quote:O ja. Geen moment aan gedacht.
Op woensdag 21 mei 2003 19:52 schreef ullie het volgende:
Dat is pinkpop maandag geloof ik he?
Dan mag jij met een andere datum komen
!
quote:Ullie, gok ik? Gezien z'n sig.
Op woensdag 21 mei 2003 19:54 schreef keeper het volgende:[..]
Ja, maar wie gaat daar nou heen?
Dan is gewoon al minstens de helft van dit topic aanwezig. Andere helft moet ook wel lukken dan.
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 11:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er is hoop. 6 juni is de weetikveelwatvoorrockmeet in amsterdam. Ik ben er dan toch dus kan wel even komen kijken, en verder komt marsterretje zeker en ullie misschien.Dan is gewoon al minstens de helft van dit topic aanwezig. Andere helft moet ook wel lukken dan.
quote:Oh let verder niet op mij hoor, als de rest dan wel kan, prima. Maar ik dacht dat Terabyte niet kon op dagen dat er geen college is, misschien is dat een overweging.
Op woensdag 21 mei 2003 19:54 schreef LadyMagica het volgende:[..]
O ja. Geen moment aan gedacht.
Dan mag jij met een andere datum komen
!
quote:Ik ben nog nimmer op een meet geweest, en voor je het weet heb je er twee!
Op donderdag 22 mei 2003 11:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er is hoop. 6 juni is de weetikveelwatvoorrockmeet in amsterdam. Ik ben er dan toch dus kan wel even komen kijken, en verder komt marsterretje zeker en ullie misschien.Dan is gewoon al minstens de helft van dit topic aanwezig. Andere helft moet ook wel lukken dan.
Ook leuk voor mij scriptie, die nu vrijwel zeker over jongeren en digitale gemeenschappen gaat. Ja mensen, ik ga afstuderen op Fok! etc
De Avonturen van Peter L. deel 2
Gisteren:
gisteren had PL honger tijdens college. Eigenlijk heeft hij altijd honger tijdens college.
Maar wat moet je doen, als je geen eten hebt? Wachten totdat er een pauze is? Nee!!! PL heeft een betere oplossing.
1) Vinger.
2) Neus
3) Stop Vinger in Neus.
4) Graai in Neus
5) Haal Vinger uit Neus
6) Bekijk Resultaat
7) Stop Vinger inclusief Resultaat in Mond
8) Activeer Tong
9) Draai Tong om Vinger
10) Haal Vinger uit Mond
11) Zet gezichtsuitdrukking op 'Tevreden'.
(herhaal eventueel stap 1 t/m 11 als honger nog niet gestild is)
Maargoed, na een aantal herhalingen van het bovenstaande, is de Neus leeg. Omdat PL nog steeds honger heeft, zet hij zijn gezichtsuitdrukking op 'Ontevreden'.
Wat nu? Een half uur wachten op een pauze is teveel gevraagd, dus zoekt PL iets anders om te eten.
Naast hem, ligt zijn Rugzak. U weet wel, een een Ding met Dingen eraan.
Een Schouderband van een Rugtas is meestal in lengte verstelbaar. Meestal hangt er nog een stuk aan, en dat stukje wordt goor als je je tas vaak op de grond zet, op gore plaatsen, bijvoorbeeld in Amsterdam.
Anyway. De rotzooi die dat loshangend stuk schouderband verzamelt, is natuurlijk ideaal om eens lekker op te (vr)eten!
PL is gulzig; friemelt een stuk samen, en propt het in zijn Mond. Daarna plaatst hij zijn Tong tegen zijn Huig en begint eraan te zuigen. Dit houdt hij zeker 10 minuten vol.
Daarna zette hij zijn Gezichtsuitdrukking op 'Tevreden'.
Vandaag was Peter ook aanwezig.
Hij deed zijn jas uit.
Hij deed zijn trui uit.
... en tijdens de college, maakte hij aanstalten om ook zijn te kleine T-shirt uit te trekken.
Hoeveel mensen kent u, die tijdens een college de armen uit de mouwen van een T-shirt halen, daarna de Romp gaan masseren (onder het T-shirt), en minutenlang hard blijven lachen nadat de docent opmerkt dat rijen uit een tabel niet oneindig kunnen worden gedelete?
[Dit bericht is gewijzigd door klnvntrbyt op 22-05-2003 19:05]
quote:Ik gebruik het niet vaak, maar ROTFL
Op donderdag 22 mei 2003 18:39 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hoeveel mensen kent u, die tijdens een college de armen uit de mouwen van een T-shirt halen, daarna de Romp gaan masseren (onder het T-shirt), en minutenlang hard blijven lachen nadat de docent opmerkt dat rijen uit een tabel niet oneindig kunnen worden gedelete?
quote:Woensdag 11 juni? Wat voor tijd denken jullie eigenlijk aan? Meteen na college, als in: om een uur of vier/vijf?
Op donderdag 22 mei 2003 21:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb een ziekelijke voorkeur voor woensdag.
quote:Dat lijkt me wel okay ja
Op donderdag 22 mei 2003 22:06 schreef LadyMagica het volgende:
om een uur of vier/vijf?
Dus in principe liever niet 's middags, maar door de week is kein problem. ![]()
Diegene die dus niet kunnen wachten op mijn meer dan sprankelende aanwezigheid: Rock meet op 6 juni
quote:Als je een dame bent is dat zeker een optie
Op vrijdag 23 mei 2003 01:22 schreef p5y het volgende:
houden jullie deze meetings wel levend.. ik kom er over een jaar ook bij
quote:Seksist!
Op vrijdag 23 mei 2003 01:23 schreef keeper het volgende:[..]
Als je een dame bent is dat zeker een optie
.
(Ik wil ook onbekend als geslacht! Waarom kan ik dat niet veranderen! Als gender-studies student vind ik dit een schande!)
quote:als ik nu begin met hormoonpillen...................
Op vrijdag 23 mei 2003 01:23 schreef keeper het volgende:[..]
Als je een dame bent is dat zeker een optie
.
quote:Ik heb jou trouwens al eens gemeet, zie ik nu
Op vrijdag 23 mei 2003 01:22 schreef p5y het volgende:
houden jullie deze meetings wel levend.. ik kom er over een jaar ook bij
quote:aja krijg nou tieten..
Op vrijdag 23 mei 2003 01:53 schreef keeper het volgende:[..]
Ik heb jou trouwens al eens gemeet, zie ik nu
.
dat cruijff icoontje zat me aan te staren... ik keek over heel je username heen ![]()
die static hé.. was die toen ook op die meeting?
quote:Nee, zoals ik ook al in dat andere topic zei
Op vrijdag 23 mei 2003 01:55 schreef p5y het volgende:
die static hé.. was die toen ook op die meeting?
Nee, zo maken ze tegenwoordig geen teksten meer, die Beasties, die wisten wat rijmen was
quote:ik ben hier net 3 minuten geregged.. topic waar ik in post raak ik kwijt tussen al die subforums... dus ik had je nog niet gelezen..
Op vrijdag 23 mei 2003 02:03 schreef keeper het volgende:[..]
Nee, zoals ik ook al in dat andere topic zei
.
quote:Nee dat zit ergens anders (adres bij de redactie bekend). Of bedoel je de users ervan? Daarvan zit een enkeling (nog) hier ja
Op vrijdag 23 mei 2003 02:06 schreef p5y het volgende:
zit woest ook hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |