abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 mei 2003 @ 20:56:02 #26
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_10615815
volgens mij kunnen die 2 zangeressen van enuv echt beter zingen dan patty
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_10615995
Cool hoe ze Anouschka en Marjan lekker helemaal zat af te branden. Ik erger me alleen aan haar manager, die praat haar zo ontzettend naar de mond. Als ze nee zegt zegt hij nee, maar als ze dan naar ja verandert zegt hij ook opeens ja. Slappe hap.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_10616000
Die Priscilla Mijn god dat is een doorlopende kater!
pi_10616012
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:06 schreef SmashBro het volgende:
Cool hoe ze Anouschka en Marjan lekker helemaal zat af te branden.
"Je gaat toch niet met je kut in Hart van Nederland zitten. Dat is zo ordinair."
pi_10616028
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:07 schreef karoltje het volgende:
Echt net d'r moeder ja.

En mijn god, wat heb ik weer zitten lachen met dat Enuv' gedoe. "Dat ga je toch niet in de media zitten uitvechten!" DAT DOE JE ZELF OOK, PAT!

pi_10616035
quote:
Over 10 jaar heeft ze Korsakov, let op mijn woorden
pi_10616162
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:06 schreef SmashBro het volgende:
Cool hoe ze Anouschka en Marjan lekker helemaal zat af te branden. Ik erger me alleen aan haar manager, die praat haar zo ontzettend naar de mond. Als ze nee zegt zegt hij nee, maar als ze dan naar ja verandert zegt hij ook opeens ja. Slappe hap.
En Patty moest alle koortjes van 'de meiden' opnieuw inzingen omdat het zo vals was? Heeft ze zeker de tapes verwisseld!
pi_10616193
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:16 schreef Juweel het volgende:

[..]

En Patty moest alle koortjes van 'de meiden' opnieuw inzingen omdat het zo vals was? Heeft ze zeker de tapes verwisseld!

pi_10616196
quote:
Ze is wel grappig. Die scenes met haar tussendoor maken het allemaal ff wat luchtiger en beter te verhapstukken. Ik hoop dan ook dat zij ook in de tweede reeks meedoet. Desnoods vanuit Oostenrijk.

Zou de videoclip van Smile nog op TMF enzo gaan draaien? Zag er best komisch uit bij Beau van de week.

LaToya rules
pi_10616208
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:16 schreef Juweel het volgende:
Inderdaad, dat vond ik ook al zo'n sterk verhaal .
pi_10616655
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:08 schreef karoltje het volgende:

[..]

"Je gaat toch niet met je kut in Hart van Nederland zitten. Dat is zo ordinair."

jaaaaaaaa dàt is pas ordinair, met je kut in Hart van Nederland zitten
Screw them.
We're going home.
  donderdag 22 mei 2003 @ 21:43:18 #37
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_10616737
Heb vanavond ook weer lekker op de bank gehangen, bak thee erbij, verstand op 0 en kijken maar....
Maar omg wat is het toch een verschikkelijk mens
Geluk is een richting, geen punt
pi_10616771
Ik vind het een leuk programma!!
Patty vind ik niet een van de allerleukste mensen maar als moeder vind ik haar echt geweldig!!
Ik heb 3 dochters en hoop met hun later ook zo'n goeie band te hebben als zij met Priscilla heeft
Screw them.
We're going home.
  donderdag 22 mei 2003 @ 23:12:26 #39
6941 APK
Factual, I think.
pi_10618929
Net even op video gekeken, was weer uiterst onderhoudend.
Ik hoop dat ze nog een serie maken, hoewel ik denk dat ze onderschatten welk een invloed het op hun leven heeft.

Volgens mij ga je drama verzinnen om het interessant te houden als je dag in dag uit door cameras gevolgd wordt.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 23 mei 2003 @ 00:03:22 #40
521 ruby
Hell yeah!
pi_10620077
Wat enorm toevallig dat Gerard Joling ook bij Connie Breukhoven in haar salon lag voor een behandeling.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_10620227
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

"Dat ga je toch niet in de media zitten uitvechten!" DAT DOE JE ZELF OOK, PAT!

Ik dacht precies hetzelfde.. vind het ook raar, eerst zijn het hartsvriendinnen en zit Patty jankend te vertellen hoe close ze wel niet zijn en nu bij het eerste de beste kinkje in de kabel is alles over..

Oja, Patty zei ook dat de andere twee meiden hun pasjes niet goed kenden.. nu herinner ik me een stukje van een paar weken terug waarin je het eerste optreden van enuff zag en daar was het Patty die een paar keer verkeerde danspasjes deed..

