abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:49:45 #101
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10555078
Voorzitter bewonerscomité legt functie per direct neer

Voorzitter Sjeng Scheffer van het bewonerscomité Vinkenslag in Maastricht legt per direct zijn functie neer.

Hij vindt het beleid van de gemeente discriminerend. Door de beeldvorming lijkt het alsof alle kampbewoners zich schuldig maken aan wietteelt, zegt hij. Ook hekelt hij de negatieve berichtgeving van burgemeester Gerd Leers van Maastricht over Vinkenslag. Scheffer is vooral kwaad over het grote machtsvertoon van de politie bij de inval vandaag. Die is met 700 man bezig het kamp uit te kammen op zoek naar hennep. Loodsen waar hennep in staat of heeft gestaan, worden onmiddellijk met de grond gelijk gemaakt.

---

kijk hier hoe de slachtofferrol vorm krijgt.
Een schreeuw inzake discrimatie.
Vervolgens volgt overdrijving door de zin: Door de beeldvorming lijkt het alsof alle kampbewoners zich schuldig maken aan wietteelt.
Kinderen zullen zich heus niet schuldig maken aan weedteelt. Buiten dat zullen de werkzaamheden net als in iedere samenleving wel onder verschillende mensen zijn verdeeld...

Vervolgens wordt de beladen term machtsvertoon gebruikt terwijl dit helaas nodig was om de Nederlandse wet die ook op Vinkenslag geldt, te kunnen handhaven.

Feit dat de vogels gevlogen waren geeft voor mij wel degelijk iets aan over de noodzaak van de wetshandhavende ingreep. Opzouten met de slachtoffercultuur die vooral te onpas optreedt om vervolgens vlot te veranderen in een aanklaagcultuur. Een heldere belichting van zo'n proces voorkomt misschien dat mensen emotioneel gechanteerd gaan worden in soortgelijke gevallen.

[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 20-05-2003 11:02]

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_10555091
Op verzoek...
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:48 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Noem een woonwagenkamp..waar zich geen wietplantage bevindt

Ik heb schijt aan woonwagenkampen, en spelfouten

.
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:50:49 #103
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_10555102
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:49 schreef JoostW het volgende:

Nuttige reactie, mod! Fok! is toch een NIEUWS site? Of een NIEUWS-JAT site?!

Voor nieuws moet je naar de Frontpage. Lees de FAQ van OOG maar eens door.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:51:32 #104
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_10555117
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:48 schreef Lexie het volgende:
Leers is de man . Wat anders dan die Houben, die het jaren lang heeft laten verslonzen.
idd
eerst eindelijk durven te zeggen dat MVV genoeg geld heeft gehad en nu dit ...
goed bezig
quote:
Eindelijk wordt dat tuig aangepakt, ik ben benieuwd naar het nieuws .
om 13.00 volgt een eerste persconferentie
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:52:41 #105
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_10555144
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:49 schreef sjun het volgende:

Voorzitter Sjeng Scheffer van het bewonerscomité Vinkenslag in Maastricht legt per direct zijn functie neer.

Hij vindt het beleid van de gemeente discriminerend. Door de beeldvorming lijkt het alsof alle kampbewoners zich schuldig maken aan wietteelt, zegt hij. Ook hekelt hij de negatieve berichtgeving van burgemeester Gerd Leers van Maastricht over Vinkenslag. Scheffer is vooral kwaad over het grote machtsvertoon van de politie bij de inval vandaag. Die is met 700 man bezig het kamp uit te kammen op zoek naar hennep. Loodsen waar hennep in staat of heeft gestaan, worden onmiddellijk met de grond gelijk gemaakt.

ach gut ..
alsof die kerel het grootste lieverdtje ter wereld is ...
als je niks te verbergen hebt, ren je niet zo hard weg, denk ik dan ...
pi_10555276
Alleen jammer dat ze alleen binnengevallen zijn voor de wietplantages. Hopelijk doen ze ook wat aan de rest van de illigale praktijken, want daar maak ik me eigenlijk meer zorgen over.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:57:37 #107
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_10555282
de gearresteerde verslaggever van L1 is weer vrijgelaten.
pi_10555303
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:49 schreef JoostW het volgende:

[..]

