abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10554364
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:09 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Stroom wordt illegaal afgetapt, monteurs van Essent durven zich daar niet te vertonen.

quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:48 schreef Kozzmic het volgende:

Ik ben er uiteraard voor dat illegale zaken worden aangepakt.

pi_10554372
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:09 schreef JoostW het volgende:

[..]

Wapens, honden etc? Tegen de ME? Hmz, fijn dat tuig.

Naja, ze hebben loodsen met wiet daar, dat zal wel ongeveer de maat aangeven, ik ken geen 1 kamp waar ze complete loodsen neerzetten ...
Dus een groot kamp zal het wel zijn, en de figuren die er wonen zijn in de meeste gevallen niet de lievertjes waar je met je blauwe pakkie in je ford mondeo ff op huisbezoek gaat .

700 man... phoe, is er geen luchtfoto van de grootte daar? Ben wel benieuwd .

pi_10554439
Ik hoorde van een collega dat toen ze daar een vorige keer waren ingevallen met 150 tot 250 man, dat ze er toen vanaf werden gejaagd (de politie) en dat ze daarom nu met 700 man zijn.

150 tot 250 man en je dan als politie nog weg laten jagen!!!
Ben benieuwd of de Guardia Civil zich ook zo makkelijk weg had laten jagen (om mar wat te noemen), denk het niet.

De politie zocht toch een nieuwe slogan? "Wie niet horen wil moet maar voelen" lijkt mij een hele goede. Dit kamp heeft hun kans gehad en ze hebben niet geluisterd. Kei en keihard aanpakken, de politie moet niet over zich laten lopen en zichzelf niet tot lachertje laten maken. Zet desnoods de mariniers of commando's in als de politie het niet aankan/durft.

Echt belachelijk dit, ik kan me daar zou pissig over maken!

Nijmegenaar
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:21:24 #79
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_10554466
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:15 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Alcohol ook maar verbieden? Was het allemaal maar zo simpel.

Snap je het nu echt niet. Ik zie ze liever softdrugs verpatsen dan hardrugs. sim-pel.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_10554522
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:16 schreef blieblie het volgende:

[..]

Naja, ze hebben loodsen met wiet daar, dat zal wel ongeveer de maat aangeven, ik ken geen 1 kamp waar ze complete loodsen neerzetten ...
Dus een groot kamp zal het wel zijn, en de figuren die er wonen zijn in de meeste gevallen niet de lievertjes waar je met je blauwe pakkie in je ford mondeo ff op huisbezoek gaat .

700 man... phoe, is er geen luchtfoto van de grootte daar? Ben wel benieuwd .

Het is een ontzettend grote puinhoop, een klein dorp in principe .... het zegt denk ik wel genoeg dat ze eigen voetbalvelden hebben en een clubje genaamd FC Vinkenslag, compleet met jeugdteams in elke leeftijdscategorie en seniorenteams.
pi_10554528
Waarom zetten ze in zulke gevallen het leger niet in!?

Doen die ook eens een keer wat nuttigs..

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:25:28 #82
14513 SilverMane
pi_10554549
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:19 schreef Nijmegenaar het volgende:
Ik hoorde van een collega dat toen ze daar een vorige keer waren ingevallen met 150 tot 250 man, dat ze er toen vanaf werden gejaagd (de politie) en dat ze daarom nu met 700 man zijn.

150 tot 250 man en je dan als politie nog weg laten jagen!!!
Ben benieuwd of de Guardia Civil zich ook zo makkelijk weg had laten jagen (om mar wat te noemen), denk het niet.

De politie zocht toch een nieuwe slogan? "Wie niet horen wil moet maar voelen" lijkt mij een hele goede. Dit kamp heeft hun kans gehad en ze hebben niet geluisterd. Kei en keihard aanpakken, de politie moet niet over zich laten lopen en zichzelf niet tot lachertje laten maken. Zet desnoods de mariniers of commando's in als de politie het niet aankan/durft.

Echt belachelijk dit, ik kan me daar zou pissig over maken!

Inderdaad echt belachelijk, het zijn tegenwoordig meer sociaalwerkers.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:26:31 #83
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_10554564
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:24 schreef _o_ het volgende:
het zegt denk ik wel genoeg dat ze eigen voetbalvelden hebben en een clubje genaamd FC Vinkenslag, compleet met jeugdteams in elke leeftijdscategorie en seniorenteams.
Oei, daar kan je maar beter niet van winnen lijkt me zo.
pi_10554593
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:24 schreef _o_ het volgende:

[..]

Het is een ontzettend grote puinhoop, een klein dorp in principe .... het zegt denk ik wel genoeg dat ze eigen voetbalvelden hebben en een clubje genaamd FC Vinkenslag, compleet met jeugdteams in elke leeftijdscategorie en seniorenteams.

Christ Is het wel een kamp??
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:30:46 #85
14513 SilverMane
pi_10554649
Ik snap ook nooit dat er uberhaubt mensen zijn die nog met een zigeuner zaken wilt/durft te doen. Echt al is er een ding link dan is dat het wel. Een voorbeeld ze kwamen onlangs bij bepaalde bedrijven vragen of ze de auto`s mochten wassen. Na het wassen kwamen ze natuurlijk voor het geld. Vragen ze gelijk 1000 euro of het hele kamp staat op de stoep. Als je langer wil leven als vandaag dan moet je het wel betalen.

[Dit bericht is gewijzigd door SilverMane op 20-05-2003 10:32]

pi_10554650
Als ze er nou ook een eigen sociaal systeem zouden hebben.. en een eigen Energie centrale.. mogen ze zich van mij afzonderen. Maar zolang ze deel willen maken van onze samenleving gedragen ze zich maar!
[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_10554690
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:30 schreef SilverMane het volgende:
Ik snap ook nooit dat er uberhaubt mensen zijn die nog met een zigeuner zaken wilt/durft te doen.
Maar zijn het zigeuners die daar wonen?

En is de oogst van dit gebeuren al naar buiten gebracht?

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_10554715
Wie belt ze even?
quote:
Postal Address:
Sportpark FC Vinkenslag Maastricht
Goudvinkstraat 80
NL-6229 VD MAASTRICHT
Netherlands
Zeggen dat je van de Politie van <nearby gehucht> bent, en vragen of je het veld mag gebruiken voor een sportdag..
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:34:15 #89
14513 SilverMane
pi_10554720
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:32 schreef the-O het volgende:

[..]

Maar zijn het zigeuners die daar wonen?

En is de oogst van dit gebeuren al naar buiten gebracht?

Ach daar wordt niks tegengedaan.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:35:50 #90
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_10554755
Op de site van L1 lees ik een verslaggever van L1 Radio is gearresteerd bij de grote politie-actie op woonwagenkamp Vinkenslag in Maastricht - omdat hij stopte waar dat niet mocht:
quote:
De L1-medewerker hoort niet bij de verslaggevers die onder toezicht van de politie het terrein op zijn gegaan, maar hij wilde iets afgeven aan een collega. Een politie-woordvoerder had vooraf hiervoor toestemming gegeven. Toen de verslaggever stopte, werd hij opgepakt. Langs de autosnelweg geldt een noodverordening - niemand mag daar komen, aldus de politie. De verslaggever zit nog vast - hij mag na verhoor naar huis.
Ik vraag me dan af wat er te verhoren valt. Méér dan de standaardvraag "wat zijn wij aan het doen?" en een simpel antwoord lijken me niet nodig. Wat een overdreven gedoe. Of kunnen ze geen bewoners van het woonwagenkamp vinden en gaan ze dan maar zoeken naar andere personen om deze te arresteren?
pi_10554817
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:34 schreef SilverMane het volgende:

[..]

Ach daar wordt niks tegengedaan.

Ik snap je antwoord niet.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_10554877
Foto kamp na brand:

dinsdag 20 mei 2003 @ 10:43:58 #93
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10554947
Het kampje met sportvelden ligt nog onder Heugem aan de linkerkant van de snelweg E25 aan de zuidkant van Maastricht (richting Eijsden).

Buiten de stad dus.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_10554961
quote:
Grote politieactie op Vinkenslag

Sinds vanochtend vindt er een grootschalige politieactie plaats op het woonwagenkamp Vinkenslag te Maastricht. De actie is gericht op het oprollen van hennepplantages en valt onder verantwoordelijkheid van de Driehoek (justitie, politie, burgemeester). De hennepplantages zijn niet alleen strafbaar, maar vormen ook een gevaar voor de bewoners van Vinkenslag, onder meer door overbelasting van het electriciteitsnet. Het doel van de actie is dus niet het afbreken of verplaatsen van woonwagens.
Voor meer informatie belt u met Voorlichting van de Politie Regio Limburg Zuid: 043-400 66 16.

Voor informatie over het normalisatieproces dat de gemeente Maastricht samen met de bewoners van Vinkenslag is ingezet, leest u meer op onze website, onder projecten. U kunt ook bellen met Voorlichting van de gemeente Maastricht: 043-350 42 00

Ik zit echt te wachten op foto's, en echt nieuws. Wie gaat er heen?
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:45:42 #95
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_10554984
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:44 schreef JoostW het volgende:

Jij. En zoniet dan heb je pech.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10555011
Uit googlecache:
quote:
Gastenboek van T-Side
... Zondag op naar FC Vinkenslag (woonwagenkamp), voor de mensen die nog een audi
TT nodig hebben kunnen daar terecht en voor wietliefhebbers er is daar ...
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:47:09 #97
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10555015
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op de site van L1 lees ik een verslaggever van L1 Radio is gearresteerd bij de grote politie-actie op woonwagenkamp Vinkenslag in Maastricht - omdat hij stopte waar dat niet mocht:
[..]

Ik vraag me dan af wat er te verhoren valt. Méér dan de standaardvraag "wat zijn wij aan het doen?" en een simpel antwoord lijken me niet nodig. Wat een overdreven gedoe. Of kunnen ze geen bewoners van het woonwagenkamp vinden en gaan ze dan maar zoeken naar andere personen om deze te arresteren?

Hij is alweer vrijgelaten
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:47:22 #98
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_10555019
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:44 schreef JoostW het volgende:

[..]

gezien de noodverordening en de arrestatie van die L1-verslaggever (hij stopte op de vluchtstrook ) lijkt het me geen verstandig plan om daar langs te gaan
pi_10555048
Leers is de man . Wat anders dan die Houben, die het jaren lang heeft laten verslonzen.

Eindelijk wordt dat tuig aangepakt, ik ben benieuwd naar het nieuws .

pi_10555066
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:45 schreef robh het volgende:

[..]

Jij. En zoniet dan heb je pech.

Nuttige reactie, mod! Fok! is toch een NIEUWS site? Of een NIEUWS-JAT site?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')