Ik had het al ergens eerder gelezen maar het ruikt allemaal best wel naar een opgezet plan om het af te kappen..

So pardon me while I burn and rise above the flame.
  vrijdag 23 mei 2003 @ 00:11:53 #42
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_10620270
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 00:03 schreef ruby het volgende:
Wat enorm toevallig dat Gerard Joling ook bij Connie Breukhoven in haar salon lag voor een behandeling.
Ze mogen van mij ook wel een RLS met Connie maken .
LaToya rules
  vrijdag 23 mei 2003 @ 00:16:15 #43
16245 CarOnline
met lange O
pi_10620367
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 00:03 schreef ruby het volgende:
Ja en wat een v-r-e-s-e-l-i-j-k-e aansteller is dat zeg
Erger me kapot aan die domme zogenaamd leuke slappe lach en bijdehandte gedoe *brrrrrrrr*
Screw them.
We're going home.
pi_10623983
Patty moet eens ophouden om Patries af te zeiken steeds. .
Zo ordinair om via de media dat te doen. . Walgelijke vertoningen steeds, zoals ze die 2 meiden afzeikte, vreselijk....ze heeft niet voor niets al jaren ruzie met José Hoebe maar ach dat ligt natuurlijk óók niet aan haar. En dat die vent van d'r nu weg is ligt ook niet aan haar.

Grow up Patty and get a life. .

pi_10625533
En met die nagel

"Oooooow, ooow ooow OOOOW, Abdel je gaat me toch geen pijn doen, Abdeeeel doe me geen pijn alsjeblieft. Oooow ik kan hier niet tegen he dit gaat pijn doen. Oooow Abdeeheeel, alsjeblieft."

Moderator vrijdag 23 mei 2003 @ 12:02:45 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_10626016
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 00:09 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde.. vind het ook raar, eerst zijn het hartsvriendinnen en zit Patty jankend te vertellen hoe close ze wel niet zijn en nu bij het eerste de beste kinkje in de kabel is alles over..
Gebruikers- cq alcoholistengedrag. Van dat over-emotionele. Heel zwaar praten over vriendschap maar dit op geen enkele manier waarmaken.

Daarbij komt dat ze het hoog in d'r bol heeft; hoe hebben mensen het lef om háár, de díva, zo af te vallen! Kijk dat zij nou precies hetzelfde doet, is iets heel anders, zij is immers de professional. Dankzij de naam Patty Brard komt er brood op de plank. En daar draait het immers om, of niet Pat, bij Echte, tot-jankens-toe-Vriendschap.

Ik kijk slechts af en toe, maar heeft zij eigenlijk überhaupt echte vrienden/vriendinnen, mensen die haar mindere kanten voor lief nemen en gewoon van haar houden zoals ze is?

Het lijkt me ondanks haar kapsones namelijk een leuk wijf om lol mee te maken, maar niét om langdurige vrienschappen mee te onderhouden of in enige vorm afhankelijk van te worden.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_10626182
p

[Dit bericht is gewijzigd door sandra--- op 23-05-2003 12:11]

pi_10626210
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 10:17 schreef berney het volgende:
Patty moet eens ophouden om Patries af te zeiken steeds. .
Zo ordinair om via de media dat te doen. . Walgelijke vertoningen steeds, zoals ze die 2 meiden afzeikte, vreselijk....ze heeft niet voor niets al jaren ruzie met José Hoebe maar ach dat ligt natuurlijk óók niet aan haar. En dat die vent van d'r nu weg is ligt ook niet aan haar.

Grow up Patty and get a life. .

Patricia zat zelf ook Patty af te zeiken. Gaat zo heen en weer. And I like it!!

--
Wat moest ik lachen om die muis zeg! Oh my god tranen rolde over me wangen.

I turn myself into changes the night I kissed you goodbye
pi_10626697
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 12:11 schreef MissParker het volgende:

[..]

Patricia zat zelf ook Patty af te zeiken. Gaat zo heen en weer. And I like it!!

--
Wat moest ik lachen om die muis zeg! Oh my god tranen rolde over me wangen.

Ja dat geflame over en weer geniet ik ook wel van. .

Maar ik denk dat het bij Patty meer jaloezie is.

vrijdag 23 mei 2003 @ 12:36:50 #50
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_10626723
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 00:11 schreef evert het volgende:
in tv magazine (van de vara) een groot artikel, waar ook FOK weer te sprake komt.
wie is het fotomodel dat ook op FOK aanwezig is en wie is de journaliste?
Ja, dat vroeg ik me ook al af (daarom ben ik hier).
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')