Nuttige reactie, mod! Fok! is toch een NIEUWS site? Of een NIEUWS-JAT site?!

Nou nou...
pi_10555329
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:26 schreef Frollo het volgende:

Oei, daar kan je maar beter niet van winnen lijkt me zo.

Inderdaad. Als je daar wint wordt je door 200 man van 't veld geslagen. Als je daar een gelijk spel haalt zonder in elkaar geslagen te worden mag je van geluk spreken.

(Ik meen dat 't 1e van Vinkenslag zelfs in de Hoofdklasse Zuid speelt, iig een van de hoogste amateur klasses).

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_10555372
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:50 schreef robh het volgende:

[..]

Voor nieuws moet je naar de Frontpage. Lees de FAQ van OOG maar eens door.

*Surft naar FP*

Weinig nieuws. Ik wil INTERN nieuws. Echt nieuws.

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
  dinsdag 20 mei 2003 @ 11:01:53 #111
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_10555412
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:49 schreef sjun het volgende:

---

kijk hier hoe de slachtofferrol vorm krijgt.
Een schreeuw inzake discrimatie.
Vervolgens volgt overdrijving door de zin: Door de beeldvorming lijkt het alsof alle kampbewoners zich schuldig maken aan wietteelt.
Kinderen zullen zich heus niet schuldig maken aan weedteelt. Buiten dat zullen de wrkzaamheden net als in iedere samenleving wel onder verschillende mensen zijn verdeeld...

Vervolgens wordt de beladen term machtsvertoon gebruikt terwijl dit helaas nodig was om de Nederlandse wet die ook op Vinkenslag geldt, te kunnen handhaven.

Feit dat de vogels gevlogen waren geeft voor mij wel degelijk iets aan over de noodzaak van de wetshandhavende ingreep. Opzouten met de slachtoffercultuur die vooral te onpas optreedt om vervolgens vlot te veranderen in een aanklaagcultuur. Een heldere belichting van zo'n proces voorkomt misschien dat mensen emotioneel gechanteerd gaan worden in soortgelijke gevallen.

De man is dik omgekocht.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_10555440
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:00 schreef JoostW het volgende:

[..]

*Surft naar FP*

Gebruik je [TK]Suzuki Salto '86.
pi_10555446
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:59 schreef Vision het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je daar wint wordt je door 200 man van 't veld geslagen. Als je daar een gelijk spel haalt zonder in elkaar geslagen te worden mag je van geluk spreken.

(Ik meen dat 't 1e van Vinkenslag zelfs in de Hoofdklasse Zuid speelt, iig een van de hoogste amateur klasses).

Ja ze spelen inderdaad vrij hoog. Maar de rest van je post is complete onzin

Ik heb er vroeger ook wel eens tegen gespeeld, en natuurlijk voelt het wat beladen aan, omdat het gewoon aan de rans van een woonwagenkamp ligt, en dat volk naar je wedstrijd staat te kijken. Ik zal ook niet zeggen dat je daar niet met een gevoel komt van: ach laat ik me maar rustig houden als er een overtreding wordt begaan. Maar uiteindelijk valt het reuze mee, en kan je er best gewoon winnen hoor. Ik denk ook dat degenen die lid zijn van die vereniging niet diegenen zijn die zich met al die rotzooi bezighouden.

[Dit bericht is gewijzigd door _o_ op 20-05-2003 11:03]

pi_10555456
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:01 schreef SilverMane het volgende:

[..]

De man is dik omgekocht.

pi_10555459
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:00 schreef JoostW het volgende:

*Surft naar FP*

ipv van hier lopen te zeiken rij je dan toch ff naar maastricht. Maak ff wat foto's en post ze hier. lambal
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_10555525
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:02 schreef Vision het volgende:

[..]

ipv van hier lopen te zeiken rij je dan toch ff naar maastricht. Maak ff wat foto's en post ze hier. lambal

Als ik er zou wonen, zou ik het doen. 700 man is nogal wat..
[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_10555539
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:02 schreef _o_ het volgende:
Ja ze spelen inderdaad vrij hoog. Maar de rest van je post is complete onzin

Ik heb er vroeger ook wel eens tegen gespeeld, en natuurlijk voelt het wat beladen aan, omdat het gewoon aan de rans van een woonwagenkamp ligt, en dat volk naar je wedstrijd staat te kijken. Ik zal ook niet zeggen dat je daar niet met een gevoel komt van: ach laat ik me maar rustig houden als er een overtreding wordt begaan. Maar uiteindelijk valt het reuze mee, en kan je er best gewoon winnen hoor. Ik denk ook dat degenen die lid zijn van die vereniging niet diegenen zijn die zich met al die rotzooi bezighouden.

maat van me heeft er een aantal keren tegen gespeeld en toen vielen er toch echt wel klappen. (je kunt wel raden wie er toen voorstond). Dat ze niet bij 't minste of geringste gaan matten begrijp ik ook, maar die lui zijn echt geen lievertjes.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 11:06:00 #118
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10555559
Vinkenslag speelt hoofdklasse.

Werd eens tijd dat ze flink 'binnenvielen'.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_10555568
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:04 schreef JoostW het volgende:

Als ik er zou wonen, zou ik het doen. 700 man is nogal wat..

je bent dus te lui, maar verwacht van anderen wel dlat ze er even naar toe gaan?

als je 't echt zo graag wil zien als je hier wil doen geloven zat je nu al halverwege

dinsdag 20 mei 2003 @ 11:10:01 #120
3542 Gia
User under construction
pi_10555685
Ik snap dat niet.

Zo gauw iemand een bekeuring krijgt zitten die hier te zeiken over de politie: hebben die niks beters te doen? Boeven vangen of zo?

Nou gaan ze boeven vangen en zeuren ze: Hoeven er geen bekeuringen uitgeschreven te worden vandaag?

Nooit goed!

Btw. goeie aktie. Leren die kampers meteen dat ze niet boven de wet staan, ook niet met een grote mond.

pi_10555697
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:06 schreef Vision het volgende:

[..]

je bent dus te lui, maar verwacht van anderen wel dlat ze er even naar toe gaan?

als je 't echt zo graag wil zien als je hier wil doen geloven zat je nu al halverwege

Lol.. ik, momenteel in Zwolle.
quote:
Van Zwolle NL
Naar Maastricht NL
Afstand 256,2 km.
Reisduur 02:33

Bovendien zit ik @ stage. 2 goede redenen, of niet soms? Als het hier in Zwolle was geweest was ik in mn pauze er ff heengegaan.

pi_10555802
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:10 schreef JoostW het volgende:

Bovendien zit ik @ stage. 2 goede redenen, of niet soms? Als het hier in Zwolle was geweest was ik in mn pauze er ff heengegaan.

ik zal er maar niet verder op ingaan. offtopic enzo ik hoop alleen dat je wel inziet dat de meeste fokkers ook wel aan 't werk zijn of op school zitten
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:10 schreef Gia het volgende:
Ik snap dat niet.

Zo gauw iemand een bekeuring krijgt zitten die hier te zeiken over de politie: hebben die niks beters te doen? Boeven vangen of zo?

Nou gaan ze boeven vangen en zeuren ze: Hoeven er geen bekeuringen uitgeschreven te worden vandaag?

Nooit goed!

Volgens mij was dat sarcastisch?

Wat mij betreft vallen ze dat kamp meerdere keren per jaar binnen (desnoods met zo'n politiemacht). Ik denk dat ze dat illegale gedoe snel genoeg af gaan leren.

dinsdag 20 mei 2003 @ 11:17:27 #123
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10555895
Voor alle zeikers:

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 20 mei 2003 @ 11:20:55 #124
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_10555987
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:17 schreef Sidekick het volgende:
Voor alle zeikers:

[afbeelding]

ik dacht dat er geen bewoners te bekennen waren ... daar is toch nog een aantal te zien, denk ik zo
pi_10556016
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:17 schreef Sidekick het volgende:
Voor alle zeikers:

[afbeelding]

Gezellig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')