abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2003 @ 09:03:58 #1
39671 Kazuya
Lookin' at me?!
pi_10553149
Beste mensen,
ik heb een vraagje, of beter gezegd ik snap iets niet.

Iedereen weet dat er overal verhalen zijn over mensen die zo'n aantrekkingskracht op elkaar hebben dat ze niet meer los willen. Bijna altijd gaat het hier over een situatie waar het zich allemaal afspeelt onder de waterspiegel, in bad, zee, zwembad, bubbelbad, noem maar op.

Ik persoonlijk heb dit nog nooit meegemaakt in mijn naaste omgeving en ik vraag mij af kan dit nou ECHT? Is dit geen Urban Legend? Zijn er geen andere dingen waardoor dit is gebeurd?

Als het namelijk echt zo makkelijk is snap ik niet dat de sexuele voorlichters zoals onze goedele liekens ofzo nooit heeft geroepen:"mensen kijkt uit voor water".

Don't be so humble - you are not that great.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 09:06:13 #2
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_10553178
Is volgens mij gewoon een broodje aap verhaal. Heb het zelf in ieder geval nog nooit meegemaakt. In zee niet in ieder geval. Ik vind het ranzig om het in bubbelbaden/zwembaden te doen.
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
  dinsdag 20 mei 2003 @ 09:08:47 #3
17075 extreme
-wannahave-
pi_10553212
Ik weet wel dat bij een vrouw bepaalde spieren dusdanig kunnen verkrampen dat haar partner vast blijft zitten, meestal moeten hier een aantal emmers water aan te pas komen om de betrokkenen weer los te krijgen. Ook kan een fles 'vacuum' zuigen als 'ie door een vrouw gebruikt word als speeltje met de open kan naar binnen.

maar onder water vacuum zuigen? neuh, nooit van gehoord..

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 09:09:27 #4
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_10553226
Ik heb hier al eens een topic over gemaakt, even de search gebruiken
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_10553285
Deze legende gaat rond in Heerde... probleem is alleen dat er tientallen mensen bij waren.

Stelletje op het Heerderstrand waren een nummertje aan het maken onder water. Dit ging dusdanig vacuum zuigen in haar lichaam, dat ze zichzelf niet meer van elkaar konden verwijderen. Uiteindelijk zijn ze met de "broek op de enkels" het water uitgekomen en met een ambulance weggereden.

Misschien dat bepaalde vrouwen op een bepaalde manier gebouwt zijn zodat ze vacuum zuigen zodra ze in het water zijn.

dinsdag 20 mei 2003 @ 09:14:06 #6
39671 Kazuya
Lookin' at me?!
pi_10553311
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:09 schreef Dagootje het volgende:
Ik heb hier al eens een topic over gemaakt, even de search gebruiken
Dat geloof ik direct, maar ik wilde nu eens weten hoe het kan dat ik nergens dingen hoor als: DOE HET NIET, HET IS GEVAARLIJK.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 09:22:27 #7
30307 Disher
Sors Salutis
pi_10553441
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:12 schreef Hmmzzz het volgende:
Deze legende gaat rond in Heerde... probleem is alleen dat er tientallen mensen bij waren.

Stelletje op het Heerderstrand waren een nummertje aan het maken onder water. Dit ging dusdanig vacuum zuigen in haar lichaam, dat ze zichzelf niet meer van elkaar konden verwijderen. Uiteindelijk zijn ze met de "broek op de enkels" het water uitgekomen en met een ambulance weggereden.

Misschien dat bepaalde vrouwen op een bepaalde manier gebouwt zijn zodat ze vacuum zuigen zodra ze in het water zijn.

Wat ik me dan dus afvraag:

zou het niet helpen als je dan aan de poes van je omga gaat denken ofzo, dan neemt ie heel wat in omvang af neem ik aan.
dan lijkt het me dat het dan geen probleem is om hem eruit te halen

"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
  dinsdag 20 mei 2003 @ 09:23:43 #8
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_10553452
That sucks!

Nee hoor, broodje aap verhaal! Het is echt niet zo, dus.......

In het bos daar zijn de ..........
pi_10553462
Het gaat er niet om dat de penis zo gezwollen is dat ie vastzit! Het gaat erom dat het vacuum is getrokken. Als de penis slap is/wordt, dan zit het nog steeds vacuum, nog strakker.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 09:28:05 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_10553511
Yea Right. Urban Legend hoor, dit. Bij honden wil dit nog weleens gebeuren, maar een hondenpik is ietsjes anders gebouwd. Daar zit geloof ik een stuk kraakbeen in dat kan opzwellen, en als dat dan gebeurt terwijl ie in het teefje zit dan trekken ze idd vacuum.
(Oh ja dierenkenners mogen me hierop corrigeren want van anatomie heb ik weinig verstand. Maar het is wel zoiets iig).
  dinsdag 20 mei 2003 @ 09:31:26 #11
42786 Kluk_Kluk
Watch the bouncing balls
pi_10553559
Lijkt me inderdaad een redelijk onzin-verhaal. Anders zou het misschien ook kunnen als je aan het vingeren bent en een beetje te veel de G-plek op zoekt ?

Heb al een paar keer gefoezeld onder water maar dat is me toch nog niet gebeurd.

I have gone to find myself, if I get back here before I return, please keep me here.
pi_10553585
quote:
Wat ik me dan dus afvraag:
zou het niet helpen als je dan aan de poes van je omga gaat denken ofzo, dan neemt ie heel wat in omvang af neem ik aan.
dan lijkt het me dat het dan geen probleem is om hem eruit te halen
Nou klem is klem, het zal zo vast komen te zitten dat het er absoluut niet uit te halen is. (Komt nog bij dat ik sowieso een trouma krijg, of ik nou het strand op moet lopen met mijn broek op de enkels, of dat ik aan me oma der poes denk )

!! voor alle mensen die zeggen dat het broodje aap is,... waarom is het een broodje aap??? waarom zou het niet kunnen in specifieke gevallen

pi_10553841
dan begin je toch gewoon te pissen?

dan los je vanzelf het vacuum op volgens mij

It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
  dinsdag 20 mei 2003 @ 09:50:04 #14
15122 JB77
Ondertitel
pi_10553842
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:28 schreef Aventura het volgende:
Yea Right. Urban Legend hoor, dit. Bij honden wil dit nog weleens gebeuren, maar een hondenpik is ietsjes anders gebouwd. Daar zit geloof ik een stuk kraakbeen in dat kan opzwellen, en als dat dan gebeurt terwijl ie in het teefje zit dan trekken ze idd vacuum.
(Oh ja dierenkenners mogen me hierop corrigeren want van anatomie heb ik weinig verstand. Maar het is wel zoiets iig).
Ben het hier mee eens, behalve dan dat ik helemaal niet geloof in het vacuum-gedeelte: het moet echt goed afgesloten zijn om het vacuum te krijgen, en volgens mij is het meer een kramp-verhaal (bij honden dan, bij mensen geloof ik er ook niets van!)
Signature
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:00:42 #15
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_10554068
volgens mij gebeurt het (heel zelden) wel.

Ik kan het me vaag herinneren dat m'n moeder zoiets eens aan me verteld heeft. Maar dat zal wel zo'n jaar of 10 geleden zijn (toen werkte ze nog in het ziekenhuis

dinsdag 20 mei 2003 @ 10:07:14 #16
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_10554208
Maar wat is dan de ramp als je vacuum zit? Dan stop je er toch gewoon een vingertje bij en zorg je dat er lucht in kan? Lijkt me geen probleem, en ff beetje pijn lijden voor het goede doel lijkt me ook niet zo'n ramp.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:08:57 #17
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_10554240
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:07 schreef Slarioux het volgende:
Maar wat is dan de ramp als je vacuum zit? Dan stop je er toch gewoon een vingertje bij en zorg je dat er lucht in kan? Lijkt me geen probleem, en ff beetje pijn lijden voor het goede doel lijkt me ook niet zo'n ramp.
of gewoon afmaken waar je mee bezig bent en dan afwachten maar...
  FOK!fossiel dinsdag 20 mei 2003 @ 10:34:56 #18
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_10554741
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:06 schreef T_R_I_P het volgende:
In zee niet in ieder geval. Ik vind het ranzig om het in bubbelbaden/zwembaden te doen.
Jah, zeewater, dat is pas lekker .
Hoewel ik begrjip wat je bedoelt, beetje aso om dat in bubbelbaden/zwembaden te doen ...
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_10557115
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:28 schreef Aventura het volgende:
Het vacuum-deel klopt niet, maar het klopt wel dat honden een knot hebben die opzet als ze klaarkomen. Die kan ervoor zorgen dat het mannetje in het teefje blijft hangen. Dit kan zelfs tot 15 minuten duren.

De reden hiervoor is dat het teefje dan niet de kans krijgt om het met een andere hond te doen alvorens de zaadcellen al lekker naar binnen zwemmen. Er is daardoor dus meer kans op bevruchting van het eicelletje door dit mannetje.

pi_10557144
Deze topic ZUIGT
  dinsdag 20 mei 2003 @ 12:26:58 #21
39671 Kazuya
Lookin' at me?!
pi_10557827
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Het gaat er niet om dat de penis zo gezwollen is dat ie vastzit! Het gaat erom dat het vacuum is getrokken. Als de penis slap is/wordt, dan zit het nog steeds vacuum, nog strakker.
Heb je er ervaring mee?
  dinsdag 20 mei 2003 @ 13:04:34 #22
35546 Wiking
Fuhrer befehl und wir folgen!
pi_10558710
Het zuigt idd BIGG-TIME
Stem op de kraaienpartij!
  dinsdag 20 mei 2003 @ 13:51:08 #23
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_10560091
Ik vind het een beetje wazig dat dat vacuüm kan zuigen.. ik heb het ook vaak genoeg in bad gedaan en het is nog nooit gebeurd ofzow...
KippKoRN I love you!
  dinsdag 20 mei 2003 @ 13:52:57 #24
20741 generalist
Watch me do it!
pi_10560142
De stelling is dus dat bij sex in het zwembad (bijvoorbeeld) de boel vaccuum gaat zuigen.

Nooit iets van gemerkt ... lijkt mij dus onzin

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  dinsdag 20 mei 2003 @ 17:21:16 #25
49968 Mysterygirl
Onze bijna hond..............
pi_10566249
Mijn tante werkt op de ambulance en ze heeft wel eens gehad dat er 2 vast zaten in elkaar. Behoorlijk schamen. Die waren in bad bezig geweest ofzo. Kan dus wel. Maar het kan ook zo gebeuren, heb je niet speciaal water voor nodig
En dat is Kevin en dat is ik en dat is de bijna hond STITCH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')