Ace Ventura When Nature Calls OST
quote:In datzelfde rijtje wil ik hier nog Amon Düül 2 - Live in Tokyo nomineren!
Op maandag 7 juli 2003 09:38 schreef Vork het volgende:
Ik gok nogsteeds dat weinig mensen Amon Düül - Psychedelic Underground in huis hebben.. en ik begrijp opzich ook wel een beetje waarom
Hij is cool, met Japanse introductie van de band. ![]()
Misschien ook nog Amon Düül 2 - Phallus Dei, maar die zullen veel mensen wel op LP hebben. ![]()
Nou ja en nog wat Zorn-cd's, promo's, singles enzo, maar dat laatste is toch alleen voor een aantal mensen en zo kun je wel bezig blijven...
quote:Ik heb deze schijf ook..
Op maandag 7 juli 2003 13:18 schreef Megalomaniac het volgende:
Army of Lovers - Massive Luxery Overdose (lache cd, ik heb em maar ken niemand die em ook heeft)
Ook heb ik de in een oplage van 40 verschenen CD van Volksweerbaarheid, geheten: Voorwaarts Lisse!
Ben benieuwd of iemand deze muziek kent
quote:Ik heb hem iig
Op zaterdag 12 juli 2003 00:13 schreef Kale het volgende:
HECENIA - La Couleur Du Feu
quote:Phallus Dei heb ik. Platen als Psychedelic Underground, Dance of the Lemmings, Vive la Trance, Yeti, Carnaval in Babylon en nog wat ook. Op ten duur toch maar een stop ingestelt. AD is ook zo'n band waar je mee bezig kan blijven en echt veel draaien doe ik het niet om eerlijk te zijn. Dit zijn ook van die aankopen voor de verzameling.
Op maandag 7 juli 2003 13:23 schreef Seborik het volgende:[..]
In datzelfde rijtje wil ik hier nog Amon Düül 2 - Live in Tokyo nomineren!
Hij is cool, met Japanse introductie van de band.
Misschien ook nog Amon Düül 2 - Phallus Dei, maar die zullen veel mensen wel op LP hebben.
Nou ja en nog wat Zorn-cd's, promo's, singles enzo, maar dat laatste is toch alleen voor een aantal mensen en zo kun je wel bezig blijven...
jawel; ik durf een heel oeuvre tegelijk in te zetten
Voor:
Achter:
quote:Check, evenals praktisch alle andere Parliament en Funkadelic-platen. (alleen niet allemaal op vinyl, helaas).
Op zaterdag 12 juli 2003 00:15 schreef elcastel het volgende:
Parliament - Motor Booty Affair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |