abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10545725
Ik weet het, het is behoorlijk triest (vooral omdat ik zelf nog niet eens een rijbewijs heb), maar ik heb net dubbel gelegen om al die mensen in dat programma. En die rijinstructrice die incognito mee reed en naar eigen zeggen 'doodsangsten uitstond' in de auto.

Wie heeft het ook gezien?

pi_10545743
quote:
Op maandag 19 mei 2003 21:05 schreef postinggirl het volgende:
Wie heeft het ook gezien?
Net in het PTA forum
pi_10545824
Sorry, niet gezien.

(Daar kom ik bijna nooit. )

pi_10545857
quote:
Op maandag 19 mei 2003 21:07 schreef postinggirl het volgende:
Sorry, niet gezien.

(Daar kom ik bijna nooit. )

Jammer
  maandag 19 mei 2003 @ 21:17:37 #5
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_10546204
Ik werd net aangesproken op msn dat ik hem op Yorin moest zetten . Blijkbaar heb ik het leukste stuk gemist, want ik zag alleen nog maar dat die vrouw belde, smsde en rookte in de auto .
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  maandag 19 mei 2003 @ 21:18:34 #6
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_10546253
Ik heb het gezien, wat een paupers... Maar: hoezo was die rij-instructrice zogenaamd undercover? Dat vond ik nogal vaag; wat moest ze dan zijn? Zomaar iemand die het leuk vond een stukje te rijden of zo?

En ik snap ook niet hoe ze de slechtste chauffeur uit gaan kiezen. Als je wilt "winnen" rijd je toch gewoon de hele tijd zo slecht mogelijk?

pi_10548630
niet gezien, maar is het niet net zoiets als 'blik op de weg' ofzo?
pi_10548823
Ik was net aan het kijken, zie ik opeens Gita voorbij komen. Ik denk, hé die heeft jarenlang bij mij in de straat gewoond. Gelukkig woon ik nu in Eindhoven en ben ik wat veiliger. Volgens mij heeft ze ook nog eens les gehad bij de zelfde rijschool als ik
  dinsdag 20 mei 2003 @ 17:11:27 #9
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_10565987
jy lijkt me ook dat als men weet dat er een camera loopt .. dat je mongool gaat doen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_10566082
wat een debielen waren dat zeg ik hoop dat soort figuren niet tegen te komen.

Al waren de vrouwen die "kleine" problemen met achteruit rijden wel extreem lachwekkend . Het mannetje in de Saxo was daarentegen gewoon ziek in zijn hoofd .

Ik merkte wel dat toen ik weer naar huis ging (zat bij mijn ouders te kijken) heeeeeel wat rustiger dan normaal reed .

maandag 16 juni 2003 @ 21:08:31 #11
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_11152694
Het wordt alleen maar debieler .. de ene jongen en die man .. maakt het geen ene mallemoer uit ..wat ze slopen .. erg triest allemaal.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_11471559
aaarrgghh, wat een debiel/irritant wijf met die 3 onderkinnen
pi_11471580
Het domme is ook het gelach
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')