abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2003 @ 09:44:54 #251
19840 Libris
Live from Singapore
pi_11529214
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 09:40 schreef SmilingPeter het volgende:
Ik zit te werken in een gebouw langs de snelweg A2 en wat komt daar langs gereden??? Wederom een hele collone met ME-busjes en ME-'tanks' richting Vinkenslag...

Iemand meer info???

Zou best kunnen. Van de week wilde de politie het kamp op, maar werd weer tegengehouden. Leers heeft gezegd dat ze dan maar weer met 'wat' meer mensen zouden komen..
pi_11529595
Weer grote inval op woonwagenkamp De Vinkenslag

De politie is rond half tien weer begonnen aan een massale inval op woonwagenkamp De Vinkenslag in Maastricht.

Met deze actie wil de gemeente bewoners dwingen om mee te werken aan veiligheids-inspecties. Maandag waren die ambtelijke inspecties onmogelijk, waarna burgemeester Gerd Leers meteen een nieuwe grote actie aankondigde. Er zijn honderden ME'ers ingezet. Ook enkele pantserwagens van de marechaussee zijn de wijk ingereden. De media worden tot nu toe geweerd en kunnen geen verslag doen vanaf het woonwagenkamp. Enkele weken geleden werden 700 ME'ers en agenten ingezet op De Vinkenslag. Toen ging het om een actie tegen de hennep-teelt op het woonwagenkamp.

quote van www.l1.nl

pi_11529639
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 10:12 schreef JochemKnoops het volgende:

De politie is rond half tien weer begonnen aan een massale inval op woonwagenkamp De Vinkenslag in Maastricht.

Met deze actie wil de gemeente bewoners dwingen om mee te werken aan veiligheids-inspecties. Maandag waren die ambtelijke inspecties onmogelijk, waarna burgemeester Gerd Leers meteen een nieuwe grote actie aankondigde. Er zijn honderden ME'ers ingezet. Ook enkele pantserwagens van de marechaussee zijn de wijk ingereden. De media worden tot nu toe geweerd en kunnen geen verslag doen vanaf het woonwagenkamp. Enkele weken geleden werden 700 ME'ers en agenten ingezet op De Vinkenslag. Toen ging het om een actie tegen de hennep-teelt op het woonwagenkamp.

quote van www.l1.nl

Ik wou 'm net pasten...
pi_11529641
ik had net een nieuw topic geopend toen ik deze zag

pi_11529702
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 10:14 schreef JochemKnoops het volgende:
ik had net een nieuw topic geopend toen ik deze zag

En daar verder, dit topic is toch nagenoeg vol .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')