quote:Psies, net zoiets als Babylon of Carthago.
Op dinsdag 20 mei 2003 20:28 schreef yuggie het volgende:
Proest!!!!Geschiedkundig is Rotterdam geen ruk aan en Amsterdam daarentegen een mekka voor geschiedkundigen.
quote:zou ik niet willen zeggen, maar het gegeven dat Amsterdams geen ABN is, is natuurlijk een waardeloos argument voor de stelling dat zou jouw Rotterdamse pleur maar moeten verstaan.
Nee, Amsterdams is ABN
[Dit bericht is gewijzigd door Argento op 31-05-2003 22:16]
quote:Dus?
Op zaterdag 31 mei 2003 22:10 schreef Mariel het volgende:[..]
Juist ja. Wanneer ik in die buurten vertoef schijnt men te denken dat ik soortgelijke diensten lever als die dames achter hun ruiten.
Maar da's niet alleen in Amsterdam zo....
quote:maar gelukkig verstaan amsterdammers Amsterdams...
Op zaterdag 31 mei 2003 22:11 schreef Mariel het volgende:[..]
Nee, Amsterdams is ABN
en niet dat boere Rotterdamse taaltje...
quote:En das dus haags gozâh!!!
Op zaterdag 31 mei 2003 22:10 schreef Argento het volgende:
Dat wordt dus: een bakkie pleuah
quote:
Op zondag 1 juni 2003 12:20 schreef schatje het volgende:Amsterdam, de stad van Nederland
.
Zelfs in Eindhoven zal je maar in weinig tenten dan ook daadwerkelijk een kop koffie krijgen.
Een man neemt gewoon een kaart mee als ie ergens heen moet.
quote:Hier verstaan mensen elkaar nog wel eens. Breda wel grapzaam, maar duidelijk vlakbij Belgie
Op zondag 1 juni 2003 12:23 schreef bbrother het volgende:
Breda een boerengehucht pffffffff !!
vlaardingen is feest
quote:Sommige mensen weten zich gewoon niet aan te passen!
Op zondag 1 juni 2003 16:58 schreef Yakko het volgende:
Je bent toch wel een klein beetje dom bezig als je in Amsterdam een bakkie pleur gaat bestellen zeg... Shit joh, hoe kom je er op?? Als je thuis nou zo praat ok... maar in Amsterdam? En niet alleen in Amsterdam trouwens hoor, als je hier in Dordrecht een bakkie pleur bestelt krijg je echt geen koffie!
quote:ja, amsterdam leeft
Op dinsdag 20 mei 2003 20:17 schreef Mariel het volgende:
Ok, ik kom dus zo op het station aan. Dus ik bestel een bakkie pleur. Gaan ze vragen of het koffie of thee is!Ok, in een boerengehucht als Breda kan ik me dat voorstellen, maar niet in Amsterdam. "Do you want sugar?" HUH?! Ok, ik heb een Rotterdamse tongval, maar dat betekent nog niet dat ik ABN niet begrijp ofzo
Ok, volgende is een bus pakken. Hierbij kwam ik tot de ontdekking dat Amsterdam een zelfde soort vervoersregeling heeft als het gemiddelde West-Afrikaanse land (Zo van; we weten niet wat een dienstregeling is of dat het bestaat). Uiteindelijk met een half uur vertraging ongeveer aangeland waar ik moest zijn.
Ik besluit om de weg te vragen. Om het even wie ik aansprak, ze keken me aan alsof ik de weg vroeg naar de maan
. Uiteindelijk gelukkig via de shoarmatent op de hoek de goede kant opgestuurd, en was nog geen straat verder.
Amsterdam is net een 3e wereldstad
![]()
quote:
Op zondag 1 juni 2003 17:04 schreef fatima het volgende:[..]
ja, amsterdam leeft
, de rest niet.
quote:En waar woon jij??
Op zondag 1 juni 2003 17:31 schreef tvlxd het volgende:
Wat nou Amsterdam? Stinkende rotstad, ze hebben er geen eens weilanden en koeien en schaapjes langs de dijk.
quote:Ja, heb je me nooit gezien?
Op zondag 1 juni 2003 17:35 schreef schatje het volgende:[..]
En waar woon jij??
In de Noordzee ofzo.
En Rotterdam is ook niet alles...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |