quote:Ik vind alles best!
Op maandag 19 mei 2003 18:07 schreef Chocobo het volgende:
We hoeven uiteraard niet te eten bij Annies....dat zal het AANZIENLIJK goedkoper maken en gewoon ff lekker een tosti halen aan de bar is natuurlijk ook prima ?
quote:Da's waar
Op maandag 19 mei 2003 18:07 schreef Chocobo het volgende:
We hoeven uiteraard niet te eten bij Annies....dat zal het AANZIENLIJK goedkoper maken en gewoon ff lekker een tosti halen aan de bar is natuurlijk ook prima ?
(Sjoo wanneer storten ze het salaris ook alweer ? )
quote:
Op maandag 19 mei 2003 18:09 schreef Chocobo het volgende:
HUILLIES,.... kom op... dan gaan we naar Annies. Nu hak ik de knoop door godverdommeZonder eten zal het een STUK goedkoper zijn en als we het niet te laat maken zijn de vervoerskosten ook goed laag. Toch ?
Eten ergens anders
quote:Precies! En ik moet toch de voorlaatste trein/bus terug hebben.
HUILLIES,.... kom op... dan gaan we naar Annies. Nu hak ik de knoop door godverdommeZonder eten zal het een STUK goedkoper zijn en als we het niet te laat maken zijn de vervoerskosten ook goed laag. Toch ?
quote:Jij moet lekker met je goedverdiende geld ook lekker op vakantie gaan vriend
Op maandag 19 mei 2003 18:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
We kunnen bij Mac eten, scheelt enorm ja.
Vind het niet erg om wat aan jullie te geven , ben gek op jullie![]()
quote:*proest*
Op maandag 19 mei 2003 18:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
goedverdiende geld
quote:Laat maken we het toch wel
quote:Zo babe als jij...
Op maandag 19 mei 2003 18:11 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Laat maken we het toch wel
Maar inderdaad ff naar de Mac voor eten en dan scheelt het stukken..
Is te doen allemaal..
Deal...zaterdag weer naar Annie's (en nu maar hopen dat we naar binnen komen *lol* )
Ik hou van jullie
![]()
Je gaat meteen meer huillie doen met zo'n topictitel!
quote:Hou je geld maar lekker zelf schat...
Op maandag 19 mei 2003 18:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
We kunnen bij Mac eten, scheelt enorm ja.
Vind het niet erg om wat aan jullie te geven , ben gek op jullie![]()
quote:Ja hoor
Op maandag 19 mei 2003 18:11 schreef Tigress74 het volgende:[..]
(en nu maar hopen dat we naar binnen komen *lol* )
Ik kwam eerder ook altijd weer binnen.. ik zou alleen geen sportschoenen aan doen, je weet maar nooit.
quote:We eten bij de Mac schat
Op maandag 19 mei 2003 18:11 schreef Bastard het volgende:
Nou Annie's dan... maar ik eet niet mee
Ok,... we gaan naar Annies (God sta me bij) maar zonder eten en die achterlijke sigaren en toetjes die we vorige keer aten. Dat scheelt gewoon enorm in kosten. Gewoon lekker drinken en we zien wel waar de bal stopt met rollen... (of zoiets
)
quote:Je heerst
Op maandag 19 mei 2003 18:12 schreef Chocobo het volgende:
*Met Bastard overleg gehad*Ok,... we gaan naar Annies (God sta me bij) maar zonder eten en die achterlijke sigaren en toetjes die we vorige keer aten. Dat scheelt gewoon enorm in kosten. Gewoon lekker drinken en we zien wel waar de bal stopt met rollen... (of zoiets
)
quote:
Ok,... we gaan naar Annies (God sta me bij) maar zonder eten en die achterlijke sigaren en toetjes die we vorige keer aten. Dat scheelt gewoon enorm in kosten. Gewoon lekker drinken en we zien wel waar de bal stopt met rollen... (of zoiets)
quote:Alsof ik ooit op sportschoenen loop
Op maandag 19 mei 2003 18:12 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja hoor
Ik kwam eerder ook altijd weer binnen.. ik zou alleen geen sportschoenen aan doen, je weet maar nooit.
quote:
*Met Bastard overleg gehad*Ok,... we gaan naar Annies (God sta me bij) maar zonder eten en die achterlijke sigaren en toetjes die we vorige keer aten. Dat scheelt gewoon enorm in kosten. Gewoon lekker drinken en we zien wel waar de bal stopt met rollen... (of zoiets
)
Eerst ff met z'n alle volvreten bij de Mac en dan zuipen in Annie's..dat is best te doen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tigress74 op 19-05-2003 18:14]
Rond 18:00 bij Annies ?
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 19-05-2003 18:14]
quote:*spijt heeft*
Op maandag 19 mei 2003 18:14 schreef Bastard het volgende:
We gaaan strolie zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |