quote:Van de opbrenst van die loodsen vol met wiet een paar jaar.
Op dinsdag 20 mei 2003 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Van het geld dat deze 700 agenten kosten had MVV toch weer een paar maanden kunnen voetballen.
Zou de SP nu weer met WOII-vergelijkingen gaan strooien?
quote:Geen idee of de lokale SP-afdeling even scherp als als de Haagse afdeling
Op dinsdag 20 mei 2003 09:18 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Goh... Verbijstering over uitlatingen Haags SP-raadslidZou de SP nu weer met WOII-vergelijkingen gaan strooien?
http://maastricht.sp.nl/main.stm
zo te zien nog niet..., misschien zijn ze nog niet aan de koffie met vlaai geweest?
quote:Zou de NVU koffie gaan uitdelen en voor de ME-ers gaan zingen
Goh... Verbijstering over uitlatingen Haags SP-raadslidZou de SP nu weer met WOII-vergelijkingen gaan strooien?
quote:Dat hangt er van af...
quote:Ik zie het NVU verband niet?
Op dinsdag 20 mei 2003 09:28 schreef robh het volgende:[..]
Zou de NVU koffie gaan uitdelen en voor de ME-ers gaan zingen
Het SP verband is erg simpel: bij een vergelijkbare actie in Den Haag werd dat optreden als Gestapo-gedrag betiteld door de Haagse SP. Vandaar dat ik me dat nu weer afvraag .
Leg me de NVU-link eens uit dan?
quote:Die zijn tegen alle vormen van drugs.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:30 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Leg me de NVU-link eens uit dan?
quote:Dat was ook wel een terechte vergelijking vond ik al slaan mensen daar weer snel door op tilt.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:30 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Het SP verband is erg simpel: bij een vergelijkbare actie in Den Haag werd dat optreden als Gestapo-gedrag betiteld door de Haagse SP. Vandaar dat ik me dat nu weer afvraag
.
quote:geweldige humor
Op dinsdag 20 mei 2003 09:29 schreef SCH het volgende:
Is de familie van Rafael van der Vaart in veiligheid gebracht?
quote:Want?
Op dinsdag 20 mei 2003 09:31 schreef SCH het volgende:[..]
Dat was ook wel een terechte vergelijking vond ik
quote:Nee RobH, ze gaan hun familieleden ontzetten.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:28 schreef robh het volgende:[..]
Zou de NVU koffie gaan uitdelen en voor de ME-ers gaan zingen
quote:Zoals ik al eerder zei, ze hebben het totaal uit de hand laten lopen met woonwagenkampen. Die mensen moeten ook gewoon behandeld worden via de wet.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:31 schreef SCH het volgende:[..]
Dat was ook wel een terechte vergelijking vond ik al slaan mensen daar weer snel door op tilt.
Op zich is dat de oorzaak van het normen en waarden probleem, gedogen, gedogen, gedogen (mensen denken dat het mag, bijv. softdrugs) en dan opeens ingrijpen. Of sta iets toe of verbiedt het. Niet zeggen dat iets niet mag en erbij zeggen dat het wel wordt toegestaan. Duidelijke regels zorgen voor een duidelijke grens.
quote:Ja.
V.
quote:Die mevrouw vond dat ze daar redenen voor had en waarom zou ik daar aan twijfelen? Gezien de historie in dit soort kwesties zal ze er niet ver naast zitten.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:34 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Want?
quote:Wat niveau betreft lijkt het inderdaad wel op jouw posts.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:31 schreef SCH het volgende:
Dat was ook wel een terechte vergelijking vond ik al slaan mensen daar weer snel door op tilt.
quote:Nahja, vergelijkbare actie
Op dinsdag 20 mei 2003 09:30 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Het SP verband is erg simpel: bij een vergelijkbare actie in Den Haag werd dat optreden als Gestapo-gedrag betiteld door de Haagse SP. Vandaar dat ik me dat nu weer afvraag
.
Het enige vergelijkbare is dat het om een woonwagenkamp gaat. In Den Haag ging het om een gedwongen verhuizing. In Maastricht gaat het om opsporing van criminele activiteiten.
quote:Klein houden van de kampen voorkomt ook dat er familievestingen ontstaan waarin het moeilijk wordt om de Nederlandse wet te handhaven.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:36 schreef Libris het volgende:[..]
Zoals ik al eerder zei, ze hebben het totaal uit de hand laten lopen met woonwagenkampen. Die mensen moeten ook gewoon behandeld worden via de wet.
Als ze eerst jaren gedoogd worden en daarna met 8 peletons ME binnengevallen worden, kan ik me nog iets voorstellen bij het standpunt van de SP. Gewoon niet gedogen en vanaf het begin aanpakken.Op zich is dat de oorzaak van het normen en waarden probleem, gedogen, gedogen, gedogen (mensen denken dat het mag, bijv. softdrugs) en dan opeens ingrijpen. Of sta iets toe of verbiedt het. Niet zeggen dat iets niet mag en erbij zeggen dat het wel wordt toegestaan. Duidelijke regels zorgen voor een duidelijke grens.
quote:Die verhuizing kwam na tig invallen.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:37 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Nahja, vergelijkbare actie
Het enige vergelijkbare is dat het om een woonwagenkamp gaat. In Den Haag ging het om een gedwongen verhuizing. In Maastricht gaat het om opsporing van criminele activiteiten.
quote:Met andere woorden: je weet het niet en blaat maar wat na zonder enige kennis van zaken? Duidelijk.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:37 schreef SCH het volgende:[..]
Die mevrouw vond dat ze daar redenen voor had en waarom zou ik daar aan twijfelen? Gezien de historie in dit soort kwesties zal ze er niet ver naast zitten.
De dame in kwestie heeft trouwens haar excuus aangeboden vanwege die opmerking, dus zo gelijk zal ze zelf ook niet gevonden hebben dat ze had.
quote:Er deugde daar van alles niet aan het optreden van de politie. Bij zo'n verhuizing moet de politie dezelfde regels in acht nemen als bij andere burgers. Dat een politicus dat aan de kaak stelt, lijkt me niet meer dan logisch.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:38 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Die verhuizing kwam na tig invallen.
Op dat kamp werden ook tig kilos wiet, verboden vuurwerk etc aangetroffen, telkens weer opnieuw.
quote:Dus waarom dan dit offtopic-geblaat er bij de haren bijsleuren?
Op dinsdag 20 mei 2003 09:39 schreef Jeukaanmenaat het volgende:De dame in kwestie heeft trouwens haar excuus aangeboden vanwege die opmerking, dus zo gelijk zal ze zelf ook niet gevonden hebben dat ze had.
V.
quote:En dan nog ging het in Den Haag niet over de invallen maar over de verhuizing. Twee verschillende zaken dus, het heeft niets met deze discussie te maken.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:38 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Die verhuizing kwam na tig invallen.
Op dat kamp werden ook tig kilos wiet, verboden vuurwerk etc aangetroffen, telkens weer opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |