abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 februari 2001 @ 19:21:05 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_716799
Westpop een programma op de lokale zender van Zuid Holland TV West.

Het was informatiever dan bijvoorbeeld "Hoe is het nu met"

Een een paar uitspraken op een rijtje.

Ze hebben het allbij leuk gevonden.
Ze zouden er zo weer drie maanden in gaan zitten. Ferdi had nog getwijfeld of hij zich zou opgeven voor Expeditie Robinson dat had hem ook wel gaaf geleken. Beide zijn er ingegaan om het meemaken.
Ferdi is nog steeds werkeloos en vind het allemaal best. Ze hebben er niet aan meegedaan om beroemd te worden. Het zou leuk zijn als ze er iets op TV aan over zouden houden maar het hoeft niet.
Ze zouden als ze bij de TV terecht zouden komen graag samen een programma maken.
Of Veronica heeft gemanipuleerd om Koos de overwinning door de neus te boren was het antwoord, dat dat wel zou kunnen maar daar kom je nooit achter en dat zullen ze nooit toegeven. En er staat in de spelregels dat BB terallertijden op wat voor manier dan ook kan ingrijpen. In het ergste geval zouden ze ook iemand zonder reden kunnen verwijderen.
Ze zijn ook verplicht om een platencontract te ondertekenen voor het geval dat je na BB een plaat zou maken. Dit gebeurd dus voordat je het huis in moet. Ferdi zegt dat je geen plaat moet gaan maken als je niet kan zingen dus zal geen plaat gaan maken.
Tussen Georgie en Kim gaat het nog steeds erg goed. Dit tot verwondering van Georgie zelf. Het ontlokte hem de uitspraak dat hij dan toch een beetje gewonnen had. Ferdi en Hieke is helemaal over. Misschien dat ze elkaar nog wel eens zullen zien maar meer ook niet. Voor de vriend van Hieke zal het wel niet zo leuk geweest zijn maar die heeft volgens Ferdi steeds uiterst rustig gereageerd ook toen hij later een paar keer wat confronterender met hem had gesproken. Hij blijft overigens maar vreemd reageren of ze nu wel of niet gezoend hebben.

Verder is het leuk om te zien dat volgens mij echte vrienden zijn geworden in dat huis. Ik geloof dat, als ik het zo zie, dat nog wel blijft.

  zaterdag 3 februari 2001 @ 20:05:22 #2
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_716975
quote:
Ferdi is nog steeds werkeloos en vind het allemaal best. Ze hebben er niet aan meegedaan om beroemd te worden. Het zou leuk zijn als ze er iets op TV aan over zouden houden maar het hoeft niet.
Fewdi vindt het allemaal wel best...
Waar leeft hij van ??
Moeilijk raden eigenlijk...
Ik vond hem altijd al wel erg verwend.

Niet beroemd willen worden, maar wel graag met z'n 2-en voor de camera's.
En of dat nu BB3 is of op t.v. , dat maakt klaarblijkelijk niet uit.

Dat ze vrienden zijn geworden verbaasd me niet, maar toch leuk voor hun.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 3 februari 2001 @ 22:43:18 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_717380
quote:
Op 03 februari 2001 20:05 schreef Harry het volgende:
Fewdi vindt het allemaal wel best...
Waar leeft hij van ??
Moeilijk raden eigenlijk...
Ik vond hem altijd al wel erg verwend.
Hij vertelde dat hij snel naar een uitzendbureau zou gaan. Verder hadden ze voor het verblijf 500 gulden per week gekregen. Hij heeft ook wat geld gehad voor de Foto's in de glossey en voor optredens in de programma's waar hij in is geweest. Lijkt me genoeg om een maand door te komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')