Iedereen weet dat er overal verhalen zijn over mensen die zo'n aantrekkingskracht op elkaar hebben dat ze niet meer los willen. Bijna altijd gaat het hier over een situatie waar het zich allemaal afspeelt onder de waterspiegel, in bad, zee, zwembad, bubbelbad, noem maar op.
Ik persoonlijk heb dit nog nooit meegemaakt in mijn naaste omgeving en ik vraag mij af kan dit nou ECHT? Is dit geen Urban Legend? Zijn er geen andere dingen waardoor dit is gebeurd?
Als het namelijk echt zo makkelijk is snap ik niet dat de sexuele voorlichters zoals onze goedele liekens ofzo nooit heeft geroepen:"mensen kijkt uit voor water".
maar onder water vacuum zuigen? neuh, nooit van gehoord..
Stelletje op het Heerderstrand waren een nummertje aan het maken onder water. Dit ging dusdanig vacuum zuigen in haar lichaam, dat ze zichzelf niet meer van elkaar konden verwijderen. Uiteindelijk zijn ze met de "broek op de enkels" het water uitgekomen en met een ambulance weggereden.
Misschien dat bepaalde vrouwen op een bepaalde manier gebouwt zijn zodat ze vacuum zuigen zodra ze in het water zijn.
quote:Dat geloof ik direct, maar ik wilde nu eens weten hoe het kan dat ik nergens dingen hoor als: DOE HET NIET, HET IS GEVAARLIJK.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:09 schreef Dagootje het volgende:
Ik heb hier al eens een topic over gemaakt, even de search gebruiken
quote:Wat ik me dan dus afvraag:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:12 schreef Hmmzzz het volgende:
Deze legende gaat rond in Heerde... probleem is alleen dat er tientallen mensen bij waren.Stelletje op het Heerderstrand waren een nummertje aan het maken onder water. Dit ging dusdanig vacuum zuigen in haar lichaam, dat ze zichzelf niet meer van elkaar konden verwijderen. Uiteindelijk zijn ze met de "broek op de enkels" het water uitgekomen en met een ambulance weggereden.
Misschien dat bepaalde vrouwen op een bepaalde manier gebouwt zijn zodat ze vacuum zuigen zodra ze in het water zijn.
zou het niet helpen als je dan aan de poes van je omga gaat denken ofzo, dan neemt ie heel wat in omvang af neem ik aan.
dan lijkt het me dat het dan geen probleem is om hem eruit te halen
Nee hoor, broodje aap verhaal! Het is echt niet zo, dus.......
Heb al een paar keer gefoezeld onder water maar dat is me toch nog niet gebeurd.
quote:Nou klem is klem, het zal zo vast komen te zitten dat het er absoluut niet uit te halen is. (Komt nog bij dat ik sowieso een trouma krijg, of ik nou het strand op moet lopen met mijn broek op de enkels, of dat ik aan me oma der poes denk
Wat ik me dan dus afvraag:
zou het niet helpen als je dan aan de poes van je omga gaat denken ofzo, dan neemt ie heel wat in omvang af neem ik aan.
dan lijkt het me dat het dan geen probleem is om hem eruit te halen
!! voor alle mensen die zeggen dat het broodje aap is,... waarom is het een broodje aap??? waarom zou het niet kunnen in specifieke gevallen
dan los je vanzelf het vacuum op volgens mij
quote:Ben het hier mee eens, behalve dan dat ik helemaal niet geloof in het vacuum-gedeelte: het moet echt goed afgesloten zijn om het vacuum te krijgen, en volgens mij is het meer een kramp-verhaal (bij honden dan, bij mensen geloof ik er ook niets van!)
Op dinsdag 20 mei 2003 09:28 schreef Aventura het volgende:
Yea Right. Urban Legend hoor, dit. Bij honden wil dit nog weleens gebeuren, maar een hondenpik is ietsjes anders gebouwd. Daar zit geloof ik een stuk kraakbeen in dat kan opzwellen, en als dat dan gebeurt terwijl ie in het teefje zit dan trekken ze idd vacuum.
(Oh ja dierenkenners mogen me hierop corrigeren want van anatomie heb ik weinig verstand. Maar het is wel zoiets iig).
Ik kan het me vaag herinneren dat m'n moeder zoiets eens aan me verteld heeft. Maar dat zal wel zo'n jaar of 10 geleden zijn (toen werkte ze nog in het ziekenhuis
quote:of gewoon afmaken waar je mee bezig bent en dan afwachten maar...
Op dinsdag 20 mei 2003 10:07 schreef Slarioux het volgende:
Maar wat is dan de ramp als je vacuum zit? Dan stop je er toch gewoon een vingertje bij en zorg je dat er lucht in kan? Lijkt me geen probleem, en ff beetje pijn lijden voor het goede doel lijkt me ook niet zo'n ramp.
quote:Jah, zeewater, dat is pas lekker
Op dinsdag 20 mei 2003 09:06 schreef T_R_I_P het volgende:
In zee niet in ieder geval. Ik vind het ranzig om het in bubbelbaden/zwembaden te doen.
quote:Het vacuum-deel klopt niet, maar het klopt wel dat honden een knot hebben die opzet als ze klaarkomen. Die kan ervoor zorgen dat het mannetje in het teefje blijft hangen. Dit kan zelfs tot 15 minuten duren.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:28 schreef Aventura het volgende:
Yea Right. Urban Legend hoor, dit. Bij honden wil dit nog weleens gebeuren, maar een hondenpik is ietsjes anders gebouwd. Daar zit geloof ik een stuk kraakbeen in dat kan opzwellen, en als dat dan gebeurt terwijl ie in het teefje zit dan trekken ze idd vacuum.
(Oh ja dierenkenners mogen me hierop corrigeren want van anatomie heb ik weinig verstand. Maar het is wel zoiets iig).
De reden hiervoor is dat het teefje dan niet de kans krijgt om het met een andere hond te doen alvorens de zaadcellen al lekker naar binnen zwemmen. Er is daardoor dus meer kans op bevruchting van het eicelletje door dit mannetje.
quote:Heb je er ervaring mee?
Op dinsdag 20 mei 2003 09:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Het gaat er niet om dat de penis zo gezwollen is dat ie vastzit! Het gaat erom dat het vacuum is getrokken. Als de penis slap is/wordt, dan zit het nog steeds vacuum, nog strakker.
Nooit iets van gemerkt ... lijkt mij dus onzin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |