en die wereldberoemd zijn, toch nét ff iets minder. skylines vind je overal. overigens kom je na 7 uur 's avonds in rotterdam echt geen ziel meer tegen. volledig uitgestorven vanwege al die rtl4 kijkers. maar waar hebben we het over? ts komt uit fokking vlaardingen
ok, maar er komen toch echt wel iets meer mensen naar amsterdam vanwege het oude unieke karakter van de stad. rotterdam is altijd een beetje het zielige broertje van amsterdam gebleven. ja de havens, daar komen mensen die het ook leuk vinden om vliegtuigen te spotten. ze zeiden het vroeger al: "in rotterdam wordt het geld verdient, en in amsterdam uitgegeven." niks mis dus met rotjeknor, ze hebben zelfs de grootste moskee van europa, gebouwt op een terrein dat vroeger varkensoord heette, maar het zal altijd een zielig broertje blijven.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:32 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nou euhm zelf kom ik nog wel mensen tegen na 7 uur hooren net alsof er in rotterdam geen toeristen komen, dacht t toch wel maar niet voor grachtenpanden, maar misschien wel voor t hoogste gebouw van nederland, de euromast, de havens (een groot pluspunt voor heel nederland trouwens, want anders zou de economie toch wat slechter hier zijn) die ook wereldberoemd zijn.
maar over de ts zelf, de argumenten die hij geeft zijn niet echt goed en zow. kijk ik zal ook nooit in amsterdam willen wonen en ontwijk het gewoon zoveel mogelijk. maar wie besteld er nou een bakkie pleur (iets wat trouwens uit de achterhoek komt, volgens mij)
Tis allebij naatje natuurlijk..quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je moet wel erg blind zijn wil je Rdam daadwerkelijk mooier vinden dan Amsterdam.
Wat denk jezelf?quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
amsterdam is mini-metropool waar de hele wereld, komende uit een grande-metropool, graag heen wil. hoe zou dat nou toch komen?
wat ik denk is dat amsterdam symbool staat voor de nederlandse vrijheid. en jij ook gelukkig. net als een miljoen bezoekers elk jaar.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?.
Bij dat cijfer zitten niet de Amsterdammers zelf, als ze de stad induiken, of de dagjesmensen uit Nederland, ook al komen ze uit Abcoude? En ze worden niet gewoon dubbelgeteld?quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ik denk is dat amsterdam symbool staat voor de nederlandse vrijheid. en jij ook gelukkig. net als een miljoen bezoekers elk jaar.
Dat is idd de reden waarom al die backpackers, Yanks en Engelsen naar adam komenquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok, maar er komen toch echt wel iets meer mensen naar amsterdam vanwege het oude unieke karakter van de stad.
Nee hoor.quote:ze hebben zelfs de grootste moskee van europa, gebouwt op een terrein dat vroeger varkensoord heette,
klopt dat zijn slechts toeristen uit alle uithoeken in de wereld. ik doelde op het verschil tussen een laffe mini-spot die vlaardingen heet en problemen maakt in amsterdam door een bakkie 'pleur' te bestellen. al zou ik weten wat het was, dan nog zou ik vragen of ze koffie of thee bedoelde.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Bij dat cijfer zitten niet de Amsterdammers zelf, als ze de stad induiken, of de dagjesmensen uit Nederland, ook al komen ze uit Abcoude? En ze worden niet gewoon dubbelgeteld